Rozebralem swoj gaznik zeby go poznac i zobaczyc czemu auto mi przerywa skoro inne systemy sa sprawne. Odkrylem ze jest tam elektroniczy element w ksztalcie plytki ze sciezkami po ktorych jezdza takie szczotki jak otwieramy przepustnice za pomoca pedalu gazu. Rozumiem ze na tej podstawie jest podawana mieszanka powietrza i benzyny ?

Czy mozna to jakos naprawic ?
 Czy tylko wymiana bo ciezko mi znalezc zamiennik odpowiedni bo kupilem jeden w sklepie, niby wyglada tak samo ale auto po odpaleniu i dodaniu gazu utrzymywalo gaz samo i obroty wysoko. po okolo 1min spadaly. wymienilem na uzywany z drugiego gaznika i jest lepiej niz kiedykolwiek ale ten TPS tez nie jest w najlepszej kondycji. Dodatkowo przeczyscilem ta spirale w silniczku krokowym.
  Czy tylko wymiana bo ciezko mi znalezc zamiennik odpowiedni bo kupilem jeden w sklepie, niby wyglada tak samo ale auto po odpaleniu i dodaniu gazu utrzymywalo gaz samo i obroty wysoko. po okolo 1min spadaly. wymienilem na uzywany z drugiego gaznika i jest lepiej niz kiedykolwiek ale ten TPS tez nie jest w najlepszej kondycji. Dodatkowo przeczyscilem ta spirale w silniczku krokowym.Nie chce zakladac drugiego tematu bo to wszystko gaznik i glownie chodzi mi o ten TPS ale ciekaw jestem jaka funkcje pelni ten grzybek:

Bo jak go zaczalem krecic i pozniej odpalilem auto to nierowno chodzil i wrocilem do w miare oryginalnej pozycji czyli 2 i pol obrotu i jest ok ale nie wiem jak idealnie go ustawic i jakie jest ogolnie jego zadanie. Jak odpalam na zimnym to jest rowne 11tys obrotow, jak sie rozgrzeje to spada do ponad 9tys a nie rowne 9tys i mniej nie schodzi. Czy moze tak byc ?
Prosze i dajcie znac jakie najlepsze jest ustawienie linki od gazu to od razu sobie ustawie jak mam to rozbebeszone
 .
.Z gory dzieki i pozdrawiam. Do uslyszenia

 
							











 
  



 
