[AAZ] Problem z odpaleniem
- speed_killer
- Forum Audi 80
- Posty: 114
- Rejestracja: 10 lut 2008, 13:42
- Lokalizacja: RPR-Przemyśl
Węże paliwowe mam ze złego materiału powinny być gumowe a te sa sztywne i tu tez moze dostawac sie powietrze
Oczywiscie sprawdze filtry wymienie płyny dziekuje za pomoc jak cos jeszcze Wam sie nasuwa na mysl piszcie <ok>
PS co do pompy to nie wiem czy odbrze mysle ale auto ładnie sie zbiera nie ma problemów po zapaleniu tak że sam nie wiem
Oczywiscie sprawdze filtry wymienie płyny dziekuje za pomoc jak cos jeszcze Wam sie nasuwa na mysl piszcie <ok>
PS co do pompy to nie wiem czy odbrze mysle ale auto ładnie sie zbiera nie ma problemów po zapaleniu tak że sam nie wiem
- speed_killer
- Forum Audi 80
- Posty: 114
- Rejestracja: 10 lut 2008, 13:42
- Lokalizacja: RPR-Przemyśl
- speed_killer
- Forum Audi 80
- Posty: 114
- Rejestracja: 10 lut 2008, 13:42
- Lokalizacja: RPR-Przemyśl
- speed_killer
- Forum Audi 80
- Posty: 114
- Rejestracja: 10 lut 2008, 13:42
- Lokalizacja: RPR-Przemyśl
Witam
Tak sobie myślę że to nie miało żadnego wpływu na ciężkie palenie silnika rano, ponieważ zaworek, który miałeś zmostkowany reguluje temperarurę paliwa doprowadzanego do pompy jest to szczególnie potrzebne zimą kiedy mamy ujemną temperaturę i istnieje możliwość zamarznięcia paliwa w przewodach, a oprócz tego wpływa na ilość spalanego paliwa.
Pozdro
Tak sobie myślę że to nie miało żadnego wpływu na ciężkie palenie silnika rano, ponieważ zaworek, który miałeś zmostkowany reguluje temperarurę paliwa doprowadzanego do pompy jest to szczególnie potrzebne zimą kiedy mamy ujemną temperaturę i istnieje możliwość zamarznięcia paliwa w przewodach, a oprócz tego wpływa na ilość spalanego paliwa.
Pozdro
- speed_killer
- Forum Audi 80
- Posty: 114
- Rejestracja: 10 lut 2008, 13:42
- Lokalizacja: RPR-Przemyśl
Z mija80-tką dzieją sie jakieś cyrki:( Świece wymienione filtr paliwa nowy, pali na strzał a le jak dodam gazu to brakuje jej paliwa tak jakby w baku nie było bo wężyk doprowadzający paliwo z filtra do pompy jest pusty. W baku jest około 15 lirów ropy +/-3 litry nie wiem co jest grane zapale na wolnych obrotach nadąża z ciągnięciem paliwa ale jak chce przygazować brakuje jej paliwa i gaśnie...
Ja miałem podobny problem jak Twój i okazało się ze filtr paliwa był nieszczelny. Poprostu tu gdzie jest ten wężyk który nic na tym zdjęciu nie robi przy tym właśnie co ma służyć do podgrzewania była nieszczelność i dostawało powietrza i pompa nie dała rady uciągnąć paliwa z baku. U mnie problem rozwiązałem poprzez wymiane filtra na taki który ma tylko wlot i wylot i nie ma żadnych dodatkowach wyjść. Sprawdź też czy te wszystkie połączenia przy filtrze i przy pomnie masz szczelne( dobrze dociśnięty wężyk czy jest). Możesz też zrobić tak że do czystej bańki np.5l nalać ropy i ten wężyk co idzie do pompy z filtra sciagnąć i włożyć do tej bańki i zobaczyć czy pompa sobie pociągnie. Możesz też dmuchnąć w przewód którym paliwo dochodzi do filtra i jak coś bedzie w tym przewodzie przytkane to wroci do baku. powodzenia
edit: widze, że kolega mnie uprzedził ale to dlatego że wolno pisze :mrgreen:
edit: widze, że kolega mnie uprzedził ale to dlatego że wolno pisze :mrgreen:
Witam
Pod zaworkiem, tym który pokazałeś na zdjęciu powinien być oring (odkręć dwie śruby widoczne na zdięciu, czasami są zerwane gwinty ) wyjmij zaworek (do góry) i zobacz czy na obudowie lub w środku zaworka jest oring, jeżeli jest to odręć korek wlewu palia (być może nie masz dobrego odpowietrzenia zbiornika) lub sprawdź tak jak pisałem w poprzednim poście wszystkie połączenia paliwowe zaczynając od pompy (sprawdź czy przypadkiem nie są zamienione krućce przy pompie, ten przy nadmiarze ma napis OUT) a kończąc na zbiorniku.
Pozdro
Pod zaworkiem, tym który pokazałeś na zdjęciu powinien być oring (odkręć dwie śruby widoczne na zdięciu, czasami są zerwane gwinty ) wyjmij zaworek (do góry) i zobacz czy na obudowie lub w środku zaworka jest oring, jeżeli jest to odręć korek wlewu palia (być może nie masz dobrego odpowietrzenia zbiornika) lub sprawdź tak jak pisałem w poprzednim poście wszystkie połączenia paliwowe zaczynając od pompy (sprawdź czy przypadkiem nie są zamienione krućce przy pompie, ten przy nadmiarze ma napis OUT) a kończąc na zbiorniku.
Pozdro