różnica temperatury w dolocie około 10 stopni to już nawet 2 konie mech więc nie taki śmiech na sali
po co w silnikach są coolery?? by auto miało chłodniejsze powietrze( czytaj dostawało wiecej tlenu) a przez to większą moc .
hamownia Rogala jest o tyle dobra, że pokazuje warunki prawdziwe a nie sztucznie ustawione .
Masz prawdziwe opory toczenia, powietrza, i moc mierzoną na kołach a nie na silniku.
co do tych seryjnych 103 koni to owszem ale w nowszych autach tj pierburg.
zobaczcie na nowe auta 2.0 TDi w seri producent podaje 140 PS a tak naprawde na hamowni w okolicach 90% wychodzi na to ża auto ma rzędu 155 koni.
podobnie z 1.9 TDi .hugo w tym swoim niby 130 konnym A4 miał żeby nie skłamać ale pod 150 kucyków. potem tylko program na 180 .
tylko jest jedna wada takich modów , po dobrym programie brakuje już trakcji

dlaczego poczciwego 1Zta nie robili w AWD??