Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1,9 TDI] pompa wtryskowa co ja zepsulem

Awatar użytkownika
MARCIN 80B4
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 895
Rejestracja: 03 sie 2007, 10:12
Lokalizacja: Busko

[B4 1,9 TDI] pompa wtryskowa co ja zepsulem

Post autor: MARCIN 80B4 » 28 mar 2008, 19:01

Przepraszam za tak nazwany temat ale jak bym wiedział co zepsułem to bym nie musiał go pisać. A więc tak od paru dni miałem problemy z szarpaniem podczas jazdy było tak że jak przyspieszałem to turbina raz się włączała i z chwile wyłączała i tak w kółko, z racji tego że dziś miałem mały ruch w sklepie to ściągnąłem osłonę z silnika żeby zobaczyć co tam się dzieje potem na odpalonym silniku poruszałem wtyczką od wtrysku sterującego i obroty zaczęły falować, teraz to nie wiem czy to ta wtyczka czy ta okrągła od nastawnika ale jak to porozpinałem i potem spiąłem i tak kilka razy to silnik już nie odpalił <placze>
już kiedyś miałem problemy z tą wtyczką od nastawnika kiedyś ją ruszyłem i też silnik sam sobie gazu dodał
może gdzieś jet jakiś bezpiecznik czy przekaźnik który mogłem spalić
a może to ten nieszczęsny nastawnik :?:

Awatar użytkownika
Krzysiek18/
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 122
Rejestracja: 18 sty 2008, 14:13
Lokalizacja: GDANSK

Post autor: Krzysiek18/ » 28 mar 2008, 19:30

a wiazka elektryczna nie jest gdzies przy tej kostce złamana?

Awatar użytkownika
MARCIN 80B4
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 895
Rejestracja: 03 sie 2007, 10:12
Lokalizacja: Busko

Post autor: MARCIN 80B4 » 29 mar 2008, 12:36

no i okazało się że padł wtrysk sterujący, i tu moje pytanie opłaca się kupić używkę czy zainwestować w nowy :?:
jeszcze jedno pytanie czy wtrysk może uszkodzić nastawnik :?:

Awatar użytkownika
Krzysiek18/
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 122
Rejestracja: 18 sty 2008, 14:13
Lokalizacja: GDANSK

Post autor: Krzysiek18/ » 29 mar 2008, 13:53

nie wydaje mi sie zeby wtrysk sterujacy mogl uszkodzic nastawnik, co do samego wtrysku to obstawilbym nowy zalezy jeszcze jakie koszta

Awatar użytkownika
MARCIN 80B4
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 895
Rejestracja: 03 sie 2007, 10:12
Lokalizacja: Busko

Post autor: MARCIN 80B4 » 29 mar 2008, 15:19

nowy ok 600pln. i chyba tak zrobię byłem u tego chłopaka co mi to robi, no i komputer nałapał błędów, pokasował je to odpalił ole obroty 1050 i jak się prze gazuje to silnik jak zchodzi z obrotów gaśnie. mocy brak, jak odpięliśmy wtyczkę od sterującego znowu złapał błędy i nie odpalił, ten koleś coś mi wspominał jeszcze że w nastawniku mogło się coś zjarać, Qrcze ale i z tą wtyczką coś jest tylko teraz to już nie wiem w poniedziałek ma skombinować jakiś wtrysk i zobaczymy co z tego wyniknie :-(

[ Dodano: 2008-03-29, 19:32 ]
a może kupić jakiś klp używanych wtryskiwaczy od AFN w sumie koszt taki jak za nowy sterujący

przybyszkeee
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2
Rejestracja: 07 lis 2007, 06:59
Lokalizacja: Podbielsko

Post autor: przybyszkeee » 29 mar 2008, 20:35

Kolego miałem ten sam problem z wtryskiem sterującym, nowy czy używany. Za 300 zł kupiłem komplet używanych założyłem tylko sterujący, a pozostałe mam na zapas. Auto pracuje jak ta lala... :mrgreen:

karol121
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1077
Rejestracja: 09 lis 2007, 11:06
Lokalizacja: Sandomierz

Post autor: karol121 » 29 mar 2008, 22:12

przez uszkodzony wtrysk nie popsujesz nastawnika i najpierw podmien wtry
sk od kogos i zobaczjak chodzi i moim zdaniem

jak kupowac nowe to calyjuz komplet albo uzywane np od ASV

Awatar użytkownika
MARCIN 80B4
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 895
Rejestracja: 03 sie 2007, 10:12
Lokalizacja: Busko

Post autor: MARCIN 80B4 » 29 mar 2008, 22:33

dzięki panwie za rady właściwie to tak myślę po co kupować jeden nowy a 3 stare może kupie te http://moto.allegro.pl/show_item.php?it ... s%C5%82any.
od ASV były by lepsze ale te to ciężko dostać

karol121
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1077
Rejestracja: 09 lis 2007, 11:06
Lokalizacja: Sandomierz

Post autor: karol121 » 29 mar 2008, 22:37

jaK sie nie ma duzo kasy to jestem za a i sprawdz czy to napewno jest wtrysk sterujacy poprostu podmien odkogos pozdro

Adamm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 355
Rejestracja: 10 sty 2008, 23:28
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów

Post autor: Adamm » 02 kwie 2008, 22:18

MARCIN 80B4, sprawdz porzadnie przewody do nastawnika,

wtryski jak maszkupowac to komplet od AFNa cenowo wyjdzie Ci to samo a nawet z korzyscia w mocy

(zmienialem znajomemu i mial przyrost 14KM i 26 Nm) na forum golfa ktos ostatnio sprzedawal :)

a na poczatek podaj bledy jakie wywalalo podczas tego szarpania itd

Awatar użytkownika
MARCIN 80B4
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 895
Rejestracja: 03 sie 2007, 10:12
Lokalizacja: Busko

Post autor: MARCIN 80B4 » 02 kwie 2008, 22:28

Adamm, na razie dostarczyłem mu wtrysk od testu od AHU, jakie błędy nie wiem dokładnie jeden na pewno od wtrysku sterującego efekt był taki że po odpięciu wtrysku już nie odpalił ,teraz odpala ale cóż turbina się nie nie ma wcale siły, zobaczymy co będzie jak ten wtrysk zamontuje, co do przewodów to mu mówiłem że coś z nimi jest nie tak, a i jeszcze ten koleś mówi że coś w nastawniku mogło się zjarać przez to że zapłon był włączony czy to możliwe :?:

karol121
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1077
Rejestracja: 09 lis 2007, 11:06
Lokalizacja: Sandomierz

Post autor: karol121 » 02 kwie 2008, 22:32

MARCIN 80B4 pisze:ten koleś mówi że coś w nastawniku mogło się zjarać przez to że zapłon był włączony czy to możliwe
nie rozumiem tzn ze caly czas byl właczony zapłon :?: a czy przewody masz ok latwo mozna sprawdzic jak masz miernik

Awatar użytkownika
MARCIN 80B4
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 895
Rejestracja: 03 sie 2007, 10:12
Lokalizacja: Busko

Post autor: MARCIN 80B4 » 02 kwie 2008, 22:39

karol121, nie tam cały czas jak ją holowałem to włączałem żeby kierunek puścić, najdłużej z 5 min, ja miernik mam ale samochód stoi u niego, a czy on potrafi nie wiem ale jak byś mógł to napisz jak to mierzyć, bo rządnych uszkodzeń mechanicznych nie ma

karol121
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1077
Rejestracja: 09 lis 2007, 11:06
Lokalizacja: Sandomierz

Post autor: karol121 » 02 kwie 2008, 22:39

pomiedzy 1 a3 pinem we wtyczce od nastawnika powinno byc okolo 1kilooma pomiedzy 1 a2 okolo 2kiloomów 5 a 6 oklo 4,8 kilooma tutaj opornosc bedzie sam ie zmieniac poniewaz pod tymipinami jest czujnik temp paliwa i miedzy 4 a7 powinna byc jakac opornosc tylko nie pamietam jaka dokladnie

Awatar użytkownika
MARCIN 80B4
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 895
Rejestracja: 03 sie 2007, 10:12
Lokalizacja: Busko

Post autor: MARCIN 80B4 » 02 kwie 2008, 22:48

:shock: jutro mu powiem niech się uczy, karol121, a co do tych kilku minut wałczonego zapłonu to morze się coś zjarać, qrcze silnik nie przerywa ale jak się go kilka razy prze gazuje to schodząc z obrotów gaśnie, jutro napisze co wyszło z podmiany wtrysku

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl