[B3 2.2 KV] Wysokie obroty na biegu jałowym
-
- Forum Audi 80
- Posty: 33
- Rejestracja: 09 maja 2020, 21:09
- Imię: Marcin
- Model: Audi 80 B3
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 AAD
- Lokalizacja: Szczytno
Re: [B3 2.2 KV] Wysokie obroty na biegu jałowym
Ale jak wysterowaniu 20% czego?jak w niego dmucham ustami to jest totalnie zamknięty
-
- Forum Audi 80
- Posty: 33
- Rejestracja: 09 maja 2020, 21:09
- Imię: Marcin
- Model: Audi 80 B3
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 AAD
- Lokalizacja: Szczytno
Re: [B3 2.2 KV] Wysokie obroty na biegu jałowym
No faktycznie po myciu ekstakcyjną przepuszcza troche.albo tak ma byc albo brud podszedł.
Doczekam sie odpowiedzi 20% czego wysterowania??????
Doczekam sie odpowiedzi 20% czego wysterowania??????
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4519
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Re: [B3 2.2 KV] Wysokie obroty na biegu jałowym
Wysterowania sygnału PWM zapewne.
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 33
- Rejestracja: 09 maja 2020, 21:09
- Imię: Marcin
- Model: Audi 80 B3
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 AAD
- Lokalizacja: Szczytno
Re: [B3 2.2 KV] Wysokie obroty na biegu jałowym
Noto średnio bo to chyba nie działa tak że dozuje pewne ilości powietrza tylko jest albo zamkniety albo otwarty.elektromagnes tam jest i jest "cyk-cyk"a to że mi po myciu przepuszcza to jest tam szczelina na zamknieciu tylko niewiem czy to jest wliczone w całą ilosc powietrza potrzebną do pracy na wolnych obrotach
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4519
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Re: [B3 2.2 KV] Wysokie obroty na biegu jałowym
PWM to jest prosty i efektywny sposób na zmianę napięcia zasilania https://pl.wikipedia.org/wiki/Modulacja ... uls%C3%B3w
Po prostu aby mieć efekt taki jak zasilanie 6V to załącza się 12V na np. 1ms i wyłącza się na kolejną 1ms i tak w kółko i to daje sygnał PWM 50%.
Choć z drugiej strony silniki jak JN to miały właśnie taki zawór do ponoszenia obrotów na zimnym silniku typu włącz-wyłącz który był rozłączany po osiągnięciu temperatury. A obroty nie były regulowana przez ECU tylko ustawiało się ręcznie. W przypadku np. NG to już silniczek działa w taki płynny sposób: https://www.youtube.com/watch?v=qgeVqitctTs
Po prostu aby mieć efekt taki jak zasilanie 6V to załącza się 12V na np. 1ms i wyłącza się na kolejną 1ms i tak w kółko i to daje sygnał PWM 50%.
Choć z drugiej strony silniki jak JN to miały właśnie taki zawór do ponoszenia obrotów na zimnym silniku typu włącz-wyłącz który był rozłączany po osiągnięciu temperatury. A obroty nie były regulowana przez ECU tylko ustawiało się ręcznie. W przypadku np. NG to już silniczek działa w taki płynny sposób: https://www.youtube.com/watch?v=qgeVqitctTs
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 33
- Rejestracja: 09 maja 2020, 21:09
- Imię: Marcin
- Model: Audi 80 B3
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 AAD
- Lokalizacja: Szczytno
Re: [B3 2.2 KV] Wysokie obroty na biegu jałowym
Czyli "modulacja"nie występuje w K jetronic tylko w KE bo mam dwa gruzy jeden rocznik 86 a drugi 91 i w młodszym jest taki jak na filmiku
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4519
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Re: [B3 2.2 KV] Wysokie obroty na biegu jałowym
trzeba by się wczytać w książkach obsługa i naprawa audi 80 tam chyba było rozpisane co jest w jakim silniku.
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 33
- Rejestracja: 09 maja 2020, 21:09
- Imię: Marcin
- Model: Audi 80 B3
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 AAD
- Lokalizacja: Szczytno
Re: [B3 2.2 KV] Wysokie obroty na biegu jałowym
A regulacje wolnych obrotów jak sie robi ręcznie?tam w przepustnicy od przodu jest śrubka taka na płaski śrubokręt to to?wkręca sie wykręca?
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami