[1.6td b3] turbo
[1.6td b3] turbo
witam wszystkich w moim aucie zauwaztlem ze przy turbo jeden z przewodow mam zaslepiony jaest to krociec wychodzacy z takiej niebieskiej puszki i laczy sie z przewodem idacym z filtra. w jakim to moglobyc celu ?
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: [1.6td b3] turbo
Kurde kolego powiem szczerze że nie mogę skojarzyć o co biega. Bez zdjęcia to chyba faktycznie sie nie obejdzie.gaav1000 pisze:witam wszystkich w moim aucie zauwaztlem ze przy turbo jeden z przewodow mam zaslepiony jaest to krociec wychodzacy z takiej niebieskiej puszki i laczy sie z przewodem idacym z filtra. w jakim to moglobyc celu ?
[ Dodano: 18 Kwiecień 2008, 14:36 ]
Czy chodzi koledze o to co zaznaczyłem na zdjęciu :?:
Jeśli tak to jest to zawór który ma upuszczać powietrze z układu dolotowego (upuszcza je przed turbine) w przypadku przeładowania turbiny. Czyli jeśli zaór upustowy w turbinie się zatnie i turbina zacznie ładować na maksa to ten zawór chroni przed przełądowaniem i wywaleniem uszczelki pod głowicą.
Ja osobiście też mam go zaślepionego, z tego względu że mam podkcone ciśnienie doładowania.
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Trzeba skrócić to co zaznaczyłem na rysunku. Jest to regulowane. Im krótsze tym turbina będzie później puszczać spaliny bokiem i tym większe będzie dawać ciśnienie.
[ Dodano: 19 Kwiecień 2008, 23:26 ]
Ewentualnie tutaj na stronie 4:
viewtopic.php?t=8497&postdays=0&postord ... t&start=45
Chyba kolega do końca nie czytał a tu jest naprawdę chyba wszystko
[ Dodano: 19 Kwiecień 2008, 23:26 ]
Ewentualnie tutaj na stronie 4:
viewtopic.php?t=8497&postdays=0&postord ... t&start=45
Chyba kolega do końca nie czytał a tu jest naprawdę chyba wszystko
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Ciśnienie plus PIN i będzie to odczuwalne, uwierz mi. Ja byłem w szoku, teraz znowu podkręciłem i znów jestem w szoku :mrgreen: Na dniach zetne jeszcze chyba trochę uszczelkę aby już naprawdę wykorzystać LDA do maksa. Potem zostanie mi już tylko zwiekszanie dawki :mrgreen:gaav1000 pisze:I ciekaw jestem o ile to podkrecenie do 1bar zwiększy moc i czy będzie to odczuwalne...
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
U mnie spalanie pozostało na tym samym poziomie, a generalnie przy spokojnej jeździe potrafi nawet spaść.
Co do barometru to na początku użyłem jakiegoś znalezionego w garażu, będzie to tutaj opisane:
viewtopic.php?t=8448&highlight=zmierzy%E6+ci%B6nienie
Teraz mam na stałę zamontowane specjalny wskaźnik do tego celu.
Co do barometru to na początku użyłem jakiegoś znalezionego w garażu, będzie to tutaj opisane:
viewtopic.php?t=8448&highlight=zmierzy%E6+ci%B6nienie
Teraz mam na stałę zamontowane specjalny wskaźnik do tego celu.
Dzisiaj miałem trochę czasu więc postanowiłem sobie zmierzyć ciśnienie i dokładnie jak koledzy pisali na postoju nie bardzo da się to zrobić. Więc udałem się na przejażdżkę 0.8 bar. Więc podkrecilem turbinke do 1 bar i pierwsze co zauważyłem to to że stał się bardziej elastyczny ciągnie dużo niżej niż wcześniej. Ciekawi mnie ile na max można wykręcić z tej turbiny (garett)