[B3Q 2.3 20V 7A]wymiana rozrządu i stuki w napędzie
[B3Q 2.3 20V 7A]wymiana rozrządu i stuki w napędzie
cześć, moje pierwsze dwa pytania forum:
1. mechanik ma wymienić rozrząd, czy w tym silniku są jakieś niespodzianki na które trzeba zwrócić szczególną uwagę, czy wystarczy podejść "szablonowo"?
2. niestety podczas puszczania sprzęgła następuje "strzał" na napęd. Przełożenie nie odbywa się płynnie tylko poprzez duże szarpnięcie z różnymi towarzyszącymi odgłosami. Mamy zamiar wymienić najpierw krzyżak i zobaczyć czy jest jakaś poprawa - natomiast po pewnym telefonie dowiedzieliśmy się, że luz może być na absolutnie wszystkim(skrzynia, wał, krzyżak, dyfer, półosie). Ma ktoś z Was jakieś doświadczenia w tej materii? Jakieś wskazówki?
pozdrawiam
1. mechanik ma wymienić rozrząd, czy w tym silniku są jakieś niespodzianki na które trzeba zwrócić szczególną uwagę, czy wystarczy podejść "szablonowo"?
2. niestety podczas puszczania sprzęgła następuje "strzał" na napęd. Przełożenie nie odbywa się płynnie tylko poprzez duże szarpnięcie z różnymi towarzyszącymi odgłosami. Mamy zamiar wymienić najpierw krzyżak i zobaczyć czy jest jakaś poprawa - natomiast po pewnym telefonie dowiedzieliśmy się, że luz może być na absolutnie wszystkim(skrzynia, wał, krzyżak, dyfer, półosie). Ma ktoś z Was jakieś doświadczenia w tej materii? Jakieś wskazówki?
pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 01 mar 2007, 13:57 przez Quon, łącznie zmieniany 1 raz.
ja mam cos takiego tez i jest to wina sprzegla , a brzęczy ci jak puszczasz sprzeglo na postoju ,a przyszłym tygodniu zmieniam spzregło kpl. wiec sie okaże konkretnie co padlo :->Quon pisze: 2. niestety podczas puszczania sprzęgła następuje "strzał" na napęd. Przełożenie nie odbywa się płynnie tylko poprzez duże szarpnięcie z różnymi towarzyszącymi odgłosami. Mamy zamiar wymienić najpierw krzyżak i zobaczyć czy jest jakaś poprawa - natomiast po pewnym telefonie dowiedzieliśmy się, że luz może być na absolutnie wszystkim(skrzynia, wał, krzyżak, dyfer, półosie). Ma ktoś z Was jakieś doświadczenia w tej materii? Jakieś wskazówki?
krzyżak wymieniony i odrobinkę lepiej, ale praktycznie żadnej różnicy w szarpnięciu. Przymierzamy się do wymiany dyfra i tylnych półosi.
[ Dodano: 2007-03-06, 18:42 ]
mam jeszcze jedno pytanie - skąd idzie sygnał do ABS, z łożyska czy półosi, musimy wymienić jedno łożysko z przodu i jest kłopocik z doborem.
[ Dodano: 2007-03-06, 18:42 ]
mam jeszcze jedno pytanie - skąd idzie sygnał do ABS, z łożyska czy półosi, musimy wymienić jedno łożysko z przodu i jest kłopocik z doborem.
Krzyżak do dropsy rzędu 40 pln, kupiony w Focie - http://www.fota.pl/fota_pl/web/pl/
dzięki za dalsze wskazówki, walczymy dzielnie.
dzięki za dalsze wskazówki, walczymy dzielnie.
Gaz w B3 2,3 136 Km
Witam :->
Mam takie pytanko jak sie sprawuje gaz przy silniku 2,3 136 KM bo słyszałem ze zwykły gaz moze uszkodzic silnik i musi byc sekwencja.
Prosze o pomoc i najlepiej o meila ( gustawsbn@wp.pl )
POZDRAWIAM
Mam takie pytanko jak sie sprawuje gaz przy silniku 2,3 136 KM bo słyszałem ze zwykły gaz moze uszkodzic silnik i musi byc sekwencja.
Prosze o pomoc i najlepiej o meila ( gustawsbn@wp.pl )
POZDRAWIAM
[Coupe 7A 2.3 20V Q] Porada rozrząd
Potrzebuje pomocy
A mianowicie chciał bym uściślić swoją wiedzę
Kompletny rozrząd do tego silnika:
Pasek Contitech
Rolka SKF
Pompa Hepu
Pasek od alternatora
Łańcuszek od 2 wałka
Teraz moje pytanie,
Czy o czymś nie zapomniałem?
Jakiej firmy pozostałe paski?
Jakie numery tych części, tak z doświadczenia, pytam aby przy rozkręconym aucie nie jeździć i wymieniać.
Przy poprzednim aucie posiłkowałem się stroną RealOem.com może jest coś podobnego odnośnie Audi?
Przykładowe ceny?
Oraz może ktoś polecić jakiś sklep albo osobę sprzedająca części, w dobrej cenie?
Wdzięczny będę za wszelkie sugestie
Pozdrawiam
A mianowicie chciał bym uściślić swoją wiedzę
Kompletny rozrząd do tego silnika:
Pasek Contitech
Rolka SKF
Pompa Hepu
Pasek od alternatora
Łańcuszek od 2 wałka
Teraz moje pytanie,
Czy o czymś nie zapomniałem?
Jakiej firmy pozostałe paski?
Jakie numery tych części, tak z doświadczenia, pytam aby przy rozkręconym aucie nie jeździć i wymieniać.
Przy poprzednim aucie posiłkowałem się stroną RealOem.com może jest coś podobnego odnośnie Audi?
Przykładowe ceny?
Oraz może ktoś polecić jakiś sklep albo osobę sprzedająca części, w dobrej cenie?
Wdzięczny będę za wszelkie sugestie
Pozdrawiam