[B4 2.0 ABT] dławi się przez pierwsze 500m jazdy
-
- Forum Audi 80
- Posty: 11
- Rejestracja: 25 gru 2021, 08:32
- Imię: Darek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Bolesławiec
Re: [B4 2.0 ABT] dławi się przez pierwsze 500m jazdy
Mój błąd, bo nie wiedziałem co trzeba zrobić. Mechanik zdjął głowicę, a chodziło wymianę różnych uszczelnień bo lało się z silnika jak z durszlaka i nawet przeglądu by nie przeszedł. Nie powiedział mi i nie doradził, a łącznie i tak ponad 2 tysi skasował. Tak czy owak chcę autku dać jeszcze szansę, może w końcu trafię na dobrego specjalistę.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 11
- Rejestracja: 25 gru 2021, 08:32
- Imię: Darek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Bolesławiec
Re: [B4 2.0 ABT] dławi się przez pierwsze 500m jazdy
Prawie urwałem taki gumowy korek. Jest na rurce idącej od kolektora. Co to jest, czy da się to jakoś zatkać, albo gdzie to kupić.
Fotka zrobiona pod obudową filtra powietrza od strony błotnika.
Fotka zrobiona pod obudową filtra powietrza od strony błotnika.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Jarewa
- Forum Audi 80
- Posty: 8403
- Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
- Imię: Jarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Głogów
Re: [B4 2.0 ABT] dławi się przez pierwsze 500m jazdy
Byle czym nie zatkasz bo musi być odporne na temperatury, to jest wyjście do podpięcia analizatora spalin przed katem...
-
- Forum Audi 80
- Posty: 11
- Rejestracja: 25 gru 2021, 08:32
- Imię: Darek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Bolesławiec
Re: [B4 2.0 ABT] dławi się przez pierwsze 500m jazdy
Zaślepkę skleiłem klejem wysokotemperaturowym, zobaczymy czy to wystarczy. Postanowiłem sam zabrać się za pomiary ciśnienia bo mechanicy za mocno się cenią
I tak, po wykręceniu świece nie są zaolejone ale mają kolor szary czyli wychodzi, że być może zbyt uboga mieszanka. Czy to się czymś reguluje?
Ciśnienie (I) + próba olejowa (II) - 10 ml oleju do każdego cylindra. Pomiary na zimnym (wiem, powinno być na rozgrzanym) i przyrząd "no name" ale dla porównania wyników powinno wystarczyć.
cylinder: 1 2 3 4
I: 8,5 8,2 8,5 8,5
II: 13,0 10,5 10,5 10,5
Dla przypomnienia, silnik nie kopci, nie bierze oleju, pali w okolicach 8l (10l w mieście) ale pracuje nierówno na wolnych obrotach po rozgrzaniu.
Proszę Was o werdykt czy robić remont dołu, remont głowicy, remont całości czy jednak samochód na złom. No i czy po ew. remoncie jest szansa na równą pracę silnika.
@Jarewa radził żeby jeździć aż do zajechania, ale dla mnie to auto "weekendowe" i jazda czymś co nie sprawia przyjemności to nie to.
I tak, po wykręceniu świece nie są zaolejone ale mają kolor szary czyli wychodzi, że być może zbyt uboga mieszanka. Czy to się czymś reguluje?
Ciśnienie (I) + próba olejowa (II) - 10 ml oleju do każdego cylindra. Pomiary na zimnym (wiem, powinno być na rozgrzanym) i przyrząd "no name" ale dla porównania wyników powinno wystarczyć.
cylinder: 1 2 3 4
I: 8,5 8,2 8,5 8,5
II: 13,0 10,5 10,5 10,5
Dla przypomnienia, silnik nie kopci, nie bierze oleju, pali w okolicach 8l (10l w mieście) ale pracuje nierówno na wolnych obrotach po rozgrzaniu.
Proszę Was o werdykt czy robić remont dołu, remont głowicy, remont całości czy jednak samochód na złom. No i czy po ew. remoncie jest szansa na równą pracę silnika.
@Jarewa radził żeby jeździć aż do zajechania, ale dla mnie to auto "weekendowe" i jazda czymś co nie sprawia przyjemności to nie to.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 184
- Rejestracja: 30 sty 2019, 15:12
- Imię: Jakub
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Krzywiń
Re: [B4 2.0 ABT] dławi się przez pierwsze 500m jazdy
Na moje to tu zawory jednak powinny byc zrobione ja bym wrocil i powiedzial mechanikowi co jest niestety znow wydasz $$$ a tak sczeze to sam przechodzilem taki temat i wciagalem glowice robota przyjemna sciagasz dajesz do odpowiedniej osoby by vi zrobila zawory i mozesz lekko splanowac ewentualnie oddaj do innego dobrego mechanika i niech zrobi remont generalny jak to przykazano i niech je podociera prawidlowo i bedziesz zadowolony resta to w twoim interesie by nic sie niedzialo
- Jarewa
- Forum Audi 80
- Posty: 8403
- Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
- Imię: Jarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Głogów
Re: [B4 2.0 ABT] dławi się przez pierwsze 500m jazdy
Dobry generalny remont to koło 10tys się zakręci pytanie czy jest sens... A takie remonty za 3-4tys to tylko pudrowanie problemów i raczej nie na długo...
-
- Forum Audi 80
- Posty: 184
- Rejestracja: 30 sty 2019, 15:12
- Imię: Jakub
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Krzywiń
Re: [B4 2.0 ABT] dławi się przez pierwsze 500m jazdy
Co racja to ravja choç za 10 tys to dobry swap nawet jakiejs nowszej jednostki