Witam, chciałbym się dowiedzieć do czego jest ten zawór przy prawej lampie podłączony do trójnika przy regulatorze biegu jałowego. Drugi przewód idzie przez zawór? w wężu od nagrzewnicy i wchodzi dalej do przewodu serwa. Ostatnio grzebalem pod maską i utrąciłem króciec od tego ustrojstwa na pasie przednim. Nic się nie zmieniło w pracy silnika, jest teraz włożony na sztukę i jakoś się trzyma.
Muszę wymienić przewód od tego regulatora bo jest mocno spuchnięty i jeśli to można usunąć to dałbym cały nowy zamiast tego trójnika. Ogólnie to wygląda na "fabrycznie niefabryczną modyfikację" Na trójniku ani wężach nie ma żadnych numerów.
Wygląda na to że po rozgrzaniu silnika jest tam puszczane podciśnienie ale nie wiem w jakim celu. W drugim takim aucie nie spotkałem tego w ogóle.ABK pomoc w identyfikacji części
ABK pomoc w identyfikacji części
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Jarewa
- Forum Audi 80
- Posty: 8403
- Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
- Imię: Jarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Głogów
Re: ABK pomoc w identyfikacji części
Możesz to wyrzucic to są zawory do ekologicznego silnika, montowali to w latach 2000 by silnik spełniał euro3
Re: ABK pomoc w identyfikacji części
Cieszy mnie to niezmiernie, im mniej wężyków tym lepiej. Dzięki za info.