Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1Z] Rezanie Przednich Zacisków Hamulcowych S2 / V6

Modyfikacje, pomysły i jak sama nazwa wskazuje rezania, rezania i jeszcze raz rezania
Awatar użytkownika
RaKo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 674
Rejestracja: 11 paź 2007, 17:44
Imię: Przemek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Kraśnik

Post autor: RaKo » 29 mar 2008, 15:02

MARCIN 80B4, no to ja ma końcówkę serji 95 i kolega hct też i nie było i Solskier też :-/ Krzysiek18/, wentylowana w 2.8 ma 276mm <ok>

Awatar użytkownika
ClNEK
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 358
Rejestracja: 20 sty 2007, 15:11
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: ClNEK » 29 mar 2008, 15:07

zserty pisze:
a zaciski takie wychodziły chyba też w 2.3 20V
Na pewno wychodziły w 20V, ja mam takie same.
ale B3 z tymi zaciskami ma inna tarcze jak B4, inne ET, sprawdzone :)


Pozatym wyjatkowo latwo Ci to poszlo, przy zmianie z zaciskow 256mm na te 276mm jest znacznie gorzej, u mnie skonczylo sie na wymianie zwrotnic od 2.8 i przegubow od quattro zeby polaczyc polosie TDI z tymi zwrotnicami

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 29 mar 2008, 15:09

ClNEK pisze:B3 z tymi zaciskami ma inna tarcze jak B4, inne ET, sprawdzone :)
Dobre spostrzezenie bo mało kto o tym pamieta.

Awatar użytkownika
Krzysiek18/
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 122
Rejestracja: 18 sty 2008, 14:13
Lokalizacja: GDANSK

Post autor: Krzysiek18/ » 29 mar 2008, 15:11

Solskier pisze:Dokladniej w 1Z były wentylowane tarcze sam w poprzednim avancie takie miałem, ale i tak lepiej hamuje ta zwykła lita bo jest wieksza o spory kawałek.
no wiec jest sens zmieniac na wentyle jesli mam zwykle 90 kucy ?czy zostac przy dotychczasowych tarczach litych???

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 29 mar 2008, 15:14

Jesli masz seryjna moc to wg mnie zmiana hebli mija sie z celem. W zupełnosci lite tercze i ori zaciski wystarczaja do tej mocy.

Awatar użytkownika
Skuciok
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1404
Rejestracja: 23 kwie 2007, 14:03
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Jelenia Góra
Kontakt:

Post autor: Skuciok » 29 mar 2008, 15:51

przejedź się bardziej chyżo po górach zakrętach itd a zobaczysz że seryjne hamulce jest to mało...

Awatar użytkownika
Krzysiek18/
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 122
Rejestracja: 18 sty 2008, 14:13
Lokalizacja: GDANSK

Post autor: Krzysiek18/ » 29 mar 2008, 16:06

no to badz tu mądry,kolega Solskier pisze ze wystarczy , kolega Skuciokze ze nie...... :-?

Awatar użytkownika
Skuciok
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1404
Rejestracja: 23 kwie 2007, 14:03
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Jelenia Góra
Kontakt:

Post autor: Skuciok » 29 mar 2008, 16:11

ja na razie mam serię żeby nie było, ale jak sie skończą klocki i tarcze to chyba trzeba będzie pomyśleć o jakiejś zmianie

Awatar użytkownika
Krzysiek18/
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 122
Rejestracja: 18 sty 2008, 14:13
Lokalizacja: GDANSK

Post autor: Krzysiek18/ » 29 mar 2008, 16:17

mam to samo i tez mysle nad zmiana po skonczeniu klocków, a od czego szukasz zacisków i jarzm?i moze orientujesz sie w kosztach? :-D

Awatar użytkownika
Skuciok
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1404
Rejestracja: 23 kwie 2007, 14:03
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Jelenia Góra
Kontakt:

Post autor: Skuciok » 29 mar 2008, 16:53

kolega Solskier napisał że koszt około 600 zł no myślę że się nie mylił

obadaj te linki z allegro:
http://www.allegro.pl/item335764797_zac ... di_s2.html
http://www.allegro.pl/item337784534_kom ... di_s2.html
http://www.allegro.pl/item335239588_tar ... 90_96.html
noi jeszcze nówki klocki by się przydały

ale myślę że jeśli brać się za przeróbkę bo tylne bębny też trzeba by było zastąpić tarczami... hmm kolejny tysiak na hamulce? zobaczymy bo to się wydaje sensowna przeróbka zwłaszcza jak się dużo jeździ bo w sumie audi to dość ciężkie auto...

Awatar użytkownika
Krzysiek18/
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 122
Rejestracja: 18 sty 2008, 14:13
Lokalizacja: GDANSK

Post autor: Krzysiek18/ » 29 mar 2008, 17:12

w avanciku ja mam tarczoszki z tyłu wiec jedno dobre, a przod z nowymi tarczami i klockami wyjdzie plus zaciski i jarzma to wyjdzie 700 <ok>

Awatar użytkownika
zserty
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 929
Rejestracja: 08 kwie 2007, 16:17
Lokalizacja: Zgorzelec

Post autor: zserty » 29 mar 2008, 18:21

Solskier pisze:
ClNEK pisze:B3 z tymi zaciskami ma inna tarcze jak B4, inne ET, sprawdzone :)
Dobre spostrzezenie bo mało kto o tym pamieta.
Tego akurat nie wiem, ale ja miałem na myśli jedynie zaciski i te są takie same.

http://www.allegro.pl/item337784534_kom ... di_s2.html
-to nie jest komplet od S2 (na pewno nie tarcze).
http://www.allegro.pl/item335239588_tar ... 90_96.html
-tej bym nie założył.

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 29 mar 2008, 18:52

Jak najbardziej zaciski beda takie same chociaz chwila jak jest inne ET tarczy to i zacisk chyba jest głebiej albo płyciej osadzony albo sie myle? A co do linków to faktycznie pierwszy link napewno nie przedstawia zestawu z eSki bo tarcza jest o rozstawie 4x108 a eSka ma 5 śrób.

Awatar użytkownika
Krycha
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5244
Rejestracja: 27 sty 2007, 18:47
Imię: Krystian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Starachowice
Kontakt:

Post autor: Krycha » 29 mar 2008, 19:58

Ładnie ;-)
To samo czeka również mnie.

Awatar użytkownika
ClNEK
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 358
Rejestracja: 20 sty 2007, 15:11
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: ClNEK » 30 mar 2008, 00:06

Solskier pisze:Jak najbardziej zaciski beda takie same chociaz chwila jak jest inne ET tarczy to i zacisk chyba jest głebiej albo płyciej osadzony albo sie myle? .
nie mylisz sie, zwrotnice sa inne, ja najpierw kupilem tarcze do b4 a potem kupilem zwrotnice z 2.3 20v i lipa, musialem kupic z b4 2.8. lepiej bylo poszukac innych zwrotnic jak nowych tarcz ATE za ktore dalem ok 500 zl.

U mnie tak to wygladalo przed zamontowaniem :)

Obrazek
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Rezanie”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl