[B3 2.2 KV] Wysokie obroty na biegu jałowym
-
- Forum Audi 80
- Posty: 35
- Rejestracja: 09 maja 2020, 21:09
- Imię: Marcin
- Model: Audi 80 B3
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 AAD
- Lokalizacja: Szczytno
Re: [B3 2.2 KV] Wysokie obroty na biegu jałowym
Ale jak wysterowaniu 20% czego?jak w niego dmucham ustami to jest totalnie zamknięty
-
- Forum Audi 80
- Posty: 35
- Rejestracja: 09 maja 2020, 21:09
- Imię: Marcin
- Model: Audi 80 B3
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 AAD
- Lokalizacja: Szczytno
Re: [B3 2.2 KV] Wysokie obroty na biegu jałowym
No faktycznie po myciu ekstakcyjną przepuszcza troche.albo tak ma byc albo brud podszedł.
Doczekam sie odpowiedzi 20% czego wysterowania??????
Doczekam sie odpowiedzi 20% czego wysterowania??????
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4735
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Re: [B3 2.2 KV] Wysokie obroty na biegu jałowym
Wysterowania sygnału PWM zapewne.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 35
- Rejestracja: 09 maja 2020, 21:09
- Imię: Marcin
- Model: Audi 80 B3
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 AAD
- Lokalizacja: Szczytno
Re: [B3 2.2 KV] Wysokie obroty na biegu jałowym
Noto średnio bo to chyba nie działa tak że dozuje pewne ilości powietrza tylko jest albo zamkniety albo otwarty.elektromagnes tam jest i jest "cyk-cyk"a to że mi po myciu przepuszcza to jest tam szczelina na zamknieciu tylko niewiem czy to jest wliczone w całą ilosc powietrza potrzebną do pracy na wolnych obrotach
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4735
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Re: [B3 2.2 KV] Wysokie obroty na biegu jałowym
PWM to jest prosty i efektywny sposób na zmianę napięcia zasilania https://pl.wikipedia.org/wiki/Modulacja ... uls%C3%B3w
Po prostu aby mieć efekt taki jak zasilanie 6V to załącza się 12V na np. 1ms i wyłącza się na kolejną 1ms i tak w kółko i to daje sygnał PWM 50%.
Choć z drugiej strony silniki jak JN to miały właśnie taki zawór do ponoszenia obrotów na zimnym silniku typu włącz-wyłącz który był rozłączany po osiągnięciu temperatury. A obroty nie były regulowana przez ECU tylko ustawiało się ręcznie. W przypadku np. NG to już silniczek działa w taki płynny sposób: https://www.youtube.com/watch?v=qgeVqitctTs
Po prostu aby mieć efekt taki jak zasilanie 6V to załącza się 12V na np. 1ms i wyłącza się na kolejną 1ms i tak w kółko i to daje sygnał PWM 50%.
Choć z drugiej strony silniki jak JN to miały właśnie taki zawór do ponoszenia obrotów na zimnym silniku typu włącz-wyłącz który był rozłączany po osiągnięciu temperatury. A obroty nie były regulowana przez ECU tylko ustawiało się ręcznie. W przypadku np. NG to już silniczek działa w taki płynny sposób: https://www.youtube.com/watch?v=qgeVqitctTs
-
- Forum Audi 80
- Posty: 35
- Rejestracja: 09 maja 2020, 21:09
- Imię: Marcin
- Model: Audi 80 B3
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 AAD
- Lokalizacja: Szczytno
Re: [B3 2.2 KV] Wysokie obroty na biegu jałowym
Czyli "modulacja"nie występuje w K jetronic tylko w KE bo mam dwa gruzy jeden rocznik 86 a drugi 91 i w młodszym jest taki jak na filmiku
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4735
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Re: [B3 2.2 KV] Wysokie obroty na biegu jałowym
trzeba by się wczytać w książkach obsługa i naprawa audi 80 tam chyba było rozpisane co jest w jakim silniku.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 35
- Rejestracja: 09 maja 2020, 21:09
- Imię: Marcin
- Model: Audi 80 B3
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 AAD
- Lokalizacja: Szczytno
Re: [B3 2.2 KV] Wysokie obroty na biegu jałowym
A regulacje wolnych obrotów jak sie robi ręcznie?tam w przepustnicy od przodu jest śrubka taka na płaski śrubokręt to to?wkręca sie wykręca?