Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b3/b4] Swap - 1.9 1Z do b3 - sens ?

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
Awatar użytkownika
M@rcus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1037
Rejestracja: 18 sty 2007, 11:22
Lokalizacja: Lublin-Zakrzówek
Kontakt:

[b3/b4] Swap - 1.9 1Z do b3 - sens ?

Post autor: M@rcus » 29 gru 2007, 14:33

Witam, mam pytanie odnośnie silniczka 1.9 TDI myślę tu o 1Z ;-) A konkretnie czy silnik bez większych problemów podejdzie do budy b3? czy mocowania łap będą inne? aktualnie siedzi tam 1.6 D JK, i ostatnio mnie nosi albo zmiana autka na b4 albo mała zamiana serduszka, :mrgreen: Czy ktoś już próbował władować taki silnik i czy jest dużo roboty? czy skrzynia pasowała by od JK czy muszę przekładać z 1Z? jak z instalacją czy dużo roboty jest z elektryką przy takim silniku? i generalnie co myślicie o takim temacie, czy warto wdrażać taki projekt czy lepiej dać sobie spokój i kupić b3? generalnie autko jest w dobrym stanie także szkoda mi go trochę sprzedawać ;-) czekam na jakieś komentarze z waszej strony!! Aha ew. koszt takiej roboty?
Ostatnio zmieniony 18 lut 2011, 22:17 przez M@rcus, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 29 gru 2007, 15:00

Jak masz zamiar kombinowac, to szkoda zaczynać, lepiej kupc gotowe b4 z TDIkiem pod maską. Wg mnie taki swap jest nie opłacalny. Z tego co sie orjentuje to za goły silnk trza dać 2tyś. a gdzie skrzynia, pompa, alternator, turbo i inne zabawki a jeszcze gdzie robota, wiaźki komputer... ja bym zapomniał a jak już to bym sie na swapa uparł to napewno nie wsadziłbym 1Z tylko AFN albo cos mocniejszego.

Awatar użytkownika
RaKo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 674
Rejestracja: 11 paź 2007, 17:44
Imię: Przemek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Kraśnik

Post autor: RaKo » 29 gru 2007, 16:05

M@rcus, to zależy jakie pieniążki możesz w to zainwestować.Wiesz ile warte jest Twoje auto w przypadku sprzedaży i ile musisz dołożyć na B4 TDI,ile chcesz jeszcze jeździć tym co masz :?: Jedź na Spławy tam gość sprzedaje różne części i dowiesz się ile kosztuje komplet do przekładki,jeszcze np. do tego Twoja robota i elektryk co Ci to podłączy.Porównaj koszty i sam oceń,podejmij decyzję.
B3 w TDI czemu nie <ok>

Awatar użytkownika
PR23M3K
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 237
Rejestracja: 21 cze 2007, 12:34
Imię: Przemek
Model: Audi 80 B3
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 1.8 JN
Lokalizacja: Rz-ow

Post autor: PR23M3K » 29 gru 2007, 16:15

przy takich swapach najbardziej sie oplaca kupic cale B4 bite lub anglika (ok 4-5tys pln) i brac sie za przekladke, pozniej sprzedajesz swoj silnik i reszte czesci z B4 :-)

Awatar użytkownika
RaKo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 674
Rejestracja: 11 paź 2007, 17:44
Imię: Przemek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Kraśnik

Post autor: RaKo » 29 gru 2007, 16:27

M@rcus, gość na Majdanie Grabina ma b4 w dieslu ale nie wiem czy TDI lekko puknięte za 6tyś.

Awatar użytkownika
bryglu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 46
Rejestracja: 26 gru 2007, 20:27
Lokalizacja: Stalowa Wola

Post autor: bryglu » 29 gru 2007, 22:34

witam!
przekladam auta z wersji prowostronnej(RHD) na lewostronne(lhd) przekladalem juz Avanta B4 95`(dla siebie) jak by ktos potrzebowal info na temat przekladki(posiadam foto z zabiegu) A80 sluze pomoca, moge pomoc w znalezieniu audi w UK,zlatwieniu dokumentow i transportu itp. wiec jak cos to piszcie

pozdro

Awatar użytkownika
koko666
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 275
Rejestracja: 28 wrz 2007, 19:21
Lokalizacja: Szczawnica

Post autor: koko666 » 06 sty 2008, 17:54

moim zdaniem operacja nieoplacalna. sprzedaj swojego i kup b4, poza silnikiem i reszta szpeji ktore musialbys kupic do swap'a bedziesz mial nowsze autko, moim zdaniem ladniejsze, pewnie lepiej wyposazone itp.

DRED
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1040
Rejestracja: 23 lis 2006, 09:23
Lokalizacja: stolica

Post autor: DRED » 06 sty 2008, 23:53

powiem tak
jest to sztuka dla sztuki
nieopłacalne
po za silnikiem skrzynią wiązką kompem wyjda jeszcze inne rzeczy , masa innych rzeczy które naprawdę wcale mało nie wyniosą :(
wg mnie albo rozbitka B4 kupić , albo angola za grosze.
inaczej się nie opłaca. Zapytaj Frano ile gratów czasu i sił trzeba na taki zabieg on robił swapa.

Awatar użytkownika
nitro20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 254
Rejestracja: 29 sty 2007, 18:12
Lokalizacja: Wyszków

Post autor: nitro20 » 07 sty 2008, 18:03

Najlepszy wariant kupujesz coś w stylu http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C2764931
jak piszą koledzy rezasz i masz tdika.

Wg mnie nie opłacalne bo sumując raczej te pięniądze które włożysz w auto to wyjdzie ci b4 w TDI bez przeróbek i bujania bo zawsze coś wyskoczy czegoś nie przewidzisz.

karol121
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1077
Rejestracja: 09 lis 2007, 11:06
Lokalizacja: Sandomierz

Post autor: karol121 » 07 sty 2008, 19:05

moim zdaniem to nie bedzie sie to opłacało, b4 1.9 tdi mozesz kupic za 9tys, ale jezeli masz kase i lubisz takie cos no to..., ja widzialem jezdzilem passatem b3 buda z vr6 a silnik i skrzynia z golfa IV 130KM na pompowrtyskach fajne takie cós zawsze to cos innego :mrgreen: jego cena byla 7.5tys, ja chcialem silnik tdi 1z wstawiac do passata b2 :lol: ale ale kupilem gotowy <ok>, a jezeli chodzi o cene silników 1.9tdi 1z to za 2tys byl by z osprzetem, był taki sinik za 1tys ale byl i juz go nie ma

Zablokowany

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl