[B4 ABT] przerywana praca silnika, gubi iskrę?
[B4 ABT] przerywana praca silnika, gubi iskrę?
Od dłuższego czasu mam problem z którym nie mogę sobie poradzić. Podłączałem samochód pod VAG-a i wyeliminowałem wszystkie błędy pokazane przez interfejs. Nie mogę sobie jednak poradzić z takim oto problemem: zimny silniczek chodzi równiutko jak nigdy, natomiast problem zaczyna się gdy silnik się zagrzeje. Silnik wtedy tak jakby zaczyna przebierać, przerywać, tak jakby nie chodził na wszystkie cylindry, tak jakby było gdzieś przebicie i jakby gubił iskrę. Dodam, że mam nowe świece NGK (katalogowe 3-elektrodowe), nowa kopułka i palec, nowe przewody z których ściągnąłem te aluminiowe zabezpieczenia dla wyeliminowania jakichkolwiek przebić. Niestety ciepły silnik nadal nie działa prawidłowo
Może macie jakiś pomysł, na to gdzie szukać usterki? Może jest jakieś przebicie? Gdzie tego szukać i na co jeszcze zwrócić uwagę?
Może macie jakiś pomysł, na to gdzie szukać usterki? Może jest jakieś przebicie? Gdzie tego szukać i na co jeszcze zwrócić uwagę?
Ostatnio zmieniony 11 lut 2008, 17:38 przez Bastek, łącznie zmieniany 1 raz.
- Kokolino
- Forum Audi 80
- Posty: 3371
- Rejestracja: 17 lut 2007, 12:39
- Imię: Radomir
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Możesz mieć to co ja. Długo walczyłem zanim doszedłem co jej jest. U mnie na początek wymiana sondy lambda trochę pomogła. Dalej szukając przyczyny znalazłem że ciśnienie paliwa zamiast katalogowego 0.8-1.2 bar miało bagatela prawie (o ile dobrze pamiętam) 1.8 bar i tak jak piszesz na zimnym chodził jak szwajcarski zegarek na ciepłym gubił zapłony. Na początek radziłbym odpiąć przewód sygnałowy od sondy i się przejechać jak to nie da oczekiwanych efektów to zrobić pomiary ciśnienia paliwa, sprężania czujniki temperatury, hala, spr. potencjometr przepustnicy. Pozdrawiam