Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.0 ABT + LPG] Montaż Filtra Stożkowego

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
M@ziczkowski

[B4 2.0 ABT + LPG] Montaż Filtra Stożkowego

Post autor: M@ziczkowski » 15 kwie 2008, 00:46

Witam koledzy! Kupiłem sobie filtr stożkowy, ale mam problem z jego zamontowaniem... Mianowicie nie bardzo jest miejsce go wcisnąć :-/ Myśleliśmy z bratem co by z tamtąd "usunąć", ale nie wymyśliliśmy nic sensownego dlatego postanowiłem Was o to spytać... Poczytałem troche na forum o tych stożkach i jedni piszą, że jak sie ma LPG to niechce chodzić a inni, że spoko luz, więc jak to jest? Bardzo prosze o podpowiedź jak to zamontować i co dalej czy do regulacji trzeba czy co... Trafiłem na taki temat w szukajce, który najbardziej przypomina mój wątek, ale i tak mi nic nie objaśnia... Z góry dziękuje i pozdrawiam!viewtopic.php?t=9699&highlight=filtr+sto%BFkowy
Ostatnio zmieniony 20 kwie 2008, 19:46 przez M@ziczkowski, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
MIODEK
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3818
Rejestracja: 27 sty 2007, 18:48
Lokalizacja: Lubartów

Post autor: MIODEK » 15 kwie 2008, 06:35


M@ziczkowski

Post autor: M@ziczkowski » 15 kwie 2008, 06:50

byłem byłem w tym temacie, ale kurcze niechciałbym wkładać nic od golfa :-/ mam gdzieś uraz do tych aut...

psk
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 18
Rejestracja: 17 kwie 2008, 17:25
Lokalizacja: Dzialdowo

Post autor: psk » 19 kwie 2008, 22:17

zamontowalem i teraz musze "odmontowac" na taki jak byl bo na gazie cos lipnie idzie i szarpie nim na gazie, na benzynie wszystko ok nie wiem ocb

Awatar użytkownika
Darecki3037
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 975
Rejestracja: 09 kwie 2007, 17:46
Lokalizacja: Krk

Post autor: Darecki3037 » 20 kwie 2008, 06:18

no o to biega że pozmieniały się dawki powietrza wzgledem paliwa(gazu), jeśli dalej chcesz mieć stożek to musisz ponownie wyregulować gaz. Jeszcze jedno stożek nic nie daje po za rykiem pod maska, a przy rozgrzanym silniku ciągnie gorące powietrze silnika i chłodnicy co zmniejsza moc silnika więc się zastanów...

psk
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 18
Rejestracja: 17 kwie 2008, 17:25
Lokalizacja: Dzialdowo

Post autor: psk » 20 kwie 2008, 12:00

przed założeniem stożka chodzil idealnie, teraz kiedy juz go założyłem tak jak tutaj jest opisane to na gazie ma niskie obroty az trzesie a kiedy chce mu wcisnac to zatrzymuje sie na 2000 obr/min i wiecej nie chce isc tylko buczy, na benzynie wszystko jest ok. moglby mi ktos powiedziec dlaczego tak sie dzieje? z gory dzieki
pozdrawiam
no o to biega że pozmieniały się dawki powietrza wzgledem paliwa(gazu), jeśli dalej chcesz mieć stożek to musisz ponownie wyregulować gaz. Jeszcze jedno stożek nic nie daje po za rykiem pod maska, a przy rozgrzanym silniku ciągnie gorące powietrze silnika i chłodnicy co zmniejsza moc silnika więc się zastanów...
moze to wina czegos innego?
z gory dzieki
pozdrawiam

Awatar użytkownika
widmo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1267
Rejestracja: 18 sie 2007, 11:57
Lokalizacja: Kraków

Post autor: widmo » 20 kwie 2008, 13:45

M@ziczkowski pisze:byłem byłem w tym temacie, ale kurcze niechciałbym wkładać nic od golfa mam gdzieś uraz do tych aut...
jak dla mnie to jest jeden pies tylko buda inna
w koncu grupa VAG i czesci praktycznie pasują zamiennie ...
nie chcę nikogo urazić ale uważam, że lepsze niemieckie wiadro dziurawe niż koreńskie całe ...

a wracając do filtra to ja jednak nie uważam aby stożkowy filtr wprowadził jakieś radykalne zmiany. moze jakieś niewielkie praktycznie nieodczuwalne. pozatym i tak po jakimś czasie filtr sie zapcha syfem z powietrza i bedzie po zabawie.

Czesto po założeniu nowego filtra powietrza trzeba przeregulować gaz z racji innej przepuszczalnosci powietrza przez nowy filtr.

[ Dodano: 2008-04-20, 13:49 ]
psk pisze:przed założeniem stożka chodzil idealnie, teraz kiedy juz go założyłem tak jak tutaj jest opisane to na gazie ma niskie obroty az trzesie a kiedy chce mu wcisnac to zatrzymuje sie na 2000 obr/min i wiecej nie chce isc tylko buczy, na benzynie wszystko jest ok. moglby mi ktos powiedziec dlaczego tak sie dzieje? z gory dzieki
zakładając nowy filtr powietrza czesto jest tak ze trzeba gaz przeregulować, z racji innej przepuszczalnosci powietrza.

zauwazyłeś napewno ze wystarczy lekko dmuchnąć w dolot powietrza i na gazie autko zgaśnie lub zacznie szarpać lub sie dławić
a na benzynie niz takiego nie występuje

M@ziczkowski

Post autor: M@ziczkowski » 20 kwie 2008, 16:42

hmmm no to teraz mam duże wątpliwości czy montować to pieroństwo czy nie... mam jeszcze jeden problem tym razem poważniejszy bo bardzo poważny dla mnie :-) gdybyście mogli coś zaradzić tutaj jest linkhttps://audi80.pl/viewtopic.php?t=14554

Awatar użytkownika
!StaSiu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1404
Rejestracja: 22 cze 2009, 14:41
Lokalizacja: Pszczyna

Post autor: !StaSiu » 19 mar 2013, 11:19

Z racji iż są pozamykane tematy związane ze stożkiem w ABT zapytam tutaj. A mam pytanie do ludzi, którzy takie ustrojstwo mają bądź mieli w swoim aucie. Jak odwróciliście obudowę wtrysku z VW, bo moja pasuje tylko w jednym położeniu?
Obrazek Obrazek

[ Dodano: 2013-03-23, 10:36 ]
Dzięki za wyczerpującą wypowiedź.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl