[CABRIO] problem z dachem
[CABRIO] problem z dachem
Witam. Potzrebuję pomocy w kwestii otwierania dachu w cabrio. Jak pewnie niektórzy z Was wiedzą do odblokowania dachu w celu otwarcia służy taki ogumowany przycisk umieszczony na belce przy lewych drzwiach. Niestety po naciśnięciu tego przycisku nic się nie dzieje i nie słychać "pstryk" kiedy odblokowuje się klapa schowka dachu. Proszę o poradę jak to naprawić. Moje podejrzenia kieruje na urwany kabelek tylko jak się do niego dostać. Proszę o jakieś sugestie, ewentualnie schematy lub wytłumaczenie mi zasady działania. Na razie dach otwieram odchylając klapkę z boku i naciskając śubokrętem na zatrzask i zwalniam go mechanicznie. Dziękuję za pomoc
Ostatnio zmieniony 20 maja 2007, 21:57 przez bujukris, łącznie zmieniany 1 raz.
Witam
Jak to wyszło?? Naprawione?
Ja mam ten sam problem widze że to sie troche psuje... Jak możecie to napiszcie od czego zależy otwarcie tej klapy, słyszałem ze trzeba ręczny zaciągnąć, ja mam automat to domyślam sie że musi być na "P", i widze ze jeszcze dochodzi czujnik bagarznika, ale co jeszcze? Silnik odpalony, czy tylko zapłon, a moze bez zapłonu itp. Pomoże mi to bardzo.
A jeszcze bardziej by mi sie przydał schemat działania tego mechanizmu, bo zrobił mi kumpel pod inny przełącznik, oddzielny dołozyliśmy do bagażnika i przeciągneliśmy swoją oddzielną instalacje, ale docelowo chce zeby to działało jak z fabryki, ale nie mam żadnego schematu, ale wiem ze to chyba nie takie proste, bo nie działa to normalnie jak sie da tylko prąd na otwarcie siłowników, potrzeba później jeszcze odwrócić biegun i dać na odwrót żeby zamknąć siłowniki bo bez tego nie dały sie zamknąć. I tak zrobiliśmy za pomocą przełącznika od elektrycznych szyb. Ale jak pisałem chciałbym naprawić fabryke i potrzebuje schematu. Albo może ktoś z Was to wszystko opanował :?:
Będę wdzieczny za pomoc
pozdr
Jak to wyszło?? Naprawione?
Ja mam ten sam problem widze że to sie troche psuje... Jak możecie to napiszcie od czego zależy otwarcie tej klapy, słyszałem ze trzeba ręczny zaciągnąć, ja mam automat to domyślam sie że musi być na "P", i widze ze jeszcze dochodzi czujnik bagarznika, ale co jeszcze? Silnik odpalony, czy tylko zapłon, a moze bez zapłonu itp. Pomoże mi to bardzo.
A jeszcze bardziej by mi sie przydał schemat działania tego mechanizmu, bo zrobił mi kumpel pod inny przełącznik, oddzielny dołozyliśmy do bagażnika i przeciągneliśmy swoją oddzielną instalacje, ale docelowo chce zeby to działało jak z fabryki, ale nie mam żadnego schematu, ale wiem ze to chyba nie takie proste, bo nie działa to normalnie jak sie da tylko prąd na otwarcie siłowników, potrzeba później jeszcze odwrócić biegun i dać na odwrót żeby zamknąć siłowniki bo bez tego nie dały sie zamknąć. I tak zrobiliśmy za pomocą przełącznika od elektrycznych szyb. Ale jak pisałem chciałbym naprawić fabryke i potrzebuje schematu. Albo może ktoś z Was to wszystko opanował :?:
Będę wdzieczny za pomoc
pozdr