Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3, B4, 90 ALL] autocheck i board komputer ACBC

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3821
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 26 mar 2008, 08:54

Da się kupić BC bez AC , w 90tkach były , ETKA tak samo pokazuje moduł sam BC bez AC.

Awatar użytkownika
pilocik69
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 621
Rejestracja: 11 mar 2007, 12:42
Lokalizacja: Małopolska

Post autor: pilocik69 » 26 mar 2008, 10:08

Leo pisze:Da się kupić BC bez AC , w 90tkach były , ETKA tak samo pokazuje moduł sam BC bez AC.
Pewnie ze sie da, ja mam takie cos BC z MC zakupione i wmontowane u siebie.
Ostatnio zmieniony 26 mar 2008, 22:30 przez pilocik69, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 26 mar 2008, 15:58

Leo pisze:Da się kupić BC bez AC , w 90tkach były , ETKA tak samo pokazuje moduł sam BC bez AC
Bord Computer nigdy nie wystepował sam, albo był z Chcekiem, albo z Mini Checkiem, albo z Auto Checkiem, i to bez róznicy czy stary czy nowy do TDIka musi byc z R4/R5 chyba ze lubimy jak swieci nam Cisnienie oleju.

Arczizioom

Post autor: Arczizioom » 26 mar 2008, 16:09

Mam jeszcze jedno zapytanko. Miałem okazje kupić ACBC ale się wstrzymałem z powodu że siedział on w TDI i zawyżał spalanie a więc mogło być tak i u mnie. W tym przypadku nie da się powiedzieć a co tam 2l w tą czy w tą. Jaki kupić żeby w 1Z nie zawyżał spalania?

Awatar użytkownika
minon1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1138
Rejestracja: 20 kwie 2007, 15:49
Lokalizacja: Sochaczew
Kontakt:

Post autor: minon1 » 26 mar 2008, 21:41

Arczizioom pisze:Mam jeszcze jedno zapytanko. Miałem okazje kupić ACBC ale się wstrzymałem z powodu że siedział on w TDI i zawyżał spalanie a więc mogło być tak i u mnie. W tym przypadku nie da się powiedzieć a co tam 2l w tą czy w tą. Jaki kupić żeby w 1Z nie zawyżał spalania?
No ja mam ten problem spalanie 12/100 mam jeszcze do sprawdzenia jedną opcję ale nie mam czasu.

Solskier zmienił ECU i pisał ze mu ładnie chodzi i wskazuje jak trzeba.

[ Dodano: 2008-03-26, 21:43 ]
Leo pisze:co do autochecka, powinno nie mieć to znaczenia, gdyż ma zworki, które przestawia się odpowiednio.
trzeba szukać albo do R4/5 do R4/5 a jeśli występuje V6 to tylko V6 bho żadne zworki nie pomogą.
Solskier pisał, Cobra pisał, Sylwiasty pisał i ja też już drugi raz piszę.
Poczytajcie cały temat.

Chodzi o dynamiczną kontrolę ciśnienia oleju.

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 27 mar 2008, 07:44

Arczizioom, tak jak napisal Kolega minon1, zmieniłem ECU z silnka AHU (16 bitowy komp) i spalanie pokazuje idealnie moge sie doczepić ze wrecz moze nawet zaniza o około 5l ale już nie moge tego wyregulowac zworkami, bo skończyła sie regulacja :-P ogólenie jest bardzo fajnie, w wiekszosci TDIków (tak około 99%) spalanie jest zawyzane, pewnie z racji tego ze BC nigdy nie byl przewidziany do Diesla.

Arczizioom

Post autor: Arczizioom » 27 mar 2008, 11:58

To nici z mojego BC poczekam może któryś z klubowiczów rozwiąże ten problem. Miałem się sam brać za schemat z tej niemieckiej strony ale jakoś nie mogę sie za to zabrać.

Awatar użytkownika
ClNEK
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 358
Rejestracja: 20 sty 2007, 15:11
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: ClNEK » 27 mar 2008, 12:37

moj komp ma nr 81 117 723 VDO, moze ktos powie czy to v6 czy 4/5


pozatym na obudowie kompa jest taki jakby schemat 3 zworek i przy roznych ich ustawieniach pisze albo diesel albo bezyna i albo r4/5 albo v6 tylko ze ja zadnych zworek znalesc nie moge, moze gdzies w srodku sa ? nie wiem bo nie rozbieralem go

Arczizioom

Post autor: Arczizioom » 27 mar 2008, 12:49

W środku nic nie ma. Jest tylko przy AC zmiana języka komunikatów oraz ustawienie wersij silika benzin-diesel choć i tak to nie ma sensu bo czy masz benzyne czy diesla to i tak ustawiasz na beznyne. A przy BC jest jeszcze do ustawienia +- korekcji spalania.

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 27 mar 2008, 19:13

ClNEK pisze:moj komp ma nr 81 117 723 VDO, moze ktos powie czy to v6 czy 4/5
Podaj inny numer bo to nie jest ten po tym numerze nie mozna sprawdzić w ETKA do jekiej wersji silnika jest ten Bord Comupter.

Awatar użytkownika
trash89
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 12
Rejestracja: 05 lut 2008, 17:25
Lokalizacja: Bochnia

Post autor: trash89 » 30 mar 2008, 23:58

jakby ktoś mógł rozpisać dokładnie co trzeba podłączyć do kostki AC bo mam sam AC a kable które są wypisane w tablekach jakie sądostępne na forum nie występują wszystkie za licznikiem skąd je podciągnąć?? //gaźnikowy silnik 1.8// jak ktoś przerabiał ten temat to prosze o dokładną pin mape i skąd podciągał kabelki jeśli nie były zaślepione za licznikiem i czekały na rezanko =]

z góry dzięki!!

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 31 mar 2008, 08:10

trash89, Do AC podłacznasz głównie 3 kable z ciśnieniem oleju... reszte praktycznie masujesz, a sygnały typu płyn hamlucowy czy temperatura ida z płyty głownej licznka, jesli nie masz tych sygnałów to zapewne bedzie trzeba od czujników podciagnac do licznka albo do kostki AC, zastanawiam sie tylko czy mozliwe jest podłaczenie AC do silnka gaźnikowego, który nie ma ecu, czy ma?

Awatar użytkownika
trash89
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 12
Rejestracja: 05 lut 2008, 17:25
Lokalizacja: Bochnia

Post autor: trash89 » 31 mar 2008, 20:15

ma coś takiego jak ekotronic czy coś montowane wewnątrz samochodu na nadkolu pod obiciem! nie rozumiem tylko jednej rzeczy np. o co chodzi z tym masowaniem żarówek?? czy to żeby we wtyczce zmasować czy co?? to pytanie mnie nurtuje niezmiernie! i jakby ktoś miał na schemaćie tą wtyczke żeby były kolory kabli i pin do którego wchodzi! [B3 1.8 na gaźniku pierburg 2EE]

Arczizioom

Post autor: Arczizioom » 31 mar 2008, 20:42

Z masowaniem to chodzi o to że trzeba te piny odpowiedzialne za żarówki podłaczyć z masą aby AC nie zgłaszał problemów z żarówkami.

Awatar użytkownika
trash89
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 12
Rejestracja: 05 lut 2008, 17:25
Lokalizacja: Bochnia

Post autor: trash89 » 01 kwie 2008, 23:16

wielkie dzięki!! <ok> <piwo> forum jest naprawde pomocne!! i nieskończona kopalnia wiedzy! :-D

ODPOWIEDZ

Wróć do „Przełączniki zespolone, zegary, stacyjka.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl