Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b4 1.9 1Z] Modyfikacje - chip tuning - opinie i wrazenia

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
Awatar użytkownika
PawelG
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 713
Rejestracja: 06 lut 2007, 21:55
Lokalizacja: kraków

Post autor: PawelG » 30 lis 2007, 14:29

cygan pisze:czy można tak po prostu wymienić przepływkę z boscha na pierburga??
silniki z przpływką pierburga różnią się jeszcze turbiną i kompem o ile się nie mylę

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 30 lis 2007, 14:39

PawelG pisze:cygan napisał/a:
czy można tak po prostu wymienić przepływkę z boscha na pierburga??

silniki z przpływką pierburga różnią się jeszcze turbiną i kompem o ile się nie mylę
oraz pompą wtryskową <ok> Gra nie warta świeczki.

Awatar użytkownika
cygan
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 132
Rejestracja: 13 wrz 2007, 17:45
Lokalizacja: Pułtusk

Post autor: cygan » 02 gru 2007, 15:18

To w taki razie trzeba chipować to co jest i myślę, że też będzie fajnie

przemik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 608
Rejestracja: 10 sie 2007, 11:16
Lokalizacja: Konskie/Warszawa

[b4 TDi] wiecej mocy i nie tylko

Post autor: przemik » 16 sty 2008, 22:56

W dniu wczorajszym została "uwolniona" moc z mojego 1Z.
Mysle ze odnalezlismy zloty srodek po miedzy epszymi osiagami a nie zmniejszaniem zywotnosci silnika.

Co ciekawe juz w "serii" było 103 KM i 230 Nm <ok>

Jak dla mnie efekt jest bardziej niz zadawalajacy.

PS Modyfikacja w tym sterowniku jest bardzo kłopotliwa. :-/

Pozdrawiam serdecznie
Ostatnio zmieniony 18 lut 2011, 23:00 przez przemik, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
RaKo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 674
Rejestracja: 11 paź 2007, 17:44
Imię: Przemek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Kraśnik

Post autor: RaKo » 16 sty 2008, 23:01

przemik, co widzisz kłopotliwego :?: Z czystej ciekawości zapytam jaki koszt takiem modyfikacji u Rogala :?: Chyba to nie tajemnica :?: <ok>

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 17 sty 2008, 09:15

Odrazu widać ze u Rogala grzebane, od samego dołu kopyto :mrgreen: I tak własnie ma być ;-)

Awatar użytkownika
minon1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1138
Rejestracja: 20 kwie 2007, 15:49
Lokalizacja: Sochaczew
Kontakt:

Post autor: minon1 » 17 sty 2008, 20:54

Solskier pisze:Odrazu widać ze u Rogala grzebane, od samego dołu kopyto :mrgreen: I tak własnie ma być ;-)

Pokaż palcem bo nie widzę, tyle na dole co było to i jest

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 17 sty 2008, 21:09

minon1, Miałem na mylsi okolice 1600obr. nie wiem jak to jest teraz u mnie jak zrobie wykres to porównam ale tak z jazdy to też kopyto dopiero ma przy tych 1500obr (jak zacznie pompować na dobre turbo) jak narazie widzizłem pare wykresów od Rogala i pare innych to w niektórych doł zacznyasł sie przy 2500obr. Wiec w tle tego co narazie widziałem to jest dla mnie "od dołu", pewnie jeszcze mało widziałem :mrgreen: ale tak pomysleć to przecież nie bedize ciągło do 1000obr na ori wtryskach.
Ostatnio zmieniony 17 sty 2008, 21:16 przez Solskier, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
minon1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1138
Rejestracja: 20 kwie 2007, 15:49
Lokalizacja: Sochaczew
Kontakt:

Post autor: minon1 » 17 sty 2008, 21:16

Solskier pisze:minon1, Miałem na mylsi okolice 1600obr. nie wiem jak to jest teraz u mnie jak zrobie wykres to porównam ale tak z jazdy to też kopyto dopiero ma przy tych 1500obr (jak zacznie pompować na dobre turbo) jak narazie widzizłem pare wykresów od Rogala i pare innych to w niektórych doł zacznyasł sie przy 2500obr. Wiec w tle tego co narazie widziałem to jest dla mnie "od dołu", pewnie jeszcze mało widziałem :mrgreen: ale tak pomysleć to przecież nie bedize ciągło do 1000obr, przecież silnk też sie musi mieć chwile czasu na wkrecenie.
Chyba mylisz pojęcia i rodzaje turbin ;-)
chwilę czasu na wkręcenie to jak najbardziej przy tej turbinie bez kierownicy, ale to norma, żądnej rewelacji z dołu nie widzę , raczej norma której nikt nie obskoczy nie wymieniając turbiny.
<piwo>

[ Dodano: 2008-01-17, 21:19 ]
To już mój lepszy (pod względem dołu), ale też nie ma czym się chwalić

http://img171.imagevenue.com/img.php?im ... _621lo.JPG

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 17 sty 2008, 21:20

Widamo ze VNT to nie jest i z dołu nie potarga :-P , ale zobacz ze jak na zwykłe wtryski to słupek nieźle podskoczył. No nie wiem wg mnie jest ok, ale nie bedzemy sie przecież sprzeczać o coś co praktycznie nawet jest nie istotne <piwo>

[ Dodano: 2008-01-17, 21:21 ]
Twój dół musi byc lepszy, w końcu wtryski sa jeszcze raz takiej mocy jak ori. A nie pamietam wiec spytam, programu pewnie nie masz, bo jak by był to moc była by wieksza. Wic podobny efekt dały same wtryski, co świadczy o ich mocy :->
Ostatnio zmieniony 17 sty 2008, 21:24 przez Solskier, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
minon1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1138
Rejestracja: 20 kwie 2007, 15:49
Lokalizacja: Sochaczew
Kontakt:

Post autor: minon1 » 17 sty 2008, 21:22

Solskier pisze:Widamo ze VNT to nie jest i z dołu nie potarga :-P , ale zobacz ze jak na zwykłe wtryski to słupek nieźle podskoczył. No nie wiem wg mnie jest ok, ale nie bedzemy sie przecież sprzeczać o coś co praktycznie nawet jest nie istotne <piwo>

[ Dodano: 2008-01-17, 21:21 ]
Nie ma mowy musisz mieć lepszy duł masz jeszcze raz mocniejsze wtryski niż seria
Wtryski, no tak..... <osohozi>

<piwo>

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 17 sty 2008, 21:31

Ciekaw jestem efektu gdybyście oboje staneli na kresce, moc podobna przebieg momentu nieco inny, ale z jednej strony program a z drugiej strony mocne wtryski, ciekawe jak by to było :-D

przemik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 608
Rejestracja: 10 sie 2007, 11:16
Lokalizacja: Konskie/Warszawa

Post autor: przemik » 18 sty 2008, 10:28

Obnizanie wysokiego momentu (300-310) w dolne partie obrotów nie jest zbyt zdrowe dla sprzegła i dla ukladu korobowo-tłokowego.
PS
Na wiosne mam zamiar zalozyc koncówki od ASV - prawdopodobnie trzeba bedzie zmodyfikowac mapke.
PS2
W zyciu nie stane z minionem na kresce :mrgreen:

Awatar użytkownika
RaKo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 674
Rejestracja: 11 paź 2007, 17:44
Imię: Przemek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Kraśnik

Post autor: RaKo » 18 sty 2008, 10:38

minon1, faktycznie dół masz mocniejszy niż przemik, kurde mogliśmy się spróbować w Lublinie,ehh szkoda :-/ :mrgreen:
Co do sprzęgła to faktycznie może ono sięrozlecieć prędziej ,jak jest duży moment od samego dołu,bo to spore obciążenia idą.
Solskier czekam na wykres <ok>

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 18 sty 2008, 12:53

RaKo pisze:Solskier czekam na wykres
Na ten wykres to bedzie trzeba jeszcze torche poczekać, jak narazie jest brak dotacji a na dodatek zamóiłem xenon na którego jeszcze nie mam kasy :mrgreen: Co do mocy spokojnie moge stanąc na kresce z 2.3NG bez zastanowienia (już sprawdzone :-D )

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl