[80 b4 1.9tdi] wtryski od A4
- MARCIN 80B4
- Audi 80 Klub
- Posty: 895
- Rejestracja: 03 sie 2007, 10:12
- Lokalizacja: Busko
- Solskier
- Forum Audi 80
- Posty: 4315
- Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
- Imię: Sebastian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2,2 AAN
- Lokalizacja: Kłodzko
- Kontakt:
Jesli masz 1Z na przepływce pierburga to beda dobre, czy są to orginały, z tego co widac po opakowaniu to wyglada ze tak, ale czy sprzedawca jest uczciwy i ma pewny towar tego nie wiadomo, widze też ze cena podskoczyła bo kiedyś były tańsze około 160zł kosztowały. Mysle ze w sklepie motoryzacyjnym kupisz takie końcówki w podobnej cenie ale wtedy masz pewnosc ze sa ori i masz na nie gwarancje rozruchowa, bo jako tak gwarancji na wtryski chyba nie ma.audico pisze:WTRYSKI
Panowie czy te końcówki będą dobre do 1Z
Chodzi mi o to czy są to na 100% oryginały
czy szukać gdzie indziej
Solskier pisze:Jesli masz 1Z na przepływce pierburga to beda dobre, czy są to orginały, z tego co widac po opakowaniu to wyglada ze tak, ale czy sprzedawca jest uczciwy i ma pewny towar tego nie wiadomo, widze też ze cena podskoczyła bo kiedyś były tańsze około 160zł kosztowały. Mysle ze w sklepie motoryzacyjnym kupisz takie końcówki w podobnej cenie ale wtedy masz pewnosc ze sa ori i masz na nie gwarancje rozruchowa, bo jako tak gwarancji na wtryski chyba nie ma.
Przepływkę mam pierburga, co do gwarancji to masz rację lepiej kupić w sklepie i mieć spokój niż później wszystko przez pocztę załatwiać. Kolego Solskier czy mógłbyś mi konkretnie doradzić, które końcówki czy od AFN, ASV, AXG są lepsze do podmiany chodzi mi tu zwłaszcza o ciśnienie tak żeby pompy nie przeciążać, która i tak już od najechanych km dostała po du.. pupie Aha i jeszcze jedno pytanie czy zakładając te końcówki ( najodpowiedniejsze wg. Ciebie) dużo KM w stajni mi przybędzie bez zmiany oprogramowania komputera?
- Solskier
- Forum Audi 80
- Posty: 4315
- Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
- Imię: Sebastian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2,2 AAN
- Lokalizacja: Kłodzko
- Kontakt:
Co do końcówek to wg mnie najodpowiedniejsze sa AXG takie jak sam mam załozone co do ASV to zmiana samej koncówki nie pozwoli na dokladne ustawienie wtrysku wiec przy ASV nalezy wymieniac całe wtryski. Pompa nic nie dostanie bo ona i tak pompuje cały czas tyle samo, to wtrysk poprostu ustala cisnienie otwarcia, a na pytanie ile przybedzie koni- hyyy cieżko stwierdzić ale napewno bedzie to odczuwalne moze nie tyl w koniach co w nM, oczywiscie z odopwienim programem mozna nieźle zawojować, ale to juz inna historia.audico pisze:czy mógłbyś mi konkretnie doradzić, które końcówki czy od AFN, ASV, AXG są lepsze do podmiany chodzi mi tu zwłaszcza o ciśnienie tak żeby pompy nie przeciążać, która i tak już od najechanych km dostała po du.. pupie Aha i jeszcze jedno pytanie czy zakładając te końcówki ( najodpowiedniejsze wg. Ciebie) dużo KM w stajni mi przybędzie bez zmiany oprogramowania komputera?
karol121 pisze:przemik w na przepływce bosh jaki jest map sensor :?: on znajduje sie kolo zawóru N75 :?: to jest ten :?: a ja czytalem ze wymiana koncówki wtrysku 1z np z ASV wcale nie zwiekszy cisnienie tylko trzeba caly wtrysk wymieniac tak :?: moze w ASV oprócz koncówki sa inne sprezyny prosze o odp
Sterownik w swoich danych ma zapisaną mape ciś doładowania, czyli teoretyczną zależność wartości ciśnienia jakie ma wytwarzać turbina do stanu obciążenia silnika. jeśli wartość ciś doładowania jest niższa niż zapisana w mapie dla danego stanu silnika, sterownik tak steruje zaworkiem N75 aby je podnieśc, jeśli za wysoka, tak aby zmniejszyć je.Do odczytu ciśnienia doładowania służy mu czujnik ciśnienia doładowania G71 który akurat w przypadku silnika 1Z znajduje sie w sterowniku. Czujnik G71 połączony jest
z kolektorem ssącym wężykiem podobnym do wężyka przelewowego od wtryskiwaczy. (ic i rury od i do ic, są częścią kol ssącego) tworzy się swoista pętla sprzężenia zwrotnego i wszystko bangla. <ok>
MSA11 bo z takim mamy do czynienia w 1Z z przepływka BOSCH operuje on do 1 bara i nie widze sensu wywalac na koncówki 800-900 PLN tylko po to zeby dolozyc 5 KM wiecej niz mozna to zrobic na seryjnych wtryskach.
Oczywiscie rozmawiamy o przypadku w ktorym auto nie kopci.
Opieram sie na slowach Rogala, a sprawia on wrazenie, ze wie co mowi <ok>
Karol ja pisałem o cisnieniu doładowania, ktore jest ograniczone do 1 bara własnie przez MSA11.. <ok>
Pozdr
Witam.
mam pytanko, zamierzam zmienic koncowki wtryskiwaczy w mojej niunce, i dzis bylem u pompiarza pytac czy mi przelozy, (od AXG) powiedzial ze by przelozyl ale nie ma podkladek regulacyjnych cisnienie. takie cos jest do zdobycia? moze ktos wie gdzie w okolicy Starogardu Gdańskiego takie cos ktos robi?
mam pytanko, zamierzam zmienic koncowki wtryskiwaczy w mojej niunce, i dzis bylem u pompiarza pytac czy mi przelozy, (od AXG) powiedzial ze by przelozyl ale nie ma podkladek regulacyjnych cisnienie. takie cos jest do zdobycia? moze ktos wie gdzie w okolicy Starogardu Gdańskiego takie cos ktos robi?