[b4 1.9 1Z] Modyfikacje - chip tuning - opinie i wrazenia
jak ja wam zazdroszcze tych pierburgów...
ja to już tylko chyba mogę zmienić auto...
póki co dodaje wykresy po chipie w V-techu dla 1z na przepływce boscha (moje oczywiście)
ale mimo niewielkiego przyrostu różnica między niejadącą serią a tym co mam jest ogromna i polecam wszystkim taki zabieg. tylko ci co mają TDI sprzed '95, niech sobie nie myślą, że dostaną efekt jak np u kolegi Solskiera a raczej taki jak u mnie.
ja to już tylko chyba mogę zmienić auto...
póki co dodaje wykresy po chipie w V-techu dla 1z na przepływce boscha (moje oczywiście)
ale mimo niewielkiego przyrostu różnica między niejadącą serią a tym co mam jest ogromna i polecam wszystkim taki zabieg. tylko ci co mają TDI sprzed '95, niech sobie nie myślą, że dostaną efekt jak np u kolegi Solskiera a raczej taki jak u mnie.
- Solskier
- Forum Audi 80
- Posty: 4315
- Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
- Imię: Sebastian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2,2 AAN
- Lokalizacja: Kłodzko
- Kontakt:
Ale to co masz to jest już niestety max, ale jak na boscha to bardzo ładnie, nieraktórzy tunerzy nieraz nie wycisną tyle z pierburgaprzemik pisze:Ja mam starego dobrego Boscha...
No u mnie to po zmianie wtrysków kompa i programu to myśle ze kreci sie coś koło 140PS i sporooooo ponad 300nM ale niebawem wykres prawde powie Ostatnio pod góre szedłem łeb w łeb z audi A6 Quattro tą najnowsza 2.7 TDI 179PS, ale jak wiadomo A6 to już spora masa wiec z tąd taki efekt.PawelG pisze:tylko ci co mają TDI sprzed '95, niech sobie nie myślą, że dostaną efekt jak np u kolegi Solskiera a raczej taki jak u mnie.
:shock: to śmiem twierdzić, że albo hamownia u Rogalottiego "troche" przekłamuje, albo miałeś już coś dłubnięte przy tym zetorze. 13km i 48 niutków to za dużo na zwykły margines błędu pomiaru.przemik pisze:PawelG napisał/a:
jak ja wam zazdroszcze tych pierburgów...
Ja mam starego dobrego Boscha... <ok>
- Solskier
- Forum Audi 80
- Posty: 4315
- Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
- Imię: Sebastian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2,2 AAN
- Lokalizacja: Kłodzko
- Kontakt:
Faktycznie również nie zwróciłem predzej na to uwagi, zazwyczaj było tak ize te 1Z na przepływce boscha miały zwykle nawet mniej niż 90PS seria, zadko kiedy zdażało sie aby przekraczły tą wartość.... a 103PS to już predej można szukać na pierburgu co i tak wg mnie jest mega żadkością zwłaszcza po tylu latach. Co do błedu hamowni każda jakoś przekłamuje jedna mniej druga wiecej, wszystko zależy jak sie już ustawi, dla porównania było by trzeba schamowac teraz na jakiejs innej hamowni, wtedy bedzie o wiele wiarygodniejszy wynik.
Dziwne to i to nie troszkę, a mocno, trzeba by tym sie przejechać i będzie wiadomo :lol:RaKo pisze:Wg. mnie to troche dziwne na boschu w oryginale 103KM w serji,gry producent podaje 90KM no i auto blisko 15 lat :shock: Coś to nie tak jest :mrgreen:
Albo tuner zrobił Cię w wała i taki masz wykres :mrgreen: a światak siedzi i zawija
chyba że już wie że go ktoś "zrobił" dlatego strach przez gacie czuć bo nie chce na kresce stanąć
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Bądź co bądź temperatura jak i ciśnienie moim zdaniem mają wpływ na tego typu pomiary. Silnik będzie miał większego kopa w zimny dzień i przy wyższym ciśnieniu niż w upalny dzień przy niższym ciśnieniu. A jest to związane z tym, iż w zimny dzień i przy wyższym ciśnieniu silnik będzie dostawał więcej tlenu niż w upał przy niższym ciśnieniu.
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
różnica temperatury w dolocie około 10 stopni to już nawet 2 konie mech więc nie taki śmiech na sali
po co w silnikach są coolery?? by auto miało chłodniejsze powietrze( czytaj dostawało wiecej tlenu) a przez to większą moc .
hamownia Rogala jest o tyle dobra, że pokazuje warunki prawdziwe a nie sztucznie ustawione .
Masz prawdziwe opory toczenia, powietrza, i moc mierzoną na kołach a nie na silniku.
co do tych seryjnych 103 koni to owszem ale w nowszych autach tj pierburg.
zobaczcie na nowe auta 2.0 TDi w seri producent podaje 140 PS a tak naprawde na hamowni w okolicach 90% wychodzi na to ża auto ma rzędu 155 koni.
podobnie z 1.9 TDi .hugo w tym swoim niby 130 konnym A4 miał żeby nie skłamać ale pod 150 kucyków. potem tylko program na 180 .
tylko jest jedna wada takich modów , po dobrym programie brakuje już trakcji
dlaczego poczciwego 1Zta nie robili w AWD??
po co w silnikach są coolery?? by auto miało chłodniejsze powietrze( czytaj dostawało wiecej tlenu) a przez to większą moc .
hamownia Rogala jest o tyle dobra, że pokazuje warunki prawdziwe a nie sztucznie ustawione .
Masz prawdziwe opory toczenia, powietrza, i moc mierzoną na kołach a nie na silniku.
co do tych seryjnych 103 koni to owszem ale w nowszych autach tj pierburg.
zobaczcie na nowe auta 2.0 TDi w seri producent podaje 140 PS a tak naprawde na hamowni w okolicach 90% wychodzi na to ża auto ma rzędu 155 koni.
podobnie z 1.9 TDi .hugo w tym swoim niby 130 konnym A4 miał żeby nie skłamać ale pod 150 kucyków. potem tylko program na 180 .
tylko jest jedna wada takich modów , po dobrym programie brakuje już trakcji
dlaczego poczciwego 1Zta nie robili w AWD??