Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[1.9TDI 1Z] Turbina zalacza sie przy 2300obr.

Awatar użytkownika
przemkolodz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 28
Rejestracja: 27 sie 2007, 22:26
Lokalizacja: łódź

[1.9TDI 1Z] Turbina zalacza sie przy 2300obr.

Post autor: przemkolodz » 24 cze 2008, 12:16

witam Mam problem z turbina

wszystko zaczelo sie od mometu wymiany paska rozrzadu u mechanika

Przed wymiana rozrzadu :!:

turbina zalaczala sie przy 1900 obr i ciagnela praktycznie do konca i niunia leciala max 180/190km/h

Po wymianie :!:

turbina zalacza sie przy 2300obr i niunia leci max 160km a zbiera sie jakby ktos podczepil woz z pyrami

Przed wymiana auto sprawowalo sie doskonale i nie mialem zastrzezen a po wymianie jest kicha

Mechanik ktory zmienial rozrzad podlaczyl VAG i twierdzi ze wszystko jest ok ( ksiazkowo)


Koledzy pomozcie :-(
Ostatnio zmieniony 13 sty 2009, 09:20 przez przemkolodz, łącznie zmieniany 1 raz.

Adamm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 355
Rejestracja: 10 sty 2008, 23:28
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów

Post autor: Adamm » 24 cze 2008, 12:27

sprawdzic ustawienie rozrzadu na fabryczne znaki

sprawdzic ustawienie kata wtrysku (po sprawdzeniu rozrzadu)

sprawdzic jakie wskazania podaje przeplywomierz pod obciazeniem

Awatar użytkownika
przemkolodz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 28
Rejestracja: 27 sie 2007, 22:26
Lokalizacja: łódź

Post autor: przemkolodz » 24 cze 2008, 12:39

[quote="Adamm"]sprawdzic ustawienie rozrzadu na fabryczne znaki

sprawdzic ustawienie kata wtrysku (po sprawdzeniu rozrzadu)

sprawdzic jakie wskazania podaje przeplywomierz pod obciazeniem[/quote]


Mechanik twierdzi ze

- znaki na kolach ustawione sa wedlug znakow
- kat wyprzedzenia zaplonu wedlug VAG jest ok
- wszystkie ustawienia sa ustawione tak jak powinny ( wedlug niego samochod chodzi idealnie)

Moje odczucia podczas jazdy sa wogule inne Rano samochod chodzil jak rakieta a po odebraniu po wymianie rozrzadu chodzi jak z zaciagnietym recznym Hamulce sprawdzilem i sa ok wiec odpada ze moze byc problem z zaciskami

Na innych tematach czytalem ze problem mozna rozwiazac poprzez logowania dynamiczne

Dodano: 2008-06-24, 12:56
mechanik twierdzi ze wymienil rozrzad i ustawil zaplon i nic wiecej

Adamm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 355
Rejestracja: 10 sty 2008, 23:28
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów

Post autor: Adamm » 24 cze 2008, 13:02

kat wtrysku jesli jest ok to jaka ma wartosc

przeplywka sprawdzona podczas jazdy? moze gosciu ja wypial przy wymianie rozrzadu ( chociaz w audii chyba nie ma takiej potrzeby)

Awatar użytkownika
przemkolodz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 28
Rejestracja: 27 sie 2007, 22:26
Lokalizacja: łódź

Post autor: przemkolodz » 24 cze 2008, 13:09

zaraz do niego podjade i niech wszystko posprawdza Skasowal mnie na 400zl (robocizna + czesci ) a samochod nie chodzi jak powinien Wiec niech sie stara

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 24 cze 2008, 17:17

Weź sprawdz dla swietego spokoju czy wezyki od N75 i sam N75 są ok, bo moze coś mechanior naruszył.... A najlepiej niech robi logi dynamiczne i odrazu bedzie wiadomo co niedomaga. Czy paliwo, kąt badz doładowanie. A moze problem jest z temperatura w dolocie, wtedy tez bedzie cieło dawki turbo bedzie słabo sie kreciło i beda marne osiagi. Pisze co mi tylko przychodzi do głowy ale moze coś sie przyda <piwo> <ok>

przemik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 608
Rejestracja: 10 sie 2007, 11:16
Lokalizacja: Konskie/Warszawa

Post autor: przemik » 24 cze 2008, 19:32

Kolego

zrob komplet logów dynamicznych i statycznych bo szukacie dziury w doopce... <ok>
Pełna diagnostyka odpowie na nurtujace Cie pytania.

Pozdr

Awatar użytkownika
przemkolodz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 28
Rejestracja: 27 sie 2007, 22:26
Lokalizacja: łódź

Post autor: przemkolodz » 24 cze 2008, 22:42

jest moze jakis konkretny gosciu w okolicach lodzi ktory moglby zajrzec pod mache i sprawdzic co mojej niuni dolega :?: :?:

Adamm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 355
Rejestracja: 10 sty 2008, 23:28
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów

Post autor: Adamm » 24 cze 2008, 23:52

przemkolodz, bede 16 lipca w skierniewicach mozna sie spotkac :)

Awatar użytkownika
przemkolodz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 28
Rejestracja: 27 sie 2007, 22:26
Lokalizacja: łódź

Post autor: przemkolodz » 27 cze 2008, 14:48

[b]Adamm [/b] jak nie znajde nikogo wczesniej to mozemy sie zgadac na diagnostyke jak cos to mam do ciebie numer to sie dogadamy odnosnie spotkania
<ok> <ok>

Awatar użytkownika
lukasz_Lbn
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 13
Rejestracja: 27 lip 2008, 23:34
Lokalizacja: Lublin

Post autor: lukasz_Lbn » 06 wrz 2008, 00:38

Witam,
A i ja sie doczepie do tematu, bo mi to też coś nie daje spokoju. Posiadam 1.9 TDi rocznik '95 i np u mnie przyspieszenia dostaje dopiero przy 2200-2300 obr a jak jest niżej to mizernie ciągnie. Dochodzi do tych 2200 obr i zaczyna lepiej ciągnąć i dzieje się tak od kiedy kupiłem swą Niunie. Czy coś jest nie tak? Bo przemkolodz napisał że przed wymianą paska lepiej ciągną mu przy 1900 obr.

Awatar użytkownika
B4ME
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 297
Rejestracja: 30 cze 2008, 13:02
Lokalizacja: WROCLAW/ZĄBKOWICE

Post autor: B4ME » 06 wrz 2008, 00:54

lukasz_Lbn pisze:Witam,
A i ja sie doczepie do tematu, bo mi to też coś nie daje spokoju. Posiadam 1.9 TDi rocznik '95 i np u mnie przyspieszenia dostaje dopiero przy 2200-2300 obr a jak jest niżej to mizernie ciągnie. Dochodzi do tych 2200 obr i zaczyna lepiej ciągnąć i dzieje się tak od kiedy kupiłem swą Niunie. Czy coś jest nie tak? Bo przemkolodz napisał że przed wymianą paska lepiej ciągną mu przy 1900 obr.
Z tego co wiem to 1Zecior ma maxymalny moment przy 2,3k obr/min wiec gdzies od tej granicy powinien zacząć ciągnąć... Pozatym jak będziecie tak od niskich obr. pałować te motorownie to szybko je wysracie... :/ Ale to jest tylko moje zdanie

Awatar użytkownika
lukasz_Lbn
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 13
Rejestracja: 27 lip 2008, 23:34
Lokalizacja: Lublin

Post autor: lukasz_Lbn » 06 wrz 2008, 01:28

B4ME pisze:Pozatym jak będziecie tak od niskich obr. pałować te motorownie to szybko je wysracie...
Co masz na myśli? Radzisz jeździć na wyższych obrotach czy jak?

Awatar użytkownika
B4ME
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 297
Rejestracja: 30 cze 2008, 13:02
Lokalizacja: WROCLAW/ZĄBKOWICE

Post autor: B4ME » 06 wrz 2008, 01:37

lukasz_Lbn pisze:
B4ME pisze:Pozatym jak będziecie tak od niskich obr. pałować te motorownie to szybko je wysracie...
Co masz na myśli? Radzisz jeździć na wyższych obrotach czy jak?

Jeżeli przemieszczasz się spokojnie bez gwałtownych przyspieszeń to ok, można jeździć w granicach do 2-2,3k obr/min ale jak jedziesz na np: 4biegu 60 i walisz pedał w podłogę i chcesz żeby auto "ciągnęło od poniżej 2k no to :evil: takie jest moje zdanie-szybko powinno się jeździć górą a nie dołem.

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 06 wrz 2008, 08:45

B4ME pisze:ale jak jedziesz na np: 4biegu 60 i walisz pedał w podłogę i chcesz żeby auto "ciągnęło od poniżej 2k
Konrad a u mnie tak jest :-P <piwo>

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl