Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B4 2.0 ABT Sedan] padające akumulatory

Wszystko co znajduje się w komorze silnika.
M@ziczkowski

[80 B4 2.0 ABT Sedan] padające akumulatory

Post autor: M@ziczkowski » 27 mar 2008, 15:57

Witam koledzy! Mam problem z akumulatorem bo jak autko stoi pare dni w garażu i chce je odpalić to wogóle nie kręci... Niewiem co jest grane... Zmieniłem akumulator na nowy i jest to samo... Pomóżcie chłopaki jestem kompletnie zielony w temacie motoryzacji a już z prądem to zwłaszcza niepogadam... To mój pierwszy post i nie zjedzcie mnie bo szukałem po forum i jest o akumulatorach ale nic co by dotyczyło mojego problemu a licze na to że ktoś chętnie poprowadzi mnie przez tą ciężką dla mnie droge...

Awatar użytkownika
Danek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3410
Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
Imię: Damian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.2 KK
Lokalizacja: Mazowsze
Kontakt:

Post autor: Danek » 27 mar 2008, 17:19

Słabo coś Kolego szukałeś :-P
viewtopic.php?t=10278
viewtopic.php?t=8043
A poza tym to napisz czy masz jakiś alarm, immobilizer, wzmak itp.

Awatar użytkownika
Krzysiek18/
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 122
Rejestracja: 18 sty 2008, 14:13
Lokalizacja: GDANSK

Post autor: Krzysiek18/ » 27 mar 2008, 17:25

sprawdz pobór prądu na dzień dobry

M@ziczkowski

Post autor: M@ziczkowski » 27 mar 2008, 18:10

sorki Danek.. a w odpowiedzi mam alarm, immobilaizer i wzmacniacz też i kondensator też jeśeli to ważne... ale wcześniej niemiałem wzmaka i też padał akumulator... dobija mnie to a jutro musze jechać i zaś cza ładować :-/ [/quote]

Awatar użytkownika
czarekj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2768
Rejestracja: 15 sty 2007, 19:30
Lokalizacja: Warszawa/Zambrów

Post autor: czarekj » 27 mar 2008, 18:15

Pierwsza podstawowa sprawa - odkręć gruby przewód od alternatora i sprawdź jak mocno iskrzy przy rozłączniu obwodu. Pewnie regulator napięcia ma przebicie lub pompka centralnego zamka jest uszkodzona.

M@ziczkowski

Post autor: M@ziczkowski » 27 mar 2008, 18:32

niewiem czy to ważne ale ostatnio jak sie rozładował akumulator to tak pikało pod maską w tym brzęczku od alarmu i po przekręceniu kluczyka w drzwiach centralka się otwierała i przez jakieś 10 sekund sie nie dało zamknąć z powrotem i odwrotnie jak po chwili zamknąłem to znowu trzeba było odczekać kilka sekund żeby móc otworzyć...

Wisznia63

Post autor: Wisznia63 » 27 mar 2008, 18:54

kup aktywator akumulatorowy-nie będziesz miał problemu.ja też to już przerabiałem.założenie 10 min-i błogi spokój.

M@ziczkowski

Post autor: M@ziczkowski » 27 mar 2008, 18:56

a koszt czegoś takiego?? i gdzie to kupić??

Awatar użytkownika
Danek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3410
Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
Imię: Damian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.2 KK
Lokalizacja: Mazowsze
Kontakt:

Post autor: Danek » 27 mar 2008, 18:56

M@ziczkowski, Sprawdź pobór prądu spoczynkowego jak radzą koledzy wyżej. Zrób też próbę, o której pisze CzarekJ. Pompkę centralnego możesz odpiąć całkiem i jak przy odłączaniu tego grubego przewodu od alternatora dalej będzie mocno iskrzyć to na 99% regulator napięcia dostał przebicia. Jeśli tu jest wszystko ok. To proponuję amperomierz w łapki i mierząc prąd spoczynkowy akumulatora odpinaj poszczególne obwody. Jak prąd spoczynkowy znacząco spadnie po odpięciu któregoś obwodu to będziesz wiedział, który z nich jest winowajcą. Ale wydaje mi się, że skończy się na regulatorze napięcia albo pompce centralnego.

M@ziczkowski

Post autor: M@ziczkowski » 27 mar 2008, 18:59

posprawdzam to wszystko tylko niemam w domu miernika zadzwonie do brata i jutro to pomierze i dam znać wielkie dzięki chłopaki!!!

Wisznia63

Post autor: Wisznia63 » 27 mar 2008, 19:14

koszt 99 zł,a kupisz-www.conrad.pl-na stronie masz instrukcje o co w tym wszystkim chodzi. :->

Awatar użytkownika
czarekj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2768
Rejestracja: 15 sty 2007, 19:30
Lokalizacja: Warszawa/Zambrów

Post autor: czarekj » 27 mar 2008, 20:19

Wisznia63 pisze:kup aktywator akumulatorowy-nie będziesz miał problemu.ja też to już przerabiałem.założenie 10 min-i błogi spokój.

Daj sobie spokój z tym aktywatorem. Na te konto kup sobie prostownik i będzie z tego lepszy pożytek. Nie dopuść do całkowitego rozładowania akumulatora w dłuższym okresie czasu. Nawet nowy akumulator nie wytrzyma tego zbyt długo i szybko się zasiarczy.
W takiej sytuacji jak u Ciebie doładowuj akumulator codziennie dopóki nie znajdziesz usterki.

M@ziczkowski

Post autor: M@ziczkowski » 27 mar 2008, 21:02

prostownik mam także nie trzeba będzie... też mam mieszane uczucia co do tego aktywatora bo skoro nie montują w orginale to trzeba jak coś jest nie tak a ja mam zamiar wykryć i unicestwić usterke :mrgreen:

[ Dodano: 2008-03-28, 16:05 ]
wszystko wskazuje na to że coś jest nie tak z kondensatorem bo po jego zdemontowaniu pobór prądu wynosi 0,11 Ah czyli prawidłowo... ładuje akumulatorek do jutra i zobaczymy czy będzie trzymać...

Awatar użytkownika
czarekj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2768
Rejestracja: 15 sty 2007, 19:30
Lokalizacja: Warszawa/Zambrów

Post autor: czarekj » 28 mar 2008, 17:03

Jeżeli po zdemontowaniu kondensatora prąd pobierany przez instalacje wynisił 0,11 A to i tak jest za duża wartość. Kondensator to nie wszystko.

Awatar użytkownika
Danek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3410
Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
Imię: Damian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.2 KK
Lokalizacja: Mazowsze
Kontakt:

Post autor: Danek » 28 mar 2008, 17:08

0,11 Ampera to faktycznie jeszcze za dużo. Powinno być maks. ok. 0,03A

ODPOWIEDZ

Wróć do „Komora silnika”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl