[B4 1Z] automat Brak mocy TDI 1Z błędy...
witam . nie pomogę chyba za bardzo ale czytam o tym N75. porównuję do swojego silnika a tu zonk. miejsce w turbince zaslepione śrubą a dzwigienka od gruszki podciągnięta nakrętką tak że ten zawor od spalin minimalnie uchylony.autko od niemca w dowodzie rejestracyjnym wbite milao 115koni a jeżdziło jeszcze lepiej ,cichutko miękko przyśpiaszało a jak człek myślał o zmianie biegu to dopiero zaczynała sie zabawa. TAK BYŁO :cry:
zmiana rożrządu u mech i już coś autko inne, potem turbinka ucichła , dym czarny ,dolewki oleju. Zmieniłem turbo (dzieki forum) wszystko zostawiłem jak wcześniej ( oprócz tej dzwigienki od zaworu spalin, mam zamiar ja podciągnąć). chciałbym żeby powróciła mu wcześniejsza forma mimo że pali ok 6l,w mrozy od pierwszego ciepły również ale po wciśnieciu gazu wolniej się zbiera i przed załączeniem sie turbo takie przytlumienie i wibracje czuć jakby mu czegoś brakowało.
wiem że trzeba by go podpiąć ale większe miasta daleko a w okolicy nikt nie ma ( pozatym 93 rok więc z vagiem gorzej).
sorki ze troszkę nie w temacie
zmiana rożrządu u mech i już coś autko inne, potem turbinka ucichła , dym czarny ,dolewki oleju. Zmieniłem turbo (dzieki forum) wszystko zostawiłem jak wcześniej ( oprócz tej dzwigienki od zaworu spalin, mam zamiar ja podciągnąć). chciałbym żeby powróciła mu wcześniejsza forma mimo że pali ok 6l,w mrozy od pierwszego ciepły również ale po wciśnieciu gazu wolniej się zbiera i przed załączeniem sie turbo takie przytlumienie i wibracje czuć jakby mu czegoś brakowało.
wiem że trzeba by go podpiąć ale większe miasta daleko a w okolicy nikt nie ma ( pozatym 93 rok więc z vagiem gorzej).
sorki ze troszkę nie w temacie
Hej! Byłem wczoraj u mechanika był na KTS-ie i nic wszystko dobre wg komputera i mam znow przyjechac w poniedziałek bo bedzie szukał jakis usterek,bo nie mial wiecej czasu wczoraj...;/ ale znalazł jeden wezyk cisnieniowy zle podłaczony od tego zaworu przy filtrze jeden mial isc tam pod serwo czy jakos tak a szedł do IC ale nic na razie nie pomogło...
Witam! ponownie wracam do mojej historii z audi otóż mechanik jak dotąd nie znalazł zadnych nieprawidłowosci ale okazało sie ze prawdopodobnie mam walnieta uszczelke pod glowica... ;/ bo robi mi sie cisnienie jak odkrece korek od zbiorniczka wyrownawczego to wyrzuca wode i schodzi ... I tu moje przypuszczenie czy czasem przez ta uszczelke nie odcina mi komp ze przy 120km/h przychamowuje? moze ktos miał taki przypadek bo juz wszystko posprawdzałem to co pisaliscie i jest ok
Sam sobie zrob... <ok>
Interface kup, laptopa pozycz, oprogramowanie znajdziesz w ... necie... - zwroci sie po pierwszym badaniu.
Wszystko co i jak masz tutaj :
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=53752
pozdrawiam i powodzenia
Interface kup, laptopa pozycz, oprogramowanie znajdziesz w ... necie... - zwroci sie po pierwszym badaniu.
Wszystko co i jak masz tutaj :
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=53752
pozdrawiam i powodzenia
-
- Forum Audi 80
- Posty: 286
- Rejestracja: 24 paź 2007, 20:03
- Lokalizacja: Sląsk
a jesli moja sztange ciezko wysunac rekami to co zrobic zeby ona jakos lzej chodzila. Sprawdzalem u brata i u niego chodzi ona troche lzej.
Pozatym w gruszce jak jest ten zaworek co jak sie doda gazu to powinien wysunac sie w strone wezyka (ktory zasysa powietrze), a u mnie jak go przeczyscilem to jest odwrotnie na wolnych obrotach jest wysuniety bo go wezyk zasysa, no a na wiekszych obrotach on sie zamyka ( choc dziad nie powinien tak chodzic bo przeciez tam leca spaliny i powinny ten zaworek wypychac). Albo to przez to ze sobie ten zaworek deko przeczyscilem - i musze to sprawdzic teraz po paru dniach uzytkowania czy wrocilo to do normy, a jak nie to co radzicie ? Wiem ze najlepiej jechac na kompa i przebadac autko ale narazie probuje wykluczyc wszelkie mozliwe przypadlosci zanmim podepne go pod vaga.
Aha wezyki to co ida do zaworka N-75 mam nowe bo wymienilem je z tego wzgledu ze sie naczytalem ze potrafia byc popekane i nieszczelne.
Pozatym w gruszce jak jest ten zaworek co jak sie doda gazu to powinien wysunac sie w strone wezyka (ktory zasysa powietrze), a u mnie jak go przeczyscilem to jest odwrotnie na wolnych obrotach jest wysuniety bo go wezyk zasysa, no a na wiekszych obrotach on sie zamyka ( choc dziad nie powinien tak chodzic bo przeciez tam leca spaliny i powinny ten zaworek wypychac). Albo to przez to ze sobie ten zaworek deko przeczyscilem - i musze to sprawdzic teraz po paru dniach uzytkowania czy wrocilo to do normy, a jak nie to co radzicie ? Wiem ze najlepiej jechac na kompa i przebadac autko ale narazie probuje wykluczyc wszelkie mozliwe przypadlosci zanmim podepne go pod vaga.
Aha wezyki to co ida do zaworka N-75 mam nowe bo wymienilem je z tego wzgledu ze sie naczytalem ze potrafia byc popekane i nieszczelne.