Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 AAZ] Gdzie się ustawia obroty przy pompie?

ODPOWIEDZ
adidoom

[B4 AAZ] Gdzie się ustawia obroty przy pompie?

Post autor: adidoom » 19 lut 2008, 14:17

Witam.
Chciałbym zmiejszyc nieco obroty silnika gdzie sie to ustawia przy pompie wtryskowej??
Mile widziany rysunek badz zdjecie.

Awatar użytkownika
piter905
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 53
Rejestracja: 28 lis 2007, 16:15
Lokalizacja: Puławy

Post autor: piter905 » 19 lut 2008, 18:26

Witaj, miałem w vw vento silnik AAZ i tam jak dobrze pamiętam wolne obroty sie ustawiało śrubą regulacyjną (zielona strzałka). Chyba że nieprawde mówie to niech mnie ktoś poprawi. Pozdrawiam Obrazek
PIERWSZE AUDI, PIERWSZE QUATTRO...( A DO TEGO COMPETITION)

Awatar użytkownika
Vision
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 992
Rejestracja: 18 kwie 2007, 05:41
Lokalizacja: warszawa

Post autor: Vision » 19 lut 2008, 18:40

zielona strzałka - ustawienie obrotów, zmniejsza sie obroty wykręcając , jeżeli już nie ma regulacji to wtedy śruba z niebieską strzałką
niebieska strzałka - obroty na biegu jałowym z wciśniętym przyspieszaczem, wykręcając zmniejsza sie obroty ;-)
i jeszcze to viewtopic.php?t=846

adidoom

Post autor: adidoom » 19 lut 2008, 23:03

Dziękuje.
Dowiedzialem sie wszytkiego o co mi chodzilo.
Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 20 lut 2008, 08:00

adidoom, tak na wszelki wypadek dodam zebyś nie miał ochoty krecenia śróbą niebieską i żółtą bo potem nie dojdziesz do ładu z pompa, albo bedize chodziło do brze na zimnym a źle na ciepłym albo na odwrót. Bo tamtymi też mozna poustawiać ciekawe rzeczy np wydatek szczatkowy... ale jesli obrtoy to tylko i wyłacznie zeilona i nie wielkie obroty sróbokretem (również ostrożnie zeby nie wykrecić całego ciegna bo cieżko go tam wsadzic spowrotem).

adidoom

Post autor: adidoom » 20 lut 2008, 12:54

O prosze nie wiedziałem.
Dziękuje za cenne uwagi Solskier zastosuje się do nich.
będe próbował tylko zieloną śrubką.
Zauważyłem tez ze ssanie mi nie do końca odbija i coś z tym trzeba zrobić nie wiem czy calkiem nie odepne tej linki bo ona jest nie ori i nie odbija do konca, a z rozruchem na zimnym silniku na samych grzaniu swiec przy mrozie nigdy nie bylo problemu wiec i tak nie uzywalem ssania.
Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 20 lut 2008, 18:42

adidoom pisze:Zauważyłem tez ze ssanie mi nie do końca odbija i coś z tym trzeba zrobić nie wiem czy calkiem nie odepne tej linki bo ona jest nie ori i nie odbija do konca, a z rozruchem na zimnym silniku na samych grzaniu swiec przy mrozie nigdy nie bylo problemu wiec i tak nie uzywalem ssania
Po pierwsze to nie jest ssanie, tylko przyspieszacz zapłonu po drugie bład ze nie uzywasz tego w mrozy, a co do linki to mozesz sa swobodnie popuscic przy pompie jest regulacja (tam gdzie zaczepia sie linke) również z racji tego mozesz miec podwyższone obroty jesli jest za dużo naszpanowane.

[ Dodano: 2008-02-21, 18:57 ]
A i jeszcze jedno obroty ustawia sie na rozgrzanym silnku temperatura oleju minimu 80stopni C.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TD”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga