Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B4 2.0 ABT] wpadajacy pedał gazu

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
dom-lux
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 16
Rejestracja: 14 maja 2008, 21:24
Lokalizacja: gdansk

[80 B4 2.0 ABT] wpadajacy pedał gazu

Post autor: dom-lux » 21 maja 2008, 21:09

mam kłopocik potężny zimny opadaja obroty z ok 950 do 300 i tak pare razy a jak sie rozgrzeje jest ok ,podczas jazdy ok 4 minuty aż wpadnie głebiej pedał gazu jest lipa szarpie przerywa potem jest lepiej ale czasem muli .HELP.dodam że wymieniłem już swieczki,palec,kopułka przewody oleju nie bierze ani grama .załamanie mam ją od miesiaca i nic nie moge wymysleć <osohozi> <osohozi>

Awatar użytkownika
Danek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3410
Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
Imię: Damian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.2 KK
Lokalizacja: Mazowsze
Kontakt:

Post autor: Danek » 22 maja 2008, 00:22

dom-lux, zlituj się i opisz jaśniej bo za groma nic nie można zrozumieć poza tym, że na zimnym silniku falują ostro obroty. Tyle, że to trochę za mało. Masz LPG? Jeśli tak, to czy falowanie występuje na obu paliwach? Co znaczy
dom-lux pisze:podczas jazdy ok 4 minuty aż wpadnie głebiej pedał gazu jest lipa szarpie

dom-lux
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 16
Rejestracja: 14 maja 2008, 21:24
Lokalizacja: gdansk

Post autor: dom-lux » 22 maja 2008, 10:13

LPG nie posiadam,obroty nie falują tylko z 4 razy potrafią spadać tak do 300 ale nie gaśnie,i to też nie zawsze a zachowuje się jakby dusił sie paliwem albo miał spóżniony zapłon wciskam gaz a ten mysli pare sekund a już pare razy się zdażyło że pedał gazu obniża się i wtedy jest ok normalnie opada

Awatar użytkownika
Danek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3410
Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
Imię: Damian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.2 KK
Lokalizacja: Mazowsze
Kontakt:

Post autor: Danek » 22 maja 2008, 13:58

Podejrzewam uszkodzony TPS i/lub nastawnik przepustnicy. Sprawdź też czujnik temperatury (niebieski).

dom-lux
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 16
Rejestracja: 14 maja 2008, 21:24
Lokalizacja: gdansk

Post autor: dom-lux » 22 maja 2008, 14:15

już studiowałem forum i jak odpinam ten czujnik na cieplym silniku nie ma żadnej reakcji,a o co mam pytać w sklepie żeby to kupić :?: :?:

Awatar użytkownika
el_scorpion
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 117
Rejestracja: 09 lis 2007, 18:58
Lokalizacja: Elbląg / Gdańsk

Post autor: el_scorpion » 22 maja 2008, 20:30

Jedź do jakiegoś magika z vagiem żeby ci sprawdził ECU. Nie wymieniaj na ślepo bo się wpakujesz w koszty jak to nie będzie to. Za badanie weźmie grosze a będziesz miał przynajmniej jakieś pojecie co się dzieje.

dom-lux
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 16
Rejestracja: 14 maja 2008, 21:24
Lokalizacja: gdansk

Post autor: dom-lux » 22 maja 2008, 20:59

byłem juz u 3 magikow i kazdy tlumaczy że nie ma takiego oprogramowania poniewą do 15 lat tylko mają a audiczki rok produkcji 12-93 i jest za stara a macie pojecie czy serwis ma ten program albo cos takiego,a dzisiaj np było ok 1 raz tylko na zimno spadly obroty z 950 do 350 na 2 sekundy i ok na obwodnicy trójmiasta 190 i ok

Awatar użytkownika
el_scorpion
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 117
Rejestracja: 09 lis 2007, 18:58
Lokalizacja: Elbląg / Gdańsk

Post autor: el_scorpion » 23 maja 2008, 20:09

poszukaj takiego co ma bo z 93 to juz mozna podlaczyc. Ja tez mam z 93 i sie dało podłączyć. Dodam że byłem u zwykłego elektryka który miał uniwersalny interfejs diagnostyczny do różnych samochodów. Tak więc chyba nie trzeba od razu do serwisu.

dom-lux
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 16
Rejestracja: 14 maja 2008, 21:24
Lokalizacja: gdansk

Post autor: dom-lux » 23 maja 2008, 20:34

dzisiaj bylem u nastepnego czarodzieje oprogramowanie posiada tylko ma wtyczke jakąś inną i znowu lipa,a z niunią dzisiaj katastrofa rano szarpała jak głupia i co ciekawe na 40 litrach zrobiłem 240 km dobre co jak porsche i 4 litrowym silnikiem ,ma ktoś z trójmiasta pojęcie gdzie jest jakis czarodziej do tego autka bo szału dostane

Awatar użytkownika
el_scorpion
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 117
Rejestracja: 09 lis 2007, 18:58
Lokalizacja: Elbląg / Gdańsk

Post autor: el_scorpion » 24 maja 2008, 14:58

Na zaspie jest taki warsztat na ul hynka, kiedyś zajmowali się głównie elektroniką ale nie wiem czy jeszcze tam to robią. Masz pecha z tymi magikami żeby nie mieli takich podstawowych rzeczy. Jak znajdziesz i podłączycie kompa to wrzuć na forum kody usterek.

dom-lux
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 16
Rejestracja: 14 maja 2008, 21:24
Lokalizacja: gdansk

Post autor: dom-lux » 31 maja 2008, 17:57

serdecznie dzięki el_scorpion za pomoc i tego czarodzieja z henka na gość głowe podłączyczył pod vag i co 0 błedów wszystko bajka przejechał się i powiada filtr paliwa do wymiany i co pojechalem zakupiłem wymieniłem odrazu ten niebieski czujnik zrobilem reset i bajka jak nóweczka śmiga ale jednego nie kumam filtr od abt był zamały i musiałem wstawić od wersji 112 km .pozdrowionka i wielkie dzięki

[ Dodano: 2008-05-31, 19:12 ]
Kolejnezy pytanko do was dobrzy ludzie czy ten silniczek abt sie reguluje :?: ponieważ wszystko jest już ok ale jeszcze spalenie na poziomie 18 w miescie

Awatar użytkownika
Danek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3410
Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
Imię: Damian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.2 KK
Lokalizacja: Mazowsze
Kontakt:

Post autor: Danek » 31 maja 2008, 19:44

dom-lux pisze:Kolejnezy pytanko do was dobrzy ludzie czy ten silniczek abt sie reguluje :?: ponieważ wszystko jest już ok ale jeszcze spalenie na poziomie 18 w miescie
Zgaduję, że to może być sonda.

Awatar użytkownika
el_scorpion
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 117
Rejestracja: 09 lis 2007, 18:58
Lokalizacja: Elbląg / Gdańsk

Post autor: el_scorpion » 01 cze 2008, 09:23

Gdzie dokładnie byłeś, jak nazywał się warsztat i ile cię wyniosło za całą naprawę? Pytam z ciekawości bo w tej okolicy sporo tego.

dom-lux
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 16
Rejestracja: 14 maja 2008, 21:24
Lokalizacja: gdansk

Post autor: dom-lux » 01 cze 2008, 11:12

A vag niepokazałby że sonda leży ponieważ jak patrzyłem na kompa to tam były parapetry sondy które się zmienialy..niebieska brama koleś śmiga awantem ,na hynka tylko on ma vag za filterek paliwa 55 wymiana 40 podłączenie vag 50 czujnik 33 i tyle <ok>

Awatar użytkownika
Danek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3410
Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
Imię: Damian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.2 KK
Lokalizacja: Mazowsze
Kontakt:

Post autor: Danek » 01 cze 2008, 11:21

dom-lux pisze:A vag niepokazałby że sonda leży ponieważ jak patrzyłem na kompa to tam były parapetry sondy które się zmienialy.
Niekoniecznie. Jeśli sonda pracuje ale jej reakcja jest spóźniona to na VAG-u nic nie dojrzysz a spalanie będzie zdecydowanie wyższe, a autko może być nieco zmulone (ale niekoniecznie).

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl