silniki z przpływką pierburga różnią się jeszcze turbiną i kompem o ile się nie mylęcygan pisze:czy można tak po prostu wymienić przepływkę z boscha na pierburga??
[b4 1.9 1Z] Modyfikacje - chip tuning - opinie i wrazenia
[b4 TDi] wiecej mocy i nie tylko
W dniu wczorajszym została "uwolniona" moc z mojego 1Z.
Mysle ze odnalezlismy zloty srodek po miedzy epszymi osiagami a nie zmniejszaniem zywotnosci silnika.
Co ciekawe juz w "serii" było 103 KM i 230 Nm <ok>
Jak dla mnie efekt jest bardziej niz zadawalajacy.
PS Modyfikacja w tym sterowniku jest bardzo kłopotliwa.
Pozdrawiam serdecznie
Mysle ze odnalezlismy zloty srodek po miedzy epszymi osiagami a nie zmniejszaniem zywotnosci silnika.
Co ciekawe juz w "serii" było 103 KM i 230 Nm <ok>
Jak dla mnie efekt jest bardziej niz zadawalajacy.
PS Modyfikacja w tym sterowniku jest bardzo kłopotliwa.
Pozdrawiam serdecznie
Ostatnio zmieniony 18 lut 2011, 23:00 przez przemik, łącznie zmieniany 1 raz.
- Solskier
- Forum Audi 80
- Posty: 4315
- Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
- Imię: Sebastian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2,2 AAN
- Lokalizacja: Kłodzko
- Kontakt:
minon1, Miałem na mylsi okolice 1600obr. nie wiem jak to jest teraz u mnie jak zrobie wykres to porównam ale tak z jazdy to też kopyto dopiero ma przy tych 1500obr (jak zacznie pompować na dobre turbo) jak narazie widzizłem pare wykresów od Rogala i pare innych to w niektórych doł zacznyasł sie przy 2500obr. Wiec w tle tego co narazie widziałem to jest dla mnie "od dołu", pewnie jeszcze mało widziałem :mrgreen: ale tak pomysleć to przecież nie bedize ciągło do 1000obr na ori wtryskach.
Ostatnio zmieniony 17 sty 2008, 21:16 przez Solskier, łącznie zmieniany 1 raz.
Chyba mylisz pojęcia i rodzaje turbinSolskier pisze:minon1, Miałem na mylsi okolice 1600obr. nie wiem jak to jest teraz u mnie jak zrobie wykres to porównam ale tak z jazdy to też kopyto dopiero ma przy tych 1500obr (jak zacznie pompować na dobre turbo) jak narazie widzizłem pare wykresów od Rogala i pare innych to w niektórych doł zacznyasł sie przy 2500obr. Wiec w tle tego co narazie widziałem to jest dla mnie "od dołu", pewnie jeszcze mało widziałem :mrgreen: ale tak pomysleć to przecież nie bedize ciągło do 1000obr, przecież silnk też sie musi mieć chwile czasu na wkrecenie.
chwilę czasu na wkręcenie to jak najbardziej przy tej turbinie bez kierownicy, ale to norma, żądnej rewelacji z dołu nie widzę , raczej norma której nikt nie obskoczy nie wymieniając turbiny.
[ Dodano: 2008-01-17, 21:19 ]
To już mój lepszy (pod względem dołu), ale też nie ma czym się chwalić
http://img171.imagevenue.com/img.php?im ... _621lo.JPG
- Solskier
- Forum Audi 80
- Posty: 4315
- Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
- Imię: Sebastian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2,2 AAN
- Lokalizacja: Kłodzko
- Kontakt:
Widamo ze VNT to nie jest i z dołu nie potarga , ale zobacz ze jak na zwykłe wtryski to słupek nieźle podskoczył. No nie wiem wg mnie jest ok, ale nie bedzemy sie przecież sprzeczać o coś co praktycznie nawet jest nie istotne
[ Dodano: 2008-01-17, 21:21 ]
Twój dół musi byc lepszy, w końcu wtryski sa jeszcze raz takiej mocy jak ori. A nie pamietam wiec spytam, programu pewnie nie masz, bo jak by był to moc była by wieksza. Wic podobny efekt dały same wtryski, co świadczy o ich mocy :->
[ Dodano: 2008-01-17, 21:21 ]
Twój dół musi byc lepszy, w końcu wtryski sa jeszcze raz takiej mocy jak ori. A nie pamietam wiec spytam, programu pewnie nie masz, bo jak by był to moc była by wieksza. Wic podobny efekt dały same wtryski, co świadczy o ich mocy :->
Ostatnio zmieniony 17 sty 2008, 21:24 przez Solskier, łącznie zmieniany 1 raz.
Wtryski, no tak..... <osohozi>Solskier pisze:Widamo ze VNT to nie jest i z dołu nie potarga , ale zobacz ze jak na zwykłe wtryski to słupek nieźle podskoczył. No nie wiem wg mnie jest ok, ale nie bedzemy sie przecież sprzeczać o coś co praktycznie nawet jest nie istotne
[ Dodano: 2008-01-17, 21:21 ]
Nie ma mowy musisz mieć lepszy duł masz jeszcze raz mocniejsze wtryski niż seria