
Może ktoś miał taki problem i wie co może być jego przyczyną ?
szukam i szukam po forum... i jest!!madazaw pisze:amortyzator może również mocno stukać przy zbyt silnym tłumieniu co daje objaw donośnego uderzenia. Objawia się to tym że auto ciężko jest na postoju zgnieść aby zobaczyć jak działają amorki. Dla lepszego zrozumienia powiem tak, w tym wypadku amortyzator zamiast tylko tłumić ruch sprężyny i nie doprowadzać do bujania auta działa tak powoli że przejmuje ruch postępowy zawieszenia zamiast sprężyny i w ten sposób objawia się to głuchym stuknięciem. Na badaniu w SKP na bank wyskoczy przy takim efekcie 70-80% sprawności a jeździć się nie da.
Przerobiłem ten przypadek w poprzednim b3, chyba zaczyna mi się to dziać w B4. Kilka dni temu zakładałem chłopaczkowi do B3 olejowe Sachs'y, które po założeniu działały w porządany sposób a chłopak był święcie przekonany, że nie działają bo auto się buja (oczywiście tylko 1 raz po naciśnięciu). Kazałem mu zrobić test drive, po którym stwierdził że jest super (nie zbyt miękko i brak jakichkolwiek głuchych uderzeń).
Jak na przednie amory to skuteczność niewielka. chyba że maszyna testujaca jest jakaś inna :lol: bo co maszyna to inny wynik :roll:jean_pierre pisze:58% skuteczność.