[b3/b4] Swap - 1.9 1Z do b3 - sens ?
- M@rcus
- Forum Audi 80
- Posty: 1037
- Rejestracja: 18 sty 2007, 11:22
- Lokalizacja: Lublin-Zakrzówek
- Kontakt:
[b3/b4] Swap - 1.9 1Z do b3 - sens ?
Witam, mam pytanie odnośnie silniczka 1.9 TDI myślę tu o 1Z A konkretnie czy silnik bez większych problemów podejdzie do budy b3? czy mocowania łap będą inne? aktualnie siedzi tam 1.6 D JK, i ostatnio mnie nosi albo zmiana autka na b4 albo mała zamiana serduszka, :mrgreen: Czy ktoś już próbował władować taki silnik i czy jest dużo roboty? czy skrzynia pasowała by od JK czy muszę przekładać z 1Z? jak z instalacją czy dużo roboty jest z elektryką przy takim silniku? i generalnie co myślicie o takim temacie, czy warto wdrażać taki projekt czy lepiej dać sobie spokój i kupić b3? generalnie autko jest w dobrym stanie także szkoda mi go trochę sprzedawać czekam na jakieś komentarze z waszej strony!! Aha ew. koszt takiej roboty?
Ostatnio zmieniony 18 lut 2011, 22:17 przez M@rcus, łącznie zmieniany 1 raz.
- Solskier
- Forum Audi 80
- Posty: 4315
- Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
- Imię: Sebastian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2,2 AAN
- Lokalizacja: Kłodzko
- Kontakt:
Jak masz zamiar kombinowac, to szkoda zaczynać, lepiej kupc gotowe b4 z TDIkiem pod maską. Wg mnie taki swap jest nie opłacalny. Z tego co sie orjentuje to za goły silnk trza dać 2tyś. a gdzie skrzynia, pompa, alternator, turbo i inne zabawki a jeszcze gdzie robota, wiaźki komputer... ja bym zapomniał a jak już to bym sie na swapa uparł to napewno nie wsadziłbym 1Z tylko AFN albo cos mocniejszego.
- RaKo
- Forum Audi 80
- Posty: 674
- Rejestracja: 11 paź 2007, 17:44
- Imię: Przemek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Kraśnik
M@rcus, to zależy jakie pieniążki możesz w to zainwestować.Wiesz ile warte jest Twoje auto w przypadku sprzedaży i ile musisz dołożyć na B4 TDI,ile chcesz jeszcze jeździć tym co masz :?: Jedź na Spławy tam gość sprzedaje różne części i dowiesz się ile kosztuje komplet do przekładki,jeszcze np. do tego Twoja robota i elektryk co Ci to podłączy.Porównaj koszty i sam oceń,podejmij decyzję.
B3 w TDI czemu nie <ok>
B3 w TDI czemu nie <ok>
witam!
przekladam auta z wersji prowostronnej(RHD) na lewostronne(lhd) przekladalem juz Avanta B4 95`(dla siebie) jak by ktos potrzebowal info na temat przekladki(posiadam foto z zabiegu) A80 sluze pomoca, moge pomoc w znalezieniu audi w UK,zlatwieniu dokumentow i transportu itp. wiec jak cos to piszcie
pozdro
przekladam auta z wersji prowostronnej(RHD) na lewostronne(lhd) przekladalem juz Avanta B4 95`(dla siebie) jak by ktos potrzebowal info na temat przekladki(posiadam foto z zabiegu) A80 sluze pomoca, moge pomoc w znalezieniu audi w UK,zlatwieniu dokumentow i transportu itp. wiec jak cos to piszcie
pozdro
powiem tak
jest to sztuka dla sztuki
nieopłacalne
po za silnikiem skrzynią wiązką kompem wyjda jeszcze inne rzeczy , masa innych rzeczy które naprawdę wcale mało nie wyniosą
wg mnie albo rozbitka B4 kupić , albo angola za grosze.
inaczej się nie opłaca. Zapytaj Frano ile gratów czasu i sił trzeba na taki zabieg on robił swapa.
jest to sztuka dla sztuki
nieopłacalne
po za silnikiem skrzynią wiązką kompem wyjda jeszcze inne rzeczy , masa innych rzeczy które naprawdę wcale mało nie wyniosą
wg mnie albo rozbitka B4 kupić , albo angola za grosze.
inaczej się nie opłaca. Zapytaj Frano ile gratów czasu i sił trzeba na taki zabieg on robił swapa.
Najlepszy wariant kupujesz coś w stylu http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C2764931
jak piszą koledzy rezasz i masz tdika.
Wg mnie nie opłacalne bo sumując raczej te pięniądze które włożysz w auto to wyjdzie ci b4 w TDI bez przeróbek i bujania bo zawsze coś wyskoczy czegoś nie przewidzisz.
jak piszą koledzy rezasz i masz tdika.
Wg mnie nie opłacalne bo sumując raczej te pięniądze które włożysz w auto to wyjdzie ci b4 w TDI bez przeróbek i bujania bo zawsze coś wyskoczy czegoś nie przewidzisz.
moim zdaniem to nie bedzie sie to opłacało, b4 1.9 tdi mozesz kupic za 9tys, ale jezeli masz kase i lubisz takie cos no to..., ja widzialem jezdzilem passatem b3 buda z vr6 a silnik i skrzynia z golfa IV 130KM na pompowrtyskach fajne takie cós zawsze to cos innego :mrgreen: jego cena byla 7.5tys, ja chcialem silnik tdi 1z wstawiac do passata b2 :lol: ale ale kupilem gotowy <ok>, a jezeli chodzi o cene silników 1.9tdi 1z to za 2tys byl by z osprzetem, był taki sinik za 1tys ale byl i juz go nie ma