jesli nie znajdziesz nikogo zapraszam do siebie <ok>Krzysiek18/ pisze:moze ktos polecic dobrego pompiarza w trojmiescie? chodzi mi o czyszczenie nastawnika.z góry dziekuje:)
[1.9TDI 1Z] Czyszczenie nastawnika, gdzie?.
- Krzysiek18/
- Forum Audi 80
- Posty: 122
- Rejestracja: 18 sty 2008, 14:13
- Lokalizacja: GDANSK
Witam posiadam Audi z 93 roku i mam problem chyba z nastawnikiem a jak czytam wasze posty to wydaje mi się że mam nastawnik potencjometryczny bo ma powrót górą. Auto czasami jest dużo słabsze a czasami pędzi jak szalone czasem nie mogę odpalić i wtedy wystarczy że poruszam tymi kablami(przy pompie) co dochodzą do pompy i od razu odpala, gdy silnik jest włączony i ruszam tą wiązką kabli to silnik zmienia obroty. Mam pytanie czy można to naprawić może jakiś kabelek się odlutował czy coś? Czy muszę wymienić nastawnik? pompę? A może ktoś zna dobrego pompiarza z Bydgoszczy Gniezna okolic Proszę o pomoc jeżdzę już tak prawie rok i boje się że kiedyś całkiem padnie mi pompa.
milo mi slyszec ze wszystko dobrzeKrzysiek18/ pisze:Adamm napisał/a:
jesli nie znajdziesz nikogo zapraszam do siebie
własnie wróciłem od Adamma, nastawnik wyczyszczony ,wyregulowany , równiez kąt wtrysku,
sprawnie i fachowo , <ok>
auto nie do poznania, POLECAM.
pozdrowienia adamm
lukwie25 pisze:Witam posiadam Audi z 93 roku i mam problem chyba z nastawnikiem a jak czytam wasze posty to wydaje mi się że mam nastawnik potencjometryczny bo ma powrót górą. Auto czasami jest dużo słabsze a czasami pędzi jak szalone czasem nie mogę odpalić i wtedy wystarczy że poruszam tymi kablami(przy pompie) co dochodzą do pompy i od razu odpala, gdy silnik jest włączony i ruszam tą wiązką kabli to silnik zmienia obroty. Mam pytanie czy można to naprawić może jakiś kabelek się odlutował czy coś? Czy muszę wymienić nastawnik? pompę? A może ktoś zna dobrego pompiarza z Bydgoszczy Gniezna okolic Proszę o pomoc jeżdzę już tak prawie rok i boje się że kiedyś całkiem padnie mi pompa.
calkiem mozliwe ze to tylko przewody Ci sie polamaly i trzeba by bylo je wymienic (przelutowac)
najgorzej ze to stary typ nastawnika i po zdjeciu bedzie duzo zabawy z regulacja dawki
az miło poczytać, jak będę potrzebował pomocy zgłoszę się do ciebie Adamm.
Poza tym nie wiem czy mój problem będzie dotyczył nastawnika ale jak cisnę moją B4 i mam już około 149 km/h to nagle jak jakby moc stracił i nie chce juz przyspieszać a do 140km/h przyspiesza i ciągnie bez problemu. Wiem że jeszcze 40 tys km wstecz tego nie było bo bujnąłem się moją niunią na niemieckiej banie 205 km/h, co prawda z oporem i dość długo się bujała po przekroczeniu 185km/h ale poszła 200, a teraz coś nie ciągnie.
poza tym jest to takie odczucie jak być się minął z Tirem jadącym z przeciwka takie gwałtowne osłabienie, więc co co może być.
Poza tym nie wiem czy mój problem będzie dotyczył nastawnika ale jak cisnę moją B4 i mam już około 149 km/h to nagle jak jakby moc stracił i nie chce juz przyspieszać a do 140km/h przyspiesza i ciągnie bez problemu. Wiem że jeszcze 40 tys km wstecz tego nie było bo bujnąłem się moją niunią na niemieckiej banie 205 km/h, co prawda z oporem i dość długo się bujała po przekroczeniu 185km/h ale poszła 200, a teraz coś nie ciągnie.
poza tym jest to takie odczucie jak być się minął z Tirem jadącym z przeciwka takie gwałtowne osłabienie, więc co co może być.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 99
- Rejestracja: 12 mar 2007, 13:38
- Imię: Jacek
- Model: Audi 90 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Otwock
- Kontakt:
moj byl na zabiegu dwa tygodnie temu. szczerze moge polecic Adama.
a co do tego jak dlugo bedzie dobrze, to mam nadzieje ze bardzo dlugo. Faktem jest ze zabrudzenia nie pochodza z paliwa. przed czyszczeniem mechanicznym uzylem preparatu Diesel Spulung i nic to nie dalo ... moze i dobrze, ze te opilki nie przedostaly sie dalej ...
pzdr
jas
a co do tego jak dlugo bedzie dobrze, to mam nadzieje ze bardzo dlugo. Faktem jest ze zabrudzenia nie pochodza z paliwa. przed czyszczeniem mechanicznym uzylem preparatu Diesel Spulung i nic to nie dalo ... moze i dobrze, ze te opilki nie przedostaly sie dalej ...
pzdr
jas
Kolego Martino było o tym juz setki razy, użyj opcji szukaj.MARTINO pisze:az miło poczytać, jak będę potrzebował pomocy zgłoszę się do ciebie Adamm.
Poza tym nie wiem czy mój problem będzie dotyczył nastawnika ale jak cisnę moją B4 i mam już około 149 km/h to nagle jak jakby moc stracił i nie chce juz przyspieszać a do 140km/h przyspiesza i ciągnie bez problemu. Wiem że jeszcze 40 tys km wstecz tego nie było bo bujnąłem się moją niunią na niemieckiej banie 205 km/h, co prawda z oporem i dość długo się bujała po przekroczeniu 185km/h ale poszła 200, a teraz coś nie ciągnie.
poza tym jest to takie odczucie jak być się minął z Tirem jadącym z przeciwka takie gwałtowne osłabienie, więc co co może być.
Podłącz pod komp. i zrób logi dynamiczne, będziesz wiedział wtedy.
Troche odgrzewam nalesnika
Czy moglibyscie rozwinac temat zmiany nastawnika z potencjometrycznego na indukcyjny? Najbardziej chodzi mi o zmiane kompa na 16 bitowego. Wszystko jest plug and play, czy trzeba szukac schematow i kabelki zamnieniac?
Co do czyszczenia potencjometrycznych to wioche obok mnie jest koles co niby czysci, z tego co sie dowiedzialem to podlacza kompa i odpala program ktory jezdzi nastawnikiem po calym zakresie tam i spowrotem, dodatkowo pompka przy baku caly czas chodzi i niby skutkuje. Jeszcze nie prubowalem, bo zgubil kabel, ale 35 pln kosztuje wiec moze sprobuje, wkoncu nie majatek.
Czy moglibyscie rozwinac temat zmiany nastawnika z potencjometrycznego na indukcyjny? Najbardziej chodzi mi o zmiane kompa na 16 bitowego. Wszystko jest plug and play, czy trzeba szukac schematow i kabelki zamnieniac?
Co do czyszczenia potencjometrycznych to wioche obok mnie jest koles co niby czysci, z tego co sie dowiedzialem to podlacza kompa i odpala program ktory jezdzi nastawnikiem po calym zakresie tam i spowrotem, dodatkowo pompka przy baku caly czas chodzi i niby skutkuje. Jeszcze nie prubowalem, bo zgubil kabel, ale 35 pln kosztuje wiec moze sprobuje, wkoncu nie majatek.
dimmus, hehe dobre, czego to ludzie nie wymysla
powiem Ci ze ja spedzam troche czasu nad rozebranym nastawnikiem zeby go mechnicznie recznie oczyscic i wywalic z kazdego zakamarka, a koles zwykla plukanke robi tyle ze przy pracujacym w te i nazad nastawniku.
slyszalem juz od jednego klienta ze mechanik polecal plukanke plynem bodaj za 100 zl i pomoglo na 2 do 4 tyg ;p
powiem Ci ze ja spedzam troche czasu nad rozebranym nastawnikiem zeby go mechnicznie recznie oczyscic i wywalic z kazdego zakamarka, a koles zwykla plukanke robi tyle ze przy pracujacym w te i nazad nastawniku.
slyszalem juz od jednego klienta ze mechanik polecal plukanke plynem bodaj za 100 zl i pomoglo na 2 do 4 tyg ;p
kolejny nastawnik by Adamm
Witam serdecznie. Jestem po wymianie nastawnika dokonanej przez kolegę Adama. Szybko, miło i fachowo, mam nadzieję że zostanie tak długo. Pozdrawiam Cię Adam i jeszcze raz dziękuję.