cobra, kyjo, dobrze mowi
bylby zamkniety bo zawor sterujacy EGR nie mialby podcisnienia zeby go otworzyc, oczywiscie mowimy o nowym sprawnie dzialajacym, bo w przelatanych autach to bedzie stal w miejscu
[B4 1.9 TD 94'] Podłączenie zaworu turbiny
Mam jeszcze jedno pytanie dotyczące tych wężyków od turbiny. Ostatnio przeglądałem zdjęcia na allegro i jedne audi mają taki trójnik pomiędzy zaworkiem a EGR i trzeci przewód idzie do takiej puchy poniżej (która steruje tą belką chyba) a inne nie mają tego trójnika i zaworek jest bezpośrednio połączony z EGR. Jak to w końcu powinno być prawidłowo? JA w audi mam trójnik a np u mojego teścia w passacie z tym samym silnikiem nie ma tego trójnika.
moim zdaniem to trójnik powoduje, że EGR przy dużym podciśnieniu w dolocie automatycznie sie otwiera...
w aucie bez trójnika jedyne podciśnienie sterujące EGR występuje po załączeniu zaworu podciśnienia n18.
Jak jest trójnik to po pierwsze EGRem steruje zawór n18, a także duże podciśnienie pojawiające się przed turbiną (w momencie kiedy pompuje - na wysokich obrotach)..
w aucie bez trójnika jedyne podciśnienie sterujące EGR występuje po załączeniu zaworu podciśnienia n18.
Jak jest trójnik to po pierwsze EGRem steruje zawór n18, a także duże podciśnienie pojawiające się przed turbiną (w momencie kiedy pompuje - na wysokich obrotach)..
Luken66, zaślep EGR i ten wężyk co idzie od serwo do N18 i będzie to najlepsze rozwiązanie <ok>
jeżeli masz na wężyku miedzy N18 a EGR gruszkę podciśnieniową to tylko po to żeby EGR się wolniej otwierał i dłużej zamykał czyli jednym słowem żeby silnik dłużej pracował na spalinach a więc się bardziej zatruwał
jeżeli masz na wężyku miedzy N18 a EGR gruszkę podciśnieniową to tylko po to żeby EGR się wolniej otwierał i dłużej zamykał czyli jednym słowem żeby silnik dłużej pracował na spalinach a więc się bardziej zatruwał