Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 b4 1,9TDI 1Z]szarpiący silnik

robo1979
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4
Rejestracja: 29 mar 2008, 19:23

[80 b4 1,9TDI 1Z]szarpiący silnik

Post autor: robo1979 » 29 mar 2008, 20:34

Mam problem szarpie mi silnik podczas wolnej jazdy na 1 biegu rzadko na 2 czasami na biegu jałowym lekkie szarpnięcia silnika nie kopci silnik moze to pompa czy wtriski

proszęo poradę dzieiki ;-)

Moja porada jest taka cobyś dokładniej czytał regulamin:
używaj szukajki, tagi stosuj na początku tematu, nie rób zbędnych literówek i używaj polskich znaków :!:
pozdrawiam
Mod
Ostatnio zmieniony 29 mar 2008, 22:16 przez robo1979, łącznie zmieniany 2 razy.

daniel20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 62
Rejestracja: 20 wrz 2007, 20:29

Post autor: daniel20 » 29 mar 2008, 21:24

pare dni temu to samo miaem. jedź na kompa i niech ustawią Ci pome wtrysku czyli zapłon, kąt wtrysku i dawkę która ne powinna przekraczać 2,8 mg. koszt w granicy 100zł i pamietaj że przy każdym zmiane rozrządu trzeba ustawiac pompe. pozdrawiam daniel1340 (jak Ci pomoge to mnie zaznacz ze pomogełm)

bartekd
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7
Rejestracja: 24 mar 2008, 10:28

Post autor: bartekd » 29 mar 2008, 21:28

czesc!
tez mialem takie objawy,szarpanie na wolnych obrotach i przy przyspieszaniu na 3biegu. stalo sie to niedawno ale autko mialo przjechane ponad 500tys km. po wymianie sterownika pompy wtryskowej jest ok. pompe wyjelem sam ale na sterownik radze oddac do specjalisty. pamietaj ze po takiej naprawie musisz ustawic kat wtrysku, na to tez pojechalem do warsztatu. warto od razu uszczelnic pompe bo i tak jest wyjeta, koszt zestawu uszczelek jest niewielki!

robo1979
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4
Rejestracja: 29 mar 2008, 19:23

audi b4 szarpie

Post autor: robo1979 » 29 mar 2008, 21:29

dzięki daniel sprobuję w poniedziałek u mechanika dzięki

[ Dodano: 2008-03-29, 21:35 ]
dzięki więc najpierw sprubuję u mechanika ustawić dawkę kąt wtrysku zapłon a pózniej jak to nie pomoze to wymienię sterownik


dzięki wielkie wam obu za pomoc

daniel20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 62
Rejestracja: 20 wrz 2007, 20:29

Post autor: daniel20 » 29 mar 2008, 21:37

Gwarantuje Ci że poczujesz znaczną różnicę.

robo1979
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4
Rejestracja: 29 mar 2008, 19:23

Post autor: robo1979 » 29 mar 2008, 21:40

apropo rozrządu ja wymieniałem rozrząd i przejechałem gdzeiś około 5 tysięcy i właśnie mi się wydaje ze gozej auto mi pracuje po wymianie tak myślę że to moze miało na to wpływ a teraz to wogóle ciężka jazda

[ Dodano: 2008-03-29, 21:42 ]
spróbuję daniel20

dzięki wielkie

[ Dodano: 2008-03-29, 21:43 ]
spróbuję daniel20

wielkie dzięki

bartekd
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7
Rejestracja: 24 mar 2008, 10:28

Post autor: bartekd » 29 mar 2008, 21:55

nie daj sie naciagnac na "naprawe" sterownika. tak naprawde jest to czesc nierozbieralna wiec nie ma jej jak naprawiac. "naprawa" moze polegac na czyszczeniu,czasem to pomaga ale tylko jezeli zalales paliwo slabej jakosci. jak padla elektronika sterownika to juz tylko wymiana,ale naprawde warto!!

karol121
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1077
Rejestracja: 09 lis 2007, 11:06
Lokalizacja: Sandomierz

Post autor: karol121 » 29 mar 2008, 21:55

daniel20 pisze:pare dni temu to samo miaem. jedź na kompa i niech ustawią Ci pome wtrysku czyli zapłon, kąt mi dawkę która ne powinna przekraczać 2,8 mg.
moze przekraczac 2,8 mg/skok bo niby czemu nie i im wyzsza wartsc w mg/skok np 4mg/skok to jestmniejsza dawka czyli to idzie odwrotnie i mozesz ustawic sobie okolo 3,5mg/skok na biegu jalowym mozesz i 2,2mg skok lepszego ma kopa ale trzeba sieliczyc ze bedzie wiecej zar a co do szarpania to albo nastawnik albowtrysk

Adamm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 355
Rejestracja: 10 sty 2008, 23:28
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów

Post autor: Adamm » 30 mar 2008, 08:18

bartekd, chyba nie wiesz co mowisz

w nastawniku - sterowniku raczej nic nie ma prawa pasc - bynajmniej ja sie jeszcze z tym nie spotkalem - mowa oczywiscie o indukcyjnym

ale kolega nie podal rocznika auta wiec nie wiadomo co ma

i to co sie zalalo do baku nie ma tu znaczenia bo to sie nie brudzi zwyklym syfem tylko opilkami metalu tworzacymi sie ze scierania elementow pompy itd.

dawke tak jak pisal kolega wyzej mozna ustawic i 2.0 ale glosniej pracuje i zre paliwo

fabryka ustawia ok 4.4 a mozna spokojnie ustawic do 3.0

robo1979
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4
Rejestracja: 29 mar 2008, 19:23

Post autor: robo1979 » 30 mar 2008, 11:06

adamm moje audi jest z roku 1993 a co do nastawnika to nie wiem bo on mi nie szarpie na wysokich biegach podczas szybkiej jazdy tylko na 1 biegu i to na wolnych obrolnych jak jadę na 2 rzadko i na jałowym przeważnie jak wrzuce na biek jałowy przez moment a pózniej nie pracuje normalnie na biegu jałowym

Awatar użytkownika
kyjo
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 877
Rejestracja: 23 wrz 2007, 11:01
Lokalizacja: RKR

Post autor: kyjo » 30 mar 2008, 12:17

no to kolega ma nastawnik potencjometryczny i jeśli to jego wina to tutaj nic nie narobi bo jest to częśćnie do zregenerowana warto sprawdzić jeszcze wtrysk sterujący a jak nie to spróbuj odpiąć licznik i zobacz czy coś sie poprawi jak poprawi to nasrtawnik a koszt ..... niemały

Adamm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 355
Rejestracja: 10 sty 2008, 23:28
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów

Post autor: Adamm » 30 mar 2008, 20:37

kyjo, niedlugo sie okaze czy na pewno nie do zrobienia :) bede mial taki nastawnik do pobawienia sie :D

Awatar użytkownika
kyjo
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 877
Rejestracja: 23 wrz 2007, 11:01
Lokalizacja: RKR

Post autor: kyjo » 30 mar 2008, 20:57

Adamm, no t ospoko ja tylko mówie co wiem że jeszcez ( chyba) nikt takiego cuda nie zregenerował.
No ale moze Ci sie uda mistrzu <ok>
Jak coś zdziałasz to zaraz pisz

Adamm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 355
Rejestracja: 10 sty 2008, 23:28
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów

Post autor: Adamm » 30 mar 2008, 21:25

z moich info wynika ze juz ktos dokonal tego dziela ale nie wiem kto i gdzie a przede wszystkim jak

a majac tak w reku bede mogl nad nim "popracowac" efektami tej pracy na pewno sie podziele

karol121
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1077
Rejestracja: 09 lis 2007, 11:06
Lokalizacja: Sandomierz

Post autor: karol121 » 31 mar 2008, 07:02

Adamm pisze:kyjo, niedlugo sie okaze czy na pewno nie do zrobienia :) bede mial taki nastawnik do pobawienia sie :D
tylko pozazdrościc ja tez bym chcial taki popsuty nastawnik :mrgreen: jedynie co uniemozliwia rozebranie to potencjometr tak jak mi kiedys pisal Adamm który jest sprasowany z walkiem nastawnika a w indukcyjnym czujnik przykrecany jest na srube torx i da rade go rozebrac ale jak adamm ma juz nast poten jako królika doswiadczalengo to moze cos z tego bedzie <piwo>

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl