przemik pisze:szybszy zgon turbiny ???
Nie prawda, przecież ten sterownik steruje pracą silnika w identyczny sposób jak steronwnik z 1Z, ma te sem nastawy, wiec co miało by sie zmienić... sterownik z AHU jest o wiele nowszy, i ma o wiele wiecej mozliowsc rozwoju, tzna ma wiecej map w których mozna dokonać zmiany, zciagnac limitery nawet z temperatury doładowanego powietrza czego nie ma w starych 1Zetach, ma wieksze mozliwosc regulacji dawek, a co najwazniejsze ma to wszystko bardziej "rozpisane" ze nie trzeba sie domyslac w jakich wartosciach co jest wyrazone i ile mozna to podniesc. Genalnie steronik jest nowszy co za tym idzie sprawdniejszy. Ale jesli chodiz o zwykłe mody bez przesady to nie jest taki sterownik do niczego potrzebny, bo wszystko to samo mozna zrobić na ori sterowniki z zetora. Generalnie podsumowujac ten sterownik w serii ani nie daj mocy ani jesj nie zabiera - tak odrazu napisze dla zapalonych na moc, do osiagniecia wiekszych rezultatów i tak potrzebne sa inne wtryski, wieksze doładowanie i duzo, duzo lepsze chłodzenie, bez tego nie osiagniemy nic wiecej jak na orginalnym sterowniku. Jedynie mozna nieco lepiej wymodelowac mape, tzn, przebieg momentu i mocy.
PS. A to co opisałem na początku tematu (prawie juz rok temu) to były poprostu ciecia dawke z powodu zbyt duzej temp w dolocie. Od tamtego czasu duzo sie naumiłem i duzo zrozumiałem, na dzisaijeszy dzień taki problem to poprostu był by chwila poszukiwań
