Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b4 1.9 1Z] Modyfikacje - chip tuning - opinie i wrazenia

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
Awatar użytkownika
PawelG
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 713
Rejestracja: 06 lut 2007, 21:55
Lokalizacja: kraków

Post autor: PawelG » 19 sty 2008, 14:00

jak ja wam zazdroszcze tych pierburgów...
ja to już tylko chyba mogę zmienić auto...

póki co dodaje wykresy po chipie w V-techu dla 1z na przepływce boscha (moje oczywiście) Obrazek
ale mimo niewielkiego przyrostu różnica między niejadącą serią a tym co mam jest ogromna i polecam wszystkim taki zabieg. tylko ci co mają TDI sprzed '95, niech sobie nie myślą, że dostaną efekt jak np u kolegi Solskiera :-P a raczej taki jak u mnie.

przemik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 608
Rejestracja: 10 sie 2007, 11:16
Lokalizacja: Konskie/Warszawa

Post autor: przemik » 21 sty 2008, 12:14

PawelG pisze:jak ja wam zazdroszcze tych pierburgów...
Ja mam starego dobrego Boscha... <ok>

Pozdr

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 21 sty 2008, 14:44

przemik pisze:Ja mam starego dobrego Boscha...
Ale to co masz to jest już niestety max, ale jak na boscha to bardzo ładnie, nieraktórzy tunerzy nieraz nie wycisną tyle z pierburga ;-)
PawelG pisze:tylko ci co mają TDI sprzed '95, niech sobie nie myślą, że dostaną efekt jak np u kolegi Solskiera a raczej taki jak u mnie.
No u mnie to po zmianie wtrysków kompa i programu to myśle ze kreci sie coś koło 140PS i sporooooo ponad 300nM ale niebawem wykres prawde powie :-D Ostatnio pod góre szedłem łeb w łeb z audi A6 Quattro tą najnowsza 2.7 TDI 179PS, ale jak wiadomo A6 to już spora masa wiec z tąd taki efekt.

Awatar użytkownika
PawelG
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 713
Rejestracja: 06 lut 2007, 21:55
Lokalizacja: kraków

Post autor: PawelG » 21 sty 2008, 15:25

przemik pisze:PawelG napisał/a:
jak ja wam zazdroszcze tych pierburgów...


Ja mam starego dobrego Boscha... <ok>
:shock: to śmiem twierdzić, że albo hamownia u Rogalottiego "troche" przekłamuje, albo miałeś już coś dłubnięte przy tym zetorze. 13km i 48 niutków to za dużo na zwykły margines błędu pomiaru.

przemik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 608
Rejestracja: 10 sie 2007, 11:16
Lokalizacja: Konskie/Warszawa

Post autor: przemik » 21 sty 2008, 15:35

Zapewniam Cie ze hamownia w MR Motors jest OK <ok>

pozdrawiam

Awatar użytkownika
RaKo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 674
Rejestracja: 11 paź 2007, 17:44
Imię: Przemek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Kraśnik

Post autor: RaKo » 21 sty 2008, 15:39

Wg. mnie to troche dziwne na boschu w oryginale 103KM w serji,gry producent podaje 90KM no i auto blisko 15 lat :shock: Coś to nie tak jest :mrgreen:
Albo tuner zrobił Cię w wała i taki masz wykres :-P :mrgreen: a światak siedzi i zawija <piwo>

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 21 sty 2008, 16:15

Faktycznie również nie zwróciłem predzej na to uwagi, zazwyczaj było tak ize te 1Z na przepływce boscha miały zwykle nawet mniej niż 90PS seria, zadko kiedy zdażało sie aby przekraczły tą wartość.... a 103PS to już predej można szukać na pierburgu co i tak wg mnie jest mega żadkością zwłaszcza po tylu latach. Co do błedu hamowni każda jakoś przekłamuje jedna mniej druga wiecej, wszystko zależy jak sie już ustawi, dla porównania było by trzeba schamowac teraz na jakiejs innej hamowni, wtedy bedzie o wiele wiarygodniejszy wynik.

Awatar użytkownika
minon1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1138
Rejestracja: 20 kwie 2007, 15:49
Lokalizacja: Sochaczew
Kontakt:

Post autor: minon1 » 21 sty 2008, 21:28

RaKo pisze:Wg. mnie to troche dziwne na boschu w oryginale 103KM w serji,gry producent podaje 90KM no i auto blisko 15 lat :shock: Coś to nie tak jest :mrgreen:
Albo tuner zrobił Cię w wała i taki masz wykres :-P :mrgreen: a światak siedzi i zawija <piwo>
Dziwne to i to nie troszkę, a mocno, trzeba by tym sie przejechać i będzie wiadomo :lol:
chyba że już wie że go ktoś "zrobił" dlatego strach przez gacie czuć bo nie chce na kresce stanąć ;-)

przemik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 608
Rejestracja: 10 sie 2007, 11:16
Lokalizacja: Konskie/Warszawa

Post autor: przemik » 22 sty 2008, 12:17

Minion nie prowokuj... ;-)

Panowie..

Zamiast zwracac uwage na pierdoły i dywagowac.. zwróćcie uwage na temperature otoczenia w jakiej robiony był pomiar...

oraz przeczytajcie moj wątek na AKP ...

i wszystko jasne <ok>

Awatar użytkownika
RaKo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 674
Rejestracja: 11 paź 2007, 17:44
Imię: Przemek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Kraśnik

Post autor: RaKo » 22 sty 2008, 18:37

Szczerze to nie bardzi się orientuję co ma temperatura otoczenia do pomiaru :mrgreen: A jak zimno to więcej okłamuje :?: :mrgreen:
Moje auto ma tyle samo mocy nie zależnie czy jest zimno czy ciepło :-P :mrgreen:

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 22 sty 2008, 18:42

Bądź co bądź temperatura jak i ciśnienie moim zdaniem mają wpływ na tego typu pomiary. Silnik będzie miał większego kopa w zimny dzień i przy wyższym ciśnieniu niż w upalny dzień przy niższym ciśnieniu. A jest to związane z tym, iż w zimny dzień i przy wyższym ciśnieniu silnik będzie dostawał więcej tlenu niż w upał przy niższym ciśnieniu.

Awatar użytkownika
RaKo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 674
Rejestracja: 11 paź 2007, 17:44
Imię: Przemek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Kraśnik

Post autor: RaKo » 22 sty 2008, 18:49

I różnica 13 koni co do serji :?: Buhaha.To jak będę auto sprzedawał to zimne będzie,potencjalny kupiec niech jedzie 133 KM buhaha.Takie bajki to nie mi :mrgreen:

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 22 sty 2008, 18:54

RaKo pisze:I różnica 13 koni co do serji :?: Buhaha.To jak będę auto sprzedawał to zimne będzie,potencjalny kupiec niech jedzie 133 KM buhaha.Takie bajki to nie mi :mrgreen:
No nie takiej różnicy mocy to chyba jednak temperatura otoczenia nie da, ale bądź co bądź wpływ na to ma.

DRED
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1040
Rejestracja: 23 lis 2006, 09:23
Lokalizacja: stolica

Post autor: DRED » 22 sty 2008, 19:06

różnica temperatury w dolocie około 10 stopni to już nawet 2 konie mech więc nie taki śmiech na sali
po co w silnikach są coolery?? by auto miało chłodniejsze powietrze( czytaj dostawało wiecej tlenu) a przez to większą moc .

hamownia Rogala jest o tyle dobra, że pokazuje warunki prawdziwe a nie sztucznie ustawione .
Masz prawdziwe opory toczenia, powietrza, i moc mierzoną na kołach a nie na silniku.

co do tych seryjnych 103 koni to owszem ale w nowszych autach tj pierburg.
zobaczcie na nowe auta 2.0 TDi w seri producent podaje 140 PS a tak naprawde na hamowni w okolicach 90% wychodzi na to ża auto ma rzędu 155 koni.
podobnie z 1.9 TDi .hugo w tym swoim niby 130 konnym A4 miał żeby nie skłamać ale pod 150 kucyków. potem tylko program na 180 .
tylko jest jedna wada takich modów , po dobrym programie brakuje już trakcji :(
dlaczego poczciwego 1Zta nie robili w AWD??

Awatar użytkownika
PawelG
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 713
Rejestracja: 06 lut 2007, 21:55
Lokalizacja: kraków

Post autor: PawelG » 22 sty 2008, 21:08

porównując więc bezwzględne przyrosty to u kolegi przemik, przybyło podobnie jak u mnie. tyle, że mój był hamowany przy 28-mio stopniowym upale ;-)

szkoda, że nie mieszkamy gdzieś blisko. zobaczylibyśmy jak to wygląda w praktyce

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl