Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 AAZ] Gdzie się ustawia obroty przy pompie?

ODPOWIEDZ
adidoom

[B4 AAZ] Gdzie się ustawia obroty przy pompie?

Post autor: adidoom » 19 lut 2008, 14:17

Witam.
Chciałbym zmiejszyc nieco obroty silnika gdzie sie to ustawia przy pompie wtryskowej??
Mile widziany rysunek badz zdjecie.

Awatar użytkownika
piter905
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 53
Rejestracja: 28 lis 2007, 16:15
Lokalizacja: Puławy

Post autor: piter905 » 19 lut 2008, 18:26

Witaj, miałem w vw vento silnik AAZ i tam jak dobrze pamiętam wolne obroty sie ustawiało śrubą regulacyjną (zielona strzałka). Chyba że nieprawde mówie to niech mnie ktoś poprawi. Pozdrawiam Obrazek

Awatar użytkownika
Vision
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 992
Rejestracja: 18 kwie 2007, 05:41
Lokalizacja: warszawa

Post autor: Vision » 19 lut 2008, 18:40

zielona strzałka - ustawienie obrotów, zmniejsza sie obroty wykręcając , jeżeli już nie ma regulacji to wtedy śruba z niebieską strzałką
niebieska strzałka - obroty na biegu jałowym z wciśniętym przyspieszaczem, wykręcając zmniejsza sie obroty ;-)
i jeszcze to viewtopic.php?t=846

adidoom

Post autor: adidoom » 19 lut 2008, 23:03

Dziękuje.
Dowiedzialem sie wszytkiego o co mi chodzilo.
Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 20 lut 2008, 08:00

adidoom, tak na wszelki wypadek dodam zebyś nie miał ochoty krecenia śróbą niebieską i żółtą bo potem nie dojdziesz do ładu z pompa, albo bedize chodziło do brze na zimnym a źle na ciepłym albo na odwrót. Bo tamtymi też mozna poustawiać ciekawe rzeczy np wydatek szczatkowy... ale jesli obrtoy to tylko i wyłacznie zeilona i nie wielkie obroty sróbokretem (również ostrożnie zeby nie wykrecić całego ciegna bo cieżko go tam wsadzic spowrotem).

adidoom

Post autor: adidoom » 20 lut 2008, 12:54

O prosze nie wiedziałem.
Dziękuje za cenne uwagi Solskier zastosuje się do nich.
będe próbował tylko zieloną śrubką.
Zauważyłem tez ze ssanie mi nie do końca odbija i coś z tym trzeba zrobić nie wiem czy calkiem nie odepne tej linki bo ona jest nie ori i nie odbija do konca, a z rozruchem na zimnym silniku na samych grzaniu swiec przy mrozie nigdy nie bylo problemu wiec i tak nie uzywalem ssania.
Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 20 lut 2008, 18:42

adidoom pisze:Zauważyłem tez ze ssanie mi nie do końca odbija i coś z tym trzeba zrobić nie wiem czy calkiem nie odepne tej linki bo ona jest nie ori i nie odbija do konca, a z rozruchem na zimnym silniku na samych grzaniu swiec przy mrozie nigdy nie bylo problemu wiec i tak nie uzywalem ssania
Po pierwsze to nie jest ssanie, tylko przyspieszacz zapłonu po drugie bład ze nie uzywasz tego w mrozy, a co do linki to mozesz sa swobodnie popuscic przy pompie jest regulacja (tam gdzie zaczepia sie linke) również z racji tego mozesz miec podwyższone obroty jesli jest za dużo naszpanowane.

[ Dodano: 2008-02-21, 18:57 ]
A i jeszcze jedno obroty ustawia sie na rozgrzanym silnku temperatura oleju minimu 80stopni C.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TD”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl