Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1.9TDI 1Z]OD JAKIEGO PRZEBIEGU LAć MINERAł?

ODPOWIEDZ
olo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1
Rejestracja: 12 lut 2007, 15:49
Lokalizacja: Gdynia

[B4 1.9TDI 1Z]OD JAKIEGO PRZEBIEGU LAć MINERAł?

Post autor: olo » 15 lut 2007, 19:59

Doradzono mi że przy zakupie autka najlepszym wyznacznikiem stanu silnika jest rodzaj oleju jakim jest zalewany, więc pytanko- przy jakich przebiegach przeważne zaczyna sie lać minerał do silnika 1,9 TDI? i wogóle jaką ma żywotność ten silnikczek? chodzi mi o turbine i układ korbowo tłokowy. jaki jest koszt naprawy turbinki?
Ostatnio zmieniony 02 kwie 2007, 16:23 przez olo, łącznie zmieniany 1 raz.

xxx
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 112
Rejestracja: 02 gru 2006, 21:36
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: xxx » 15 lut 2007, 20:12

do TDI nie leje sie mineralna- turbinka tego nie lubi

Awatar użytkownika
cobra
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2112
Rejestracja: 22 lis 2006, 22:39
Lokalizacja: Lublin

Post autor: cobra » 16 lut 2007, 09:01

regeneracja turbinki waha się w granicach kilkuset złotych... zależy oczywiście co trzeba z nią robić... ale może lepiej rozejrzeć się za używaną ale w dobrym stanie?

Racjonalny kierowca minerała do TDI nie zaleje nigdy... a na fullsyntetyku będzie jeździł minimum 200-300tyś... potem przejdzie na półsyntetyk i resztę czasu będzie jeździł na półsyntetyku...

zadbane TDI wyciągną 300-400 tyś km jak nic, ale muszą być kochane przez swych właścicieli...

poczytaj: 10 przykazań Diesla
a ja dodam jeszcze tylko że po ostrym butowaniu silniczka przed jego zgaszeniem poczekaj 2-3 minutki na wolnych obrotach, coby się turbo ostudziło... i odwrotnie, nigdy nie butuj zimnego silnika... wtedy będzie Ci długo służyło

Awatar użytkownika
jmm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2456
Rejestracja: 22 lis 2006, 21:07
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: jmm » 16 lut 2007, 10:21

Olej to się zmienia na gorszy, gdy silnik zaczyna się kończyć. jeżeli wszystko jest OK to nie ruszaj,

ScaniaDriver
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 127
Rejestracja: 18 sty 2007, 23:57

Post autor: ScaniaDriver » 21 lut 2007, 11:59

Znajomy ma b4 1,9tdi 90koni przebieg licznikowy 450tyś taxowka i powiem wam ze silniczek jeszcze bardzo ładnie pracuje

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 26 mar 2007, 01:32

Mój ma przejechane niby 258 tyś, ale cos czuje że... właściwie to jestem pewien że miał cofany licznik po przekroczeniu granicy wiec jego faktyczny przebieg to może byc nawet to 400 tyś i silnik ciągnie super. No ale nie turlał sie po naszych drogach więc całość zrobiona na autobanach w niemczech. :mrgreen: Czytalem gdzieś kiedyś że te silniki przy dobrej eksploatacji dochodzą do 800 tyś. No ale wszystko oczywiście zależy od właściciela.

Awatar użytkownika
Krycha
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5244
Rejestracja: 27 sty 2007, 18:47
Imię: Krystian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Starachowice
Kontakt:

Post autor: Krycha » 26 mar 2007, 14:30

Mój Passat ma przejechane 300tys a jest z 1998 roku odkąd go mam leje syntetyk i nie narzekam. Silnik nie bierze oleju, wszystko pracuje jak powinno a silniczek oczywiście TDi. Jednak w AUDI dużo wytrzymalsze są silniki, sadzę że 500 tys dla silnika AUDI to nic... zresztą sam kiedyś miałem AUDI 100 C4 co miało 600tys i sprzedałem je kumplowi który jezdzi nią już jakiś rok i nic do niej nie dołożył..

macius
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 9
Rejestracja: 22 mar 2007, 17:55
Lokalizacja: olkusz

Post autor: macius » 26 mar 2007, 18:34

AUDI_A6 pisze:Mój Passat ma przejechane 300tys a jest z 1998 roku odkąd go mam leje syntetyk i nie narzekam. Silnik nie bierze oleju, wszystko pracuje jak powinno a silniczek oczywiście TDi. Jednak w AUDI dużo wytrzymalsze są silniki, sadzę że 500 tys dla silnika AUDI to nic... zresztą sam kiedyś miałem AUDI 100 C4 co miało 600tys i sprzedałem je kumplowi który jezdzi nią już jakiś rok i nic do niej nie dołożył..
W audi naprawde sa wytrzymalsze silniki? Myslalem, ze sa identyczne...

Awatar użytkownika
Krycha
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5244
Rejestracja: 27 sty 2007, 18:47
Imię: Krystian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Starachowice
Kontakt:

Post autor: Krycha » 26 mar 2007, 19:25

Nie ale jakoś silniki Audi u mnie lepiej się trzymają może to i szczęście.. teraz mam ponownie VW i też narazie jeździ zobaczymy jak długo... wtedy będę mógł powiedzieć co i jak :-D

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl