Chciałem się pochwalić
 i przedstawić działanie sterownika silnika nad którym aktualnie pracuję. Zamontowany jest w moim Audi 80 2.3 NG. Filmik przedstawia pracę silnika na wolnych obrotach.
  i przedstawić działanie sterownika silnika nad którym aktualnie pracuję. Zamontowany jest w moim Audi 80 2.3 NG. Filmik przedstawia pracę silnika na wolnych obrotach.
Pozdrawiam!
 cewki są od 4.0 tfsi 079905110H. Zamontowane są póki co na wcisk bezpośrednio na świecy która ma nakręconą na gwint płaską z góry nakrętkę w planie jest jeszcze jakaś konstrukcja aluminiowa, ale i bez tego trzymają się dobrze. Komputer zbudowany jest na STM32 M3 i posiada wszystkie potrzebne wejścia i wyjścia:
 cewki są od 4.0 tfsi 079905110H. Zamontowane są póki co na wcisk bezpośrednio na świecy która ma nakręconą na gwint płaską z góry nakrętkę w planie jest jeszcze jakaś konstrukcja aluminiowa, ale i bez tego trzymają się dobrze. Komputer zbudowany jest na STM32 M3 i posiada wszystkie potrzebne wejścia i wyjścia: to zapraszam do kontaktu.
 to zapraszam do kontaktu.mógłbyś trochę jaśniejKogutiru pisze:Jak to sie sprawuje z wyprzedzeniem zapłonu powyżej 4tys. Obr. Jest to uwzględnione?

Ponad 2 tysiące. To urządzenie byłoby dobrą konkurencją dla świnek i tańszych ECU jak megasquirt czy easyecu, które nie obsługują silników 5 cylindrowych.szpilek pisze:nie wiem ile kosztuje EMU
Na razie jak zgadłeś wszystkie mapy są generowane z Excela i wgrywane do procka wraz z programem i jest to dla mnie wystarczające. Natomiast nie ukrywam że wygodniej byłoby napisać jeszcze jakiś soft na pc może i na to przyjdzie czas.maciek889 pisze: Masz do tego jakiś program kliencki na komputer

Chyba musi to u ciebie jakoś inaczej działać, bo układy sekwencyjnego wtrysku lub/i zapłonu zawsze potrzebują czujnika wałka rozrządu, bo on definiuje czy w danym momencie tłok jest na górze w momencie wydechu/ssania czy sprężania pracy. A z samego czujnika wału nie odczyta się czy w danym momencie tłok jest w górze na zapłonie czy wydechu.szpilek pisze:impuls z wału brany jest do określenia w której połowie cyklu 720st jest silnik
trzeba by podmienić koło aparatu na takie z nieparzystą ilością szczelinmaciek889 pisze:W typowym 4 cylindrowym i pewnie 2, 6, 8 by już to nie wyszło bo sygnał z aparatu pokrywałby się z sygnałem z aparatu co każdy obrót.
 
 
Można założyć czujnik położenia wału z silników MPI/TSI od VW (pojemności 1.0 1.2 1.4 1.6)szpilek pisze: ↑31 paź 2019, 12:31Brawo! Dokładnie tak to u mnie działa impuls z wału raz przypada na szczelinę a raz na zasłonę czujnika hala dlatego mogę określić dokładne położenie silnika, ale jest to podyktowane tym, że chciałem wykorzystać ori czujnik halla na wałku. Dlatego tylko takie rozwiązanie wchodziło w grę. Oczywiście mógłbym zastosować koło triggera na wale plus jakiś trigger na wałku, ale wiąże się to z większym nakładem pracy mechanicznej.
trzeba by podmienić koło aparatu na takie z nieparzystą ilością szczelinmaciek889 pisze:W typowym 4 cylindrowym i pewnie 2, 6, 8 by już to nie wyszło bo sygnał z aparatu pokrywałby się z sygnałem z aparatu co każdy obrót.
[ Dodano: 2019-10-31, 12:31 ]
Cześć, czy ktoś zakładał trigger 36-1 lub 60-2 do Audi 80 NG albo podobnego i chce się podzielić doświadczeniami? Póki co mam sterownik na czujniku halla i jednym impulsie z wału jak wyżej opisane a chciałbym mieć dokładniejszy trigger na wale. Pozdrawiam

 
 

