Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1Z] automat Brak mocy TDI 1Z błędy...

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 12 sty 2008, 17:32

Sprawdzałeś czy nie jest to przeładowanie? Zobcza vagiem logi dynamiczne.

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 14 sty 2008, 08:15

Jeżeli N-75 byłby uszkodzony to po notlaufie wogólne nie miałby mocy a jeżeli LMM jest uszkodzony to właśnie ma moc do tych 120-140km/h i koniec. Sporawdź wężyk od IC do kompa może jest gdzies przetarty i nie otrzymuje właściwego pomiaru cisnienia.

gregor100
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5
Rejestracja: 03 mar 2007, 18:00
Lokalizacja: mazury

Post autor: gregor100 » 17 sty 2008, 21:05

witam . nie pomogę chyba za bardzo ale czytam o tym N75. porównuję do swojego silnika a tu zonk. miejsce w turbince zaslepione śrubą a dzwigienka od gruszki podciągnięta nakrętką tak że ten zawor od spalin minimalnie uchylony.autko od niemca w dowodzie rejestracyjnym wbite milao 115koni a jeżdziło jeszcze lepiej ,cichutko miękko przyśpiaszało a jak człek myślał o zmianie biegu to dopiero zaczynała sie zabawa. TAK BYŁO :cry:
zmiana rożrządu u mech i już coś autko inne, potem turbinka ucichła , dym czarny ,dolewki oleju. Zmieniłem turbo (dzieki forum) wszystko zostawiłem jak wcześniej ( oprócz tej dzwigienki od zaworu spalin, mam zamiar ja podciągnąć). chciałbym żeby powróciła mu wcześniejsza forma mimo że pali ok 6l,w mrozy od pierwszego ciepły również ale po wciśnieciu gazu wolniej się zbiera i przed załączeniem sie turbo takie przytlumienie i wibracje czuć jakby mu czegoś brakowało.
wiem że trzeba by go podpiąć ale większe miasta daleko a w okolicy nikt nie ma ( pozatym 93 rok więc z vagiem gorzej).
sorki ze troszkę nie w temacie

kogucik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 20
Rejestracja: 10 sty 2008, 23:45
Lokalizacja: Śląskie

Post autor: kogucik » 17 sty 2008, 23:50

Hej! Byłem wczoraj u mechanika był na KTS-ie i nic wszystko dobre wg komputera i mam znow przyjechac w poniedziałek bo bedzie szukał jakis usterek,bo nie mial wiecej czasu wczoraj...;/ ale znalazł jeden wezyk cisnieniowy zle podłaczony od tego zaworu przy filtrze jeden mial isc tam pod serwo czy jakos tak a szedł do IC ale nic na razie nie pomogło...:(

przemik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 608
Rejestracja: 10 sie 2007, 11:16
Lokalizacja: Konskie/Warszawa

Post autor: przemik » 18 sty 2008, 10:20

Kolego

Zrob komplet logów statycznych i dynamicznych i bedziesz wiedział wszystko.... <ok>

pozdr

kogucik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 20
Rejestracja: 10 sty 2008, 23:45
Lokalizacja: Śląskie

Post autor: kogucik » 21 sty 2008, 16:42

Witam! ponownie wracam do mojej historii z audi otóż mechanik jak dotąd nie znalazł zadnych nieprawidłowosci ale okazało sie ze prawdopodobnie mam walnieta uszczelke pod glowica... ;/ bo robi mi sie cisnienie jak odkrece korek od zbiorniczka wyrownawczego to wyrzuca wode i schodzi ... I tu moje przypuszczenie czy czasem przez ta uszczelke nie odcina mi komp ze przy 120km/h przychamowuje? moze ktos miał taki przypadek bo juz wszystko posprawdzałem to co pisaliscie i jest ok

Awatar użytkownika
pilocik69
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 621
Rejestracja: 11 mar 2007, 12:42
Lokalizacja: Małopolska

Post autor: pilocik69 » 21 sty 2008, 19:12

Kolego zrob te logi tak jak poprzednicy mowili...

Awatar użytkownika
silnik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 56
Rejestracja: 19 mar 2008, 11:58
Lokalizacja: Puławy

Post autor: silnik » 21 maja 2008, 12:10

Czy wie ktoś może gdzie zrobić komplet logów statycznych i dynamicznych w Puławach lub okolicach (lubelskie)

przemik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 608
Rejestracja: 10 sie 2007, 11:16
Lokalizacja: Konskie/Warszawa

Post autor: przemik » 21 maja 2008, 14:46

Sam sobie zrob... <ok>

Interface kup, laptopa pozycz, oprogramowanie znajdziesz w ... necie... - zwroci sie po pierwszym badaniu. ;-)

Wszystko co i jak masz tutaj :

http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=53752

pozdrawiam i powodzenia

mellow_pak
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 286
Rejestracja: 24 paź 2007, 20:03
Lokalizacja: Sląsk

Post autor: mellow_pak » 21 maja 2008, 22:08

a jesli moja sztange ciezko wysunac rekami to co zrobic zeby ona jakos lzej chodzila. Sprawdzalem u brata i u niego chodzi ona troche lzej.
Pozatym w gruszce jak jest ten zaworek co jak sie doda gazu to powinien wysunac sie w strone wezyka (ktory zasysa powietrze), a u mnie jak go przeczyscilem to jest odwrotnie na wolnych obrotach jest wysuniety bo go wezyk zasysa, no a na wiekszych obrotach on sie zamyka ( choc dziad nie powinien tak chodzic bo przeciez tam leca spaliny i powinny ten zaworek wypychac). Albo to przez to ze sobie ten zaworek deko przeczyscilem - i musze to sprawdzic teraz po paru dniach uzytkowania czy wrocilo to do normy, a jak nie to co radzicie ? Wiem ze najlepiej jechac na kompa i przebadac autko ale narazie probuje wykluczyc wszelkie mozliwe przypadlosci zanmim podepne go pod vaga.
Aha wezyki to co ida do zaworka N-75 mam nowe bo wymienilem je z tego wzgledu ze sie naczytalem ze potrafia byc popekane i nieszczelne.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl