[80 B4 2.0 ABT Sedan] padające akumulatory
[80 B4 2.0 ABT Sedan] padające akumulatory
Witam koledzy! Mam problem z akumulatorem bo jak autko stoi pare dni w garażu i chce je odpalić to wogóle nie kręci... Niewiem co jest grane... Zmieniłem akumulator na nowy i jest to samo... Pomóżcie chłopaki jestem kompletnie zielony w temacie motoryzacji a już z prądem to zwłaszcza niepogadam... To mój pierwszy post i nie zjedzcie mnie bo szukałem po forum i jest o akumulatorach ale nic co by dotyczyło mojego problemu a licze na to że ktoś chętnie poprowadzi mnie przez tą ciężką dla mnie droge...
- Danek
- Forum Audi 80
- Imię: Damian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.2 KK
- Kontakt:
Słabo coś Kolego szukałeś
viewtopic.php?t=10278
viewtopic.php?t=8043
A poza tym to napisz czy masz jakiś alarm, immobilizer, wzmak itp.
viewtopic.php?t=10278
viewtopic.php?t=8043
A poza tym to napisz czy masz jakiś alarm, immobilizer, wzmak itp.
- Krzysiek18/
- Forum Audi 80
niewiem czy to ważne ale ostatnio jak sie rozładował akumulator to tak pikało pod maską w tym brzęczku od alarmu i po przekręceniu kluczyka w drzwiach centralka się otwierała i przez jakieś 10 sekund sie nie dało zamknąć z powrotem i odwrotnie jak po chwili zamknąłem to znowu trzeba było odczekać kilka sekund żeby móc otworzyć...
- Danek
- Forum Audi 80
- Imię: Damian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.2 KK
- Kontakt: