Witam, chciałbym się dowiedzieć do czego jest ten zawór przy prawej lampie podłączony do trójnika przy regulatorze biegu jałowego. Drugi przewód idzie przez zawór? w wężu od nagrzewnicy i wchodzi dalej do przewodu serwa. Ostatnio grzebalem pod maską i utrąciłem króciec od tego ustrojstwa na pasie przednim. Nic się nie zmieniło w pracy silnika, jest teraz włożony na sztukę i jakoś się trzyma.
Wygląda na to że po rozgrzaniu silnika jest tam puszczane podciśnienie ale nie wiem w jakim celu. W drugim takim aucie nie spotkałem tego w ogóle.
Muszę wymienić przewód od tego regulatora bo jest mocno spuchnięty i jeśli to można usunąć to dałbym cały nowy zamiast tego trójnika. Ogólnie to wygląda na "fabrycznie niefabryczną modyfikację" Na trójniku ani wężach nie ma żadnych numerów.
ABK pomoc w identyfikacji części
ABK pomoc w identyfikacji części
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Jarewa
- Forum Audi 80

- Posty: 8448
- Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
- Imię: Jarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Głogów
Re: ABK pomoc w identyfikacji części
Możesz to wyrzucic to są zawory do ekologicznego silnika, montowali to w latach 2000 by silnik spełniał euro3
Re: ABK pomoc w identyfikacji części
Cieszy mnie to niezmiernie, im mniej wężyków tym lepiej. Dzięki za info.









