Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[AAZ] Problem z odpaleniem

Awatar użytkownika
Mobilek
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 829
Rejestracja: 12 lis 2007, 13:54
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: Mobilek » 20 mar 2008, 21:15

Witam
W takim przypadku zacząłbym od wymiany filtra paliwa, następnie sprawdzenie świec, wtryski (ciśnienie wtrysku) jeżeli te działania nie przyniosłyby rezultatu to pozostaje wymontować pompę i zawieźć na stół pobierczy.
Pozdro

Awatar użytkownika
kyjo
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 877
Rejestracja: 23 wrz 2007, 11:01
Lokalizacja: RKR

Post autor: kyjo » 20 mar 2008, 21:28

jak kolega wyżej filtry do wymiany posprawdzaj ęże i opaski skoro masz powietrze w paliwie przez to też będzie lipa

Awatar użytkownika
speed_killer
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 114
Rejestracja: 10 lut 2008, 13:42
Lokalizacja: RPR-Przemyśl

Post autor: speed_killer » 20 mar 2008, 21:37

Węże paliwowe mam ze złego materiału powinny być gumowe a te sa sztywne i tu tez moze dostawac sie powietrze
Oczywiscie sprawdze filtry wymienie płyny dziekuje za pomoc jak cos jeszcze Wam sie nasuwa na mysl piszcie <ok>
PS co do pompy to nie wiem czy odbrze mysle ale auto ładnie sie zbiera nie ma problemów po zapaleniu tak że sam nie wiem

Awatar użytkownika
cobra
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2112
Rejestracja: 22 lis 2006, 22:39
Lokalizacja: Lublin

Post autor: cobra » 20 mar 2008, 22:10

jesli chodzi o świeczki to nie musisz odkręcac pompy, w sumie da rade wykręcić bez odkręcania czegokolwiek... ale ja radziłbym po prostu odkręcić metalowe przewody wtryskowe, zajmie Ci to 5 min a dostęp o niebo lepszy

Awatar użytkownika
speed_killer
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 114
Rejestracja: 10 lut 2008, 13:42
Lokalizacja: RPR-Przemyśl

Post autor: speed_killer » 21 mar 2008, 21:58

Witam dziś pisze o prawdopodobnej przyczynie moich problemów albo lepiej Wam pokaże o co chodzi :oops:
Obrazek Obrazek

Awatar użytkownika
Mobilek
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 829
Rejestracja: 12 lis 2007, 13:54
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: Mobilek » 21 mar 2008, 22:35

Witam
W takim układzie gdzie masz wyprowadzony nadmiar z pompy?

Awatar użytkownika
speed_killer
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 114
Rejestracja: 10 lut 2008, 13:42
Lokalizacja: RPR-Przemyśl

Post autor: speed_killer » 21 mar 2008, 22:40

Prosto do baku dzis podłączylismy jak trzeba czyli do filtra i później do baku

Awatar użytkownika
Mobilek
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 829
Rejestracja: 12 lis 2007, 13:54
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: Mobilek » 21 mar 2008, 22:45

Witam
A założyliście zaworek jednokierunkowy na wężyku powrotnym?

Awatar użytkownika
speed_killer
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 114
Rejestracja: 10 lut 2008, 13:42
Lokalizacja: RPR-Przemyśl

Post autor: speed_killer » 21 mar 2008, 22:57

tak :mrgreen: dzięki za podpowiedz

karol121
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1077
Rejestracja: 09 lis 2007, 11:06
Lokalizacja: Sandomierz

Post autor: karol121 » 21 mar 2008, 23:04

Solskier pisze: Miernikiem natomiast jak byś mierzył to kazda swieca ma 10A oporu, przy spalonej np jednej swicy bedzie wtedy 30A a przy dwóch 20A i tak logicznie dalej. <ok>
świeca nie ma 10A oporu tylko 10amper to jest pobór pradu przez swiece tak dla sprostowania <piwo>

Awatar użytkownika
Mobilek
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 829
Rejestracja: 12 lis 2007, 13:54
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: Mobilek » 21 mar 2008, 23:15

Witam
Tak sobie myślę że to nie miało żadnego wpływu na ciężkie palenie silnika rano, ponieważ zaworek, który miałeś zmostkowany reguluje temperarurę paliwa doprowadzanego do pompy jest to szczególnie potrzebne zimą kiedy mamy ujemną temperaturę i istnieje możliwość zamarznięcia paliwa w przewodach, a oprócz tego wpływa na ilość spalanego paliwa.
Pozdro

Awatar użytkownika
speed_killer
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 114
Rejestracja: 10 lut 2008, 13:42
Lokalizacja: RPR-Przemyśl

Post autor: speed_killer » 23 mar 2008, 16:50

Z mija80-tką dzieją sie jakieś cyrki:( Świece wymienione filtr paliwa nowy, pali na strzał a le jak dodam gazu to brakuje jej paliwa tak jakby w baku nie było bo wężyk doprowadzający paliwo z filtra do pompy jest pusty. W baku jest około 15 lirów ropy +/-3 litry nie wiem co jest grane zapale na wolnych obrotach nadąża z ciągnięciem paliwa ale jak chce przygazować brakuje jej paliwa i gaśnie... :(

muniorek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 179
Rejestracja: 02 wrz 2007, 13:18
Lokalizacja: Lublin

Post autor: muniorek » 23 mar 2008, 17:56

gdzieś się przytkało ...sprubuj omijając filtr bezposrednio ze zbiornika,albo z butelki na krótko to będziesz wiedział gdzie...jak na krótko bedzie to samo to pompa paliwa w pompie wtryskowej niedaje rady...

Awatar użytkownika
spiczi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2453
Rejestracja: 02 sty 2008, 14:48
Lokalizacja: RBR/RZ
Kontakt:

Post autor: spiczi » 23 mar 2008, 18:02

Ja miałem podobny problem jak Twój i okazało się ze filtr paliwa był nieszczelny. Poprostu tu gdzie jest ten wężyk który nic na tym zdjęciu nie robi przy tym właśnie co ma służyć do podgrzewania była nieszczelność i dostawało powietrza i pompa nie dała rady uciągnąć paliwa z baku. U mnie problem rozwiązałem poprzez wymiane filtra na taki który ma tylko wlot i wylot i nie ma żadnych dodatkowach wyjść. Sprawdź też czy te wszystkie połączenia przy filtrze i przy pomnie masz szczelne( dobrze dociśnięty wężyk czy jest). Możesz też zrobić tak że do czystej bańki np.5l nalać ropy i ten wężyk co idzie do pompy z filtra sciagnąć i włożyć do tej bańki i zobaczyć czy pompa sobie pociągnie. Możesz też dmuchnąć w przewód którym paliwo dochodzi do filtra i jak coś bedzie w tym przewodzie przytkane to wroci do baku. powodzenia ;-)

edit: widze, że kolega mnie uprzedził ale to dlatego że wolno pisze :mrgreen:

Awatar użytkownika
Mobilek
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 829
Rejestracja: 12 lis 2007, 13:54
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: Mobilek » 23 mar 2008, 21:38

Witam
Pod zaworkiem, tym który pokazałeś na zdjęciu powinien być oring (odkręć dwie śruby widoczne na zdięciu, czasami są zerwane gwinty ) wyjmij zaworek (do góry) i zobacz czy na obudowie lub w środku zaworka jest oring, jeżeli jest to odręć korek wlewu palia (być może nie masz dobrego odpowietrzenia zbiornika) lub sprawdź tak jak pisałem w poprzednim poście wszystkie połączenia paliwowe zaczynając od pompy (sprawdź czy przypadkiem nie są zamienione krućce przy pompie, ten przy nadmiarze ma napis OUT) a kończąc na zbiorniku.
Pozdro

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TD”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl