[b3/b4 1,8-2.0] Modyfikacje - chip do monowtrysków
- Maniek mechanik
- Forum Audi 80
- Posty: 44
- Rejestracja: 06 lut 2007, 18:01
- Lokalizacja: Bartoszyce
Ostatnio robiłem urządzenie w które można włożyć 2 kości eprom i które ma wyprowadzony przełącznik. Można zamontować sobie 2 kości (seryjną i po chiptuningu) i w zależności od potrzeb przełączać się. Jeśli by ktoś był zainteresowany proszę pisać
Myślę nad urządzeniem które by się wpinało w miejsce kości eprom miało by w sobie fabryczną kość włożoną podłączone wszystkie sygnały i złącze usb dzięki któremu można by podczas pracy korygować mapy ;] w dodatku też była by możliwość jechania na fabrycznych ustawieniach. Jeśli było by kilku chętnych to zmotywowało by mnie bardziej do budowy tego urządzenia. Koszt tego przełącznika to ok 50 zł a tego drugiego to ok 150 do 200. Myślę, że było by to lepsze rozwiązania niż płacić 100 za samą pamięć ;]
Myślę nad urządzeniem które by się wpinało w miejsce kości eprom miało by w sobie fabryczną kość włożoną podłączone wszystkie sygnały i złącze usb dzięki któremu można by podczas pracy korygować mapy ;] w dodatku też była by możliwość jechania na fabrycznych ustawieniach. Jeśli było by kilku chętnych to zmotywowało by mnie bardziej do budowy tego urządzenia. Koszt tego przełącznika to ok 50 zł a tego drugiego to ok 150 do 200. Myślę, że było by to lepsze rozwiązania niż płacić 100 za samą pamięć ;]
Najlepiej się zgadać z fachowym tunerem, wysłać fabryczną kość i niech kombinuje, a potem włożyć 2 i jeździć.. W trybie stporting lub clasic Aktualnie jeszcze buduję prosty programator do pamięci 27c256 i 27c512 bo mam zamiar sam się pobawić w drobne korekty map. Ale najbardziej bym chciał zrobić to urządzenie wszczepiane do komputera dzięki któremu można by na bieżąco stroić komputer.... Myślę że korekty wprowadzane w mapach które nie spowodują od razu widocznych problemów z silnikiem nie spowodują jego uszkodzenia. No chyba, że się ciągle tylko sportowo i ekstremalnie jeździ, ale wtedy to żaden silnik długo nie wytrzyma...