[B4 1.9 TDI 1Z] Wymiana popychaczy zaworow
-
- Forum Audi 80
- Posty: 99
- Rejestracja: 31 lip 2007, 21:29
[B4 1.9 TDI 1Z] Wymiana popychaczy zaworow
Prosze o rade.czy do wymiany popychaczy trzeba zdjac glowice?Koles co ma merola mowil mi ze wystarczy zdjac pokrywe zaworow i walek i wyjac zawory.pot
em wyjac stare i zalozyc nowe szklanki. Czy to prawda?Podobno te zawory leciutko wychodza?Zbieram sie do wymiany i potrzebuje inf. dokladnie jak to sie robi.Dajcie jakis cynk[/code]
em wyjac stare i zalozyc nowe szklanki. Czy to prawda?Podobno te zawory leciutko wychodza?Zbieram sie do wymiany i potrzebuje inf. dokladnie jak to sie robi.Dajcie jakis cynk[/code]
- Solskier
- Forum Audi 80
- Posty: 4315
- Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
- Imię: Sebastian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2,2 AAN
- Lokalizacja: Kłodzko
- Kontakt:
Da sie wymienić bez zdejmowania głowicy, koleś od merola dobrze Ci powiedział. Jak wyjmiesz wałek i zawory to i wyjmiesz popychacze. Pewnie Ci stukają ze chcesz je zmieniać, jeśli tak to sprawdź aby napewno to nie widna filtra oleju, bo jak bedzie bez zaworu i nie bedzie trzymał ciśnienia to bedą stukać popychacze. Chyba ze zemiansz je z innego podu, ale jak trafiłem z przyczyną to warto spradzić, moze sie okazać ze robota nie bedzie wcale potrzebna. <ok>
-
- Forum Audi 80
- Posty: 99
- Rejestracja: 31 lip 2007, 21:29
- MARCIN 80B4
- Audi 80 Klub
- Posty: 895
- Rejestracja: 03 sie 2007, 10:12
- Lokalizacja: Busko
-
- Forum Audi 80
- Posty: 99
- Rejestracja: 31 lip 2007, 21:29
-
- Forum Audi 80
- Posty: 99
- Rejestracja: 31 lip 2007, 21:29
-
- Forum Audi 80
- Posty: 99
- Rejestracja: 31 lip 2007, 21:29
Witam,
odświeżam temat.
Sprawa jak kolega wyżej napisał silnik pracuje dość twardo jak jest zimny. Po jego uruchomieniu gazując na wyższe obroty trzęsło budą i o mało nie gaśnie. Po diagnozie pompiarz polecił wymianę zaworów hydraulicznych. Po wizycie u mechanik stwierdził ,że są do wymiany "szklanki" . Rozumiem ,że jest to dość dużo robocizny skoro trzeba dostać się do głowicy, czy polecacie w takim razie jeszcze jakieś zabiegi ?
Do autka lany jest olej półsyntetyk Liqui Moly 10W40.
Dla ciekawostki wrzucam również analizę autka
http://zapodaj.net/b33d447c2794d.jpg.html
http://zapodaj.net/bef5361ba1538.jpg.html
http://zapodaj.net/606dd4c424e28.jpg.html
Pozdrawiam i proszę o porady, Autko skończyło w kwietniu 2014 dopiero 18 lat
odświeżam temat.
Sprawa jak kolega wyżej napisał silnik pracuje dość twardo jak jest zimny. Po jego uruchomieniu gazując na wyższe obroty trzęsło budą i o mało nie gaśnie. Po diagnozie pompiarz polecił wymianę zaworów hydraulicznych. Po wizycie u mechanik stwierdził ,że są do wymiany "szklanki" . Rozumiem ,że jest to dość dużo robocizny skoro trzeba dostać się do głowicy, czy polecacie w takim razie jeszcze jakieś zabiegi ?
Do autka lany jest olej półsyntetyk Liqui Moly 10W40.
Dla ciekawostki wrzucam również analizę autka
http://zapodaj.net/b33d447c2794d.jpg.html
http://zapodaj.net/bef5361ba1538.jpg.html
http://zapodaj.net/606dd4c424e28.jpg.html
Pozdrawiam i proszę o porady, Autko skończyło w kwietniu 2014 dopiero 18 lat
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
A ja się zapytam ,w jakim celu wprowadzasz na wysokie obroty zimny silnik :?: gdzie przy obecnych temp.olej jest dość gesty i nie płynie tak jak latem :roll: Co ten test ma Ci dać :?: Wprowadzenie zimnego silnika ,zimą ,na wysokie obroty ,może tylko "podwiesić hydraulike " i tyle :roll: więc takich bezsensownych testów nie robimyTheSorrow pisze:silnik pracuje dość twardo jak jest zimny. Po jego uruchomieniu gazując na wyższe obroty trzęsło budą i o mało nie gaśnie
To nie żadna "analiza " tylko jakieś kpiny :roll: Ten "program diagnostyczny " ,to jakiś żart :roll: nawet oznaczenia sterownika nie odczytuje,co zrobi praktycznie kazdy darmowy i ogólnie dostępny program ,typu polski vag ,czy vcds . Chłopki z forum by zrobili bardziej wartościowe logi .Jedyne co tu jest przydatne ,to temperatura paliwa .No i pomiar ciśnienia spreżania,ale tego akurat nie robił program ...reszta do niczego nie przydatna i nic nie mówi . "kąt wyprzedzenia zapłonu 4,8 " :roll: i co to ma być :?: wartość w blokach pomiarowych ,czy nastawach podstawowych :?: interpretował to ktoś :?: czy tak se tylko odczytał i wydrukował na papierku :?: bo mnie to kompletnie nic nie mówi... i od razu diagnoza "szklanki do wymiany " ....a jak po wymianie nic się nie zmieni ,to co :?: zwrócą kasę :?: czy w tym chorym kraju ktoś w ogóle odpowiada za to co mówi i robi :?: Czy tylko kasa się liczy i nie ważne czy się ma rację czy nie ,tylko trzeba wymienić żeby zarobićTheSorrow pisze:Dla ciekawostki wrzucam również analizę autka