Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 b4 1.9tdi] wtryski od A4

Awatar użytkownika
MARCIN 80B4
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 895
Rejestracja: 03 sie 2007, 10:12
Lokalizacja: Busko

Post autor: MARCIN 80B4 » 14 lut 2008, 15:35

z katalogów hurtowni (wszystkie zbudowane na bazie tec doca),ew samego Tec DoC autoteile i wszystko co mi w rękę wpadnie. a co do końcówek wtryskiwaczy to teoretycznie nie są wymienne to wpisuje nr wtryskiwacza i jako kros ma końcówkę jeśli tylko występuje w sprzedaży.
bo właśnie w pracy siedzę

Awatar użytkownika
gonzoli
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 71
Rejestracja: 09 lut 2007, 00:50
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: gonzoli » 14 lut 2008, 16:25

Dzięki :mrgreen:!!
Już wiem, że mogę takie mieć, tylko 600zł muszę sobie wydrukować 8-)
Ale już mam o czym myśleć, nie ma to jak sobie poszukać...

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 14 lut 2008, 17:50

Ja płaciłem po 160zł za sztuke niby po dobrej cenie... ale jak by nie było to kupiłem je w swojej dziuze na miejscu, wiec cena chyba naprawde dobra.

Awatar użytkownika
audico
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 264
Rejestracja: 04 gru 2007, 17:49
Lokalizacja: B-ce

Post autor: audico » 17 mar 2008, 19:59

WTRYSKI

Panowie czy te końcówki będą dobre do 1Z :?: :?: :?:
Chodzi mi o to czy są to na 100% oryginały :?: :?: :?:
czy szukać gdzie indziej :?: :?: :?:

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 18 mar 2008, 11:03

audico pisze:WTRYSKI

Panowie czy te końcówki będą dobre do 1Z
Chodzi mi o to czy są to na 100% oryginały
czy szukać gdzie indziej
Jesli masz 1Z na przepływce pierburga to beda dobre, czy są to orginały, z tego co widac po opakowaniu to wyglada ze tak, ale czy sprzedawca jest uczciwy i ma pewny towar tego nie wiadomo, widze też ze cena podskoczyła bo kiedyś były tańsze około 160zł kosztowały. Mysle ze w sklepie motoryzacyjnym kupisz takie końcówki w podobnej cenie ale wtedy masz pewnosc ze sa ori i masz na nie gwarancje rozruchowa, bo jako tak gwarancji na wtryski chyba nie ma.

Awatar użytkownika
audico
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 264
Rejestracja: 04 gru 2007, 17:49
Lokalizacja: B-ce

Post autor: audico » 18 mar 2008, 13:20

Solskier pisze:Jesli masz 1Z na przepływce pierburga to beda dobre, czy są to orginały, z tego co widac po opakowaniu to wyglada ze tak, ale czy sprzedawca jest uczciwy i ma pewny towar tego nie wiadomo, widze też ze cena podskoczyła bo kiedyś były tańsze około 160zł kosztowały. Mysle ze w sklepie motoryzacyjnym kupisz takie końcówki w podobnej cenie ale wtedy masz pewnosc ze sa ori i masz na nie gwarancje rozruchowa, bo jako tak gwarancji na wtryski chyba nie ma.

Przepływkę mam pierburga, co do gwarancji to masz rację lepiej kupić w sklepie i mieć spokój niż później wszystko przez pocztę załatwiać. Kolego Solskier czy mógłbyś mi konkretnie doradzić, które końcówki czy od AFN, ASV, AXG są lepsze do podmiany chodzi mi tu zwłaszcza o ciśnienie tak żeby pompy nie przeciążać, która i tak już od najechanych km dostała po du.. pupie :-D Aha i jeszcze jedno pytanie czy zakładając te końcówki ( najodpowiedniejsze wg. Ciebie) dużo KM w stajni mi przybędzie bez zmiany oprogramowania komputera?

przemik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 608
Rejestracja: 10 sie 2007, 11:16
Lokalizacja: Konskie/Warszawa

Post autor: przemik » 18 mar 2008, 13:57

Osobiscie i z własnego doswiadczenia wiem, ze lepiej jest zrobic program niz wymieniac koncówki.
Koncówki musisz kupic + wymiana. Wyjdzie tyle co zrobienie programu. A nie trzeba grzebac w osprzecie. No chyba ze masz wtryski slabe.

A jesli masz mapsensor do 1.5 bara to mozna zrobic i to i to.

Pozdr

karol121
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1077
Rejestracja: 09 lis 2007, 11:06
Lokalizacja: Sandomierz

Post autor: karol121 » 18 mar 2008, 14:49

przemik w na przepływce bosh jaki jest map sensor :?: on znajduje sie kolo zawóru N75 :?: to jest ten :?: a ja czytalem ze wymiana koncówki wtrysku 1z np z ASV wcale nie zwiekszy cisnienie tylko trzeba caly wtrysk wymieniac tak :?: moze w ASV oprócz koncówki sa inne sprezyny prosze o odp

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 18 mar 2008, 16:07

audico pisze:czy mógłbyś mi konkretnie doradzić, które końcówki czy od AFN, ASV, AXG są lepsze do podmiany chodzi mi tu zwłaszcza o ciśnienie tak żeby pompy nie przeciążać, która i tak już od najechanych km dostała po du.. pupie Aha i jeszcze jedno pytanie czy zakładając te końcówki ( najodpowiedniejsze wg. Ciebie) dużo KM w stajni mi przybędzie bez zmiany oprogramowania komputera?
Co do końcówek to wg mnie najodpowiedniejsze sa AXG takie jak sam mam załozone co do ASV to zmiana samej koncówki nie pozwoli na dokladne ustawienie wtrysku wiec przy ASV nalezy wymieniac całe wtryski. Pompa nic nie dostanie bo ona i tak pompuje cały czas tyle samo, to wtrysk poprostu ustala cisnienie otwarcia, a na pytanie ile przybedzie koni- hyyy cieżko stwierdzić ale napewno bedzie to odczuwalne moze nie tyl w koniach co w nM, oczywiscie z odopwienim programem mozna nieźle zawojować, ale to juz inna historia.

przemik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 608
Rejestracja: 10 sie 2007, 11:16
Lokalizacja: Konskie/Warszawa

Post autor: przemik » 18 mar 2008, 16:40

karol121 pisze:przemik w na przepływce bosh jaki jest map sensor :?: on znajduje sie kolo zawóru N75 :?: to jest ten :?: a ja czytalem ze wymiana koncówki wtrysku 1z np z ASV wcale nie zwiekszy cisnienie tylko trzeba caly wtrysk wymieniac tak :?: moze w ASV oprócz koncówki sa inne sprezyny prosze o odp


Sterownik w swoich danych ma zapisaną mape ciś doładowania, czyli teoretyczną zależność wartości ciśnienia jakie ma wytwarzać turbina do stanu obciążenia silnika. jeśli wartość ciś doładowania jest niższa niż zapisana w mapie dla danego stanu silnika, sterownik tak steruje zaworkiem N75 aby je podnieśc, jeśli za wysoka, tak aby zmniejszyć je.Do odczytu ciśnienia doładowania służy mu czujnik ciśnienia doładowania G71 który akurat w przypadku silnika 1Z znajduje sie w sterowniku. Czujnik G71 połączony jest
z kolektorem ssącym wężykiem podobnym do wężyka przelewowego od wtryskiwaczy. (ic i rury od i do ic, są częścią kol ssącego) tworzy się swoista pętla sprzężenia zwrotnego i wszystko bangla. <ok>
MSA11 bo z takim mamy do czynienia w 1Z z przepływka BOSCH operuje on do 1 bara i nie widze sensu wywalac na koncówki 800-900 PLN tylko po to zeby dolozyc 5 KM wiecej niz mozna to zrobic na seryjnych wtryskach.
Oczywiscie rozmawiamy o przypadku w ktorym auto nie kopci.
Opieram sie na slowach Rogala, a sprawia on wrazenie, ze wie co mowi <ok>

Karol ja pisałem o cisnieniu doładowania, ktore jest ograniczone do 1 bara własnie przez MSA11.. <ok>

Pozdr

karol121
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1077
Rejestracja: 09 lis 2007, 11:06
Lokalizacja: Sandomierz

Post autor: karol121 » 18 mar 2008, 18:00

to w takim przypadku MSA11 w mojej audi 92r nie jest w kompie tylko znajduje sie kolo zaworka n75 i zaworka egr a jakby go oszukac tak zeby ograniczal dopiero przy 1.2bara

[ Dodano: 2008-03-18, 18:04 ]
u mnie turbo pompuje przez chwile pompuje nawet do 0,9bara pózniej spada

przemik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 608
Rejestracja: 10 sie 2007, 11:16
Lokalizacja: Konskie/Warszawa

Post autor: przemik » 18 mar 2008, 19:14

Uparty jestes....
Max cisnienie doladowania ktore mozna tu osiagnac to 1 BAR
Amen

karol121
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1077
Rejestracja: 09 lis 2007, 11:06
Lokalizacja: Sandomierz

Post autor: karol121 » 18 mar 2008, 20:04

MAX 1 bar bo komp odetnie tak

Awatar użytkownika
rczopik2
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 556
Rejestracja: 26 lut 2007, 14:31
Lokalizacja: RSR

Post autor: rczopik2 » 20 mar 2008, 13:40

Czyli gdyby nawet była źle wyrególowana sztanga przy turbinie, tzn. za duze ciśnienie doladowania to i tak komp. odetnie dawke paliwa?
Mówie o nowszym sterowaniu.

mico
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 23
Rejestracja: 17 sie 2007, 15:38
Lokalizacja: Starogard Gdański

Post autor: mico » 05 maja 2008, 19:57

Witam.
mam pytanko, zamierzam zmienic koncowki wtryskiwaczy w mojej niunce, i dzis bylem u pompiarza pytac czy mi przelozy, (od AXG) powiedzial ze by przelozyl ale nie ma podkladek regulacyjnych cisnienie. takie cos jest do zdobycia? moze ktos wie gdzie w okolicy Starogardu Gdańskiego takie cos ktos robi?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl