[80 b4 1,9TDI 1Z]szarpiący silnik
[80 b4 1,9TDI 1Z]szarpiący silnik
Mam problem szarpie mi silnik podczas wolnej jazdy na 1 biegu rzadko na 2 czasami na biegu jałowym lekkie szarpnięcia silnika nie kopci silnik moze to pompa czy wtriski
proszęo poradę dzieiki
Moja porada jest taka cobyś dokładniej czytał regulamin:
używaj szukajki, tagi stosuj na początku tematu, nie rób zbędnych literówek i używaj polskich znaków :!:
pozdrawiam
Mod
proszęo poradę dzieiki
Moja porada jest taka cobyś dokładniej czytał regulamin:
używaj szukajki, tagi stosuj na początku tematu, nie rób zbędnych literówek i używaj polskich znaków :!:
pozdrawiam
Mod
Ostatnio zmieniony 29 mar 2008, 22:16 przez robo1979, łącznie zmieniany 2 razy.
czesc!
tez mialem takie objawy,szarpanie na wolnych obrotach i przy przyspieszaniu na 3biegu. stalo sie to niedawno ale autko mialo przjechane ponad 500tys km. po wymianie sterownika pompy wtryskowej jest ok. pompe wyjelem sam ale na sterownik radze oddac do specjalisty. pamietaj ze po takiej naprawie musisz ustawic kat wtrysku, na to tez pojechalem do warsztatu. warto od razu uszczelnic pompe bo i tak jest wyjeta, koszt zestawu uszczelek jest niewielki!
tez mialem takie objawy,szarpanie na wolnych obrotach i przy przyspieszaniu na 3biegu. stalo sie to niedawno ale autko mialo przjechane ponad 500tys km. po wymianie sterownika pompy wtryskowej jest ok. pompe wyjelem sam ale na sterownik radze oddac do specjalisty. pamietaj ze po takiej naprawie musisz ustawic kat wtrysku, na to tez pojechalem do warsztatu. warto od razu uszczelnic pompe bo i tak jest wyjeta, koszt zestawu uszczelek jest niewielki!
audi b4 szarpie
dzięki daniel sprobuję w poniedziałek u mechanika dzięki
[ Dodano: 2008-03-29, 21:35 ]
dzięki więc najpierw sprubuję u mechanika ustawić dawkę kąt wtrysku zapłon a pózniej jak to nie pomoze to wymienię sterownik
dzięki wielkie wam obu za pomoc
[ Dodano: 2008-03-29, 21:35 ]
dzięki więc najpierw sprubuję u mechanika ustawić dawkę kąt wtrysku zapłon a pózniej jak to nie pomoze to wymienię sterownik
dzięki wielkie wam obu za pomoc
apropo rozrządu ja wymieniałem rozrząd i przejechałem gdzeiś około 5 tysięcy i właśnie mi się wydaje ze gozej auto mi pracuje po wymianie tak myślę że to moze miało na to wpływ a teraz to wogóle ciężka jazda
[ Dodano: 2008-03-29, 21:42 ]
spróbuję daniel20
dzięki wielkie
[ Dodano: 2008-03-29, 21:43 ]
spróbuję daniel20
wielkie dzięki
[ Dodano: 2008-03-29, 21:42 ]
spróbuję daniel20
dzięki wielkie
[ Dodano: 2008-03-29, 21:43 ]
spróbuję daniel20
wielkie dzięki
moze przekraczac 2,8 mg/skok bo niby czemu nie i im wyzsza wartsc w mg/skok np 4mg/skok to jestmniejsza dawka czyli to idzie odwrotnie i mozesz ustawic sobie okolo 3,5mg/skok na biegu jalowym mozesz i 2,2mg skok lepszego ma kopa ale trzeba sieliczyc ze bedzie wiecej zar a co do szarpania to albo nastawnik albowtryskdaniel20 pisze:pare dni temu to samo miaem. jedź na kompa i niech ustawią Ci pome wtrysku czyli zapłon, kąt mi dawkę która ne powinna przekraczać 2,8 mg.
bartekd, chyba nie wiesz co mowisz
w nastawniku - sterowniku raczej nic nie ma prawa pasc - bynajmniej ja sie jeszcze z tym nie spotkalem - mowa oczywiscie o indukcyjnym
ale kolega nie podal rocznika auta wiec nie wiadomo co ma
i to co sie zalalo do baku nie ma tu znaczenia bo to sie nie brudzi zwyklym syfem tylko opilkami metalu tworzacymi sie ze scierania elementow pompy itd.
dawke tak jak pisal kolega wyzej mozna ustawic i 2.0 ale glosniej pracuje i zre paliwo
fabryka ustawia ok 4.4 a mozna spokojnie ustawic do 3.0
w nastawniku - sterowniku raczej nic nie ma prawa pasc - bynajmniej ja sie jeszcze z tym nie spotkalem - mowa oczywiscie o indukcyjnym
ale kolega nie podal rocznika auta wiec nie wiadomo co ma
i to co sie zalalo do baku nie ma tu znaczenia bo to sie nie brudzi zwyklym syfem tylko opilkami metalu tworzacymi sie ze scierania elementow pompy itd.
dawke tak jak pisal kolega wyzej mozna ustawic i 2.0 ale glosniej pracuje i zre paliwo
fabryka ustawia ok 4.4 a mozna spokojnie ustawic do 3.0
adamm moje audi jest z roku 1993 a co do nastawnika to nie wiem bo on mi nie szarpie na wysokich biegach podczas szybkiej jazdy tylko na 1 biegu i to na wolnych obrolnych jak jadę na 2 rzadko i na jałowym przeważnie jak wrzuce na biek jałowy przez moment a pózniej nie pracuje normalnie na biegu jałowym
tylko pozazdrościc ja tez bym chcial taki popsuty nastawnik :mrgreen: jedynie co uniemozliwia rozebranie to potencjometr tak jak mi kiedys pisal Adamm który jest sprasowany z walkiem nastawnika a w indukcyjnym czujnik przykrecany jest na srube torx i da rade go rozebrac ale jak adamm ma juz nast poten jako królika doswiadczalengo to moze cos z tego bedzieAdamm pisze:kyjo, niedlugo sie okaze czy na pewno nie do zrobienia bede mial taki nastawnik do pobawienia sie