[B4 2.0 ABT + LPG] Montaż Filtra Stożkowego
[B4 2.0 ABT + LPG] Montaż Filtra Stożkowego
Witam koledzy! Kupiłem sobie filtr stożkowy, ale mam problem z jego zamontowaniem... Mianowicie nie bardzo jest miejsce go wcisnąć Myśleliśmy z bratem co by z tamtąd "usunąć", ale nie wymyśliliśmy nic sensownego dlatego postanowiłem Was o to spytać... Poczytałem troche na forum o tych stożkach i jedni piszą, że jak sie ma LPG to niechce chodzić a inni, że spoko luz, więc jak to jest? Bardzo prosze o podpowiedź jak to zamontować i co dalej czy do regulacji trzeba czy co... Trafiłem na taki temat w szukajce, który najbardziej przypomina mój wątek, ale i tak mi nic nie objaśnia... Z góry dziękuje i pozdrawiam!viewtopic.php?t=9699&highlight=filtr+sto%BFkowy
Ostatnio zmieniony 20 kwie 2008, 19:46 przez M@ziczkowski, łącznie zmieniany 1 raz.
- Darecki3037
- Audi 80 Klub
- Posty: 975
- Rejestracja: 09 kwie 2007, 17:46
- Lokalizacja: Krk
no o to biega że pozmieniały się dawki powietrza wzgledem paliwa(gazu), jeśli dalej chcesz mieć stożek to musisz ponownie wyregulować gaz. Jeszcze jedno stożek nic nie daje po za rykiem pod maska, a przy rozgrzanym silniku ciągnie gorące powietrze silnika i chłodnicy co zmniejsza moc silnika więc się zastanów...
przed założeniem stożka chodzil idealnie, teraz kiedy juz go założyłem tak jak tutaj jest opisane to na gazie ma niskie obroty az trzesie a kiedy chce mu wcisnac to zatrzymuje sie na 2000 obr/min i wiecej nie chce isc tylko buczy, na benzynie wszystko jest ok. moglby mi ktos powiedziec dlaczego tak sie dzieje? z gory dzieki
pozdrawiam
z gory dzieki
pozdrawiam
pozdrawiam
moze to wina czegos innego?no o to biega że pozmieniały się dawki powietrza wzgledem paliwa(gazu), jeśli dalej chcesz mieć stożek to musisz ponownie wyregulować gaz. Jeszcze jedno stożek nic nie daje po za rykiem pod maska, a przy rozgrzanym silniku ciągnie gorące powietrze silnika i chłodnicy co zmniejsza moc silnika więc się zastanów...
z gory dzieki
pozdrawiam
jak dla mnie to jest jeden pies tylko buda innaM@ziczkowski pisze:byłem byłem w tym temacie, ale kurcze niechciałbym wkładać nic od golfa mam gdzieś uraz do tych aut...
w koncu grupa VAG i czesci praktycznie pasują zamiennie ...
nie chcę nikogo urazić ale uważam, że lepsze niemieckie wiadro dziurawe niż koreńskie całe ...
a wracając do filtra to ja jednak nie uważam aby stożkowy filtr wprowadził jakieś radykalne zmiany. moze jakieś niewielkie praktycznie nieodczuwalne. pozatym i tak po jakimś czasie filtr sie zapcha syfem z powietrza i bedzie po zabawie.
Czesto po założeniu nowego filtra powietrza trzeba przeregulować gaz z racji innej przepuszczalnosci powietrza przez nowy filtr.
[ Dodano: 2008-04-20, 13:49 ]
zakładając nowy filtr powietrza czesto jest tak ze trzeba gaz przeregulować, z racji innej przepuszczalnosci powietrza.psk pisze:przed założeniem stożka chodzil idealnie, teraz kiedy juz go założyłem tak jak tutaj jest opisane to na gazie ma niskie obroty az trzesie a kiedy chce mu wcisnac to zatrzymuje sie na 2000 obr/min i wiecej nie chce isc tylko buczy, na benzynie wszystko jest ok. moglby mi ktos powiedziec dlaczego tak sie dzieje? z gory dzieki
zauwazyłeś napewno ze wystarczy lekko dmuchnąć w dolot powietrza i na gazie autko zgaśnie lub zacznie szarpać lub sie dławić
a na benzynie niz takiego nie występuje
hmmm no to teraz mam duże wątpliwości czy montować to pieroństwo czy nie... mam jeszcze jeden problem tym razem poważniejszy bo bardzo poważny dla mnie gdybyście mogli coś zaradzić tutaj jest linkhttps://audi80.pl/viewtopic.php?t=14554