[1.9TDI 1Z] Turbina zalacza sie przy 2300obr.
- przemkolodz
- Forum Audi 80
- Posty: 28
- Rejestracja: 27 sie 2007, 22:26
- Lokalizacja: łódź
[1.9TDI 1Z] Turbina zalacza sie przy 2300obr.
witam Mam problem z turbina
wszystko zaczelo sie od mometu wymiany paska rozrzadu u mechanika
Przed wymiana rozrzadu :!:
turbina zalaczala sie przy 1900 obr i ciagnela praktycznie do konca i niunia leciala max 180/190km/h
Po wymianie :!:
turbina zalacza sie przy 2300obr i niunia leci max 160km a zbiera sie jakby ktos podczepil woz z pyrami
Przed wymiana auto sprawowalo sie doskonale i nie mialem zastrzezen a po wymianie jest kicha
Mechanik ktory zmienial rozrzad podlaczyl VAG i twierdzi ze wszystko jest ok ( ksiazkowo)
Koledzy pomozcie
wszystko zaczelo sie od mometu wymiany paska rozrzadu u mechanika
Przed wymiana rozrzadu :!:
turbina zalaczala sie przy 1900 obr i ciagnela praktycznie do konca i niunia leciala max 180/190km/h
Po wymianie :!:
turbina zalacza sie przy 2300obr i niunia leci max 160km a zbiera sie jakby ktos podczepil woz z pyrami
Przed wymiana auto sprawowalo sie doskonale i nie mialem zastrzezen a po wymianie jest kicha
Mechanik ktory zmienial rozrzad podlaczyl VAG i twierdzi ze wszystko jest ok ( ksiazkowo)
Koledzy pomozcie
Ostatnio zmieniony 13 sty 2009, 09:20 przez przemkolodz, łącznie zmieniany 1 raz.
- przemkolodz
- Forum Audi 80
- Posty: 28
- Rejestracja: 27 sie 2007, 22:26
- Lokalizacja: łódź
[quote="Adamm"]sprawdzic ustawienie rozrzadu na fabryczne znaki
sprawdzic ustawienie kata wtrysku (po sprawdzeniu rozrzadu)
sprawdzic jakie wskazania podaje przeplywomierz pod obciazeniem[/quote]
Mechanik twierdzi ze
- znaki na kolach ustawione sa wedlug znakow
- kat wyprzedzenia zaplonu wedlug VAG jest ok
- wszystkie ustawienia sa ustawione tak jak powinny ( wedlug niego samochod chodzi idealnie)
Moje odczucia podczas jazdy sa wogule inne Rano samochod chodzil jak rakieta a po odebraniu po wymianie rozrzadu chodzi jak z zaciagnietym recznym Hamulce sprawdzilem i sa ok wiec odpada ze moze byc problem z zaciskami
Na innych tematach czytalem ze problem mozna rozwiazac poprzez logowania dynamiczne
Dodano: 2008-06-24, 12:56
mechanik twierdzi ze wymienil rozrzad i ustawil zaplon i nic wiecej
sprawdzic ustawienie kata wtrysku (po sprawdzeniu rozrzadu)
sprawdzic jakie wskazania podaje przeplywomierz pod obciazeniem[/quote]
Mechanik twierdzi ze
- znaki na kolach ustawione sa wedlug znakow
- kat wyprzedzenia zaplonu wedlug VAG jest ok
- wszystkie ustawienia sa ustawione tak jak powinny ( wedlug niego samochod chodzi idealnie)
Moje odczucia podczas jazdy sa wogule inne Rano samochod chodzil jak rakieta a po odebraniu po wymianie rozrzadu chodzi jak z zaciagnietym recznym Hamulce sprawdzilem i sa ok wiec odpada ze moze byc problem z zaciskami
Na innych tematach czytalem ze problem mozna rozwiazac poprzez logowania dynamiczne
Dodano: 2008-06-24, 12:56
mechanik twierdzi ze wymienil rozrzad i ustawil zaplon i nic wiecej
- przemkolodz
- Forum Audi 80
- Posty: 28
- Rejestracja: 27 sie 2007, 22:26
- Lokalizacja: łódź
- Solskier
- Forum Audi 80
- Posty: 4315
- Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
- Imię: Sebastian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2,2 AAN
- Lokalizacja: Kłodzko
- Kontakt:
Weź sprawdz dla swietego spokoju czy wezyki od N75 i sam N75 są ok, bo moze coś mechanior naruszył.... A najlepiej niech robi logi dynamiczne i odrazu bedzie wiadomo co niedomaga. Czy paliwo, kąt badz doładowanie. A moze problem jest z temperatura w dolocie, wtedy tez bedzie cieło dawki turbo bedzie słabo sie kreciło i beda marne osiagi. Pisze co mi tylko przychodzi do głowy ale moze coś sie przyda <ok>
- przemkolodz
- Forum Audi 80
- Posty: 28
- Rejestracja: 27 sie 2007, 22:26
- Lokalizacja: łódź
- przemkolodz
- Forum Audi 80
- Posty: 28
- Rejestracja: 27 sie 2007, 22:26
- Lokalizacja: łódź
- lukasz_Lbn
- Forum Audi 80
- Posty: 13
- Rejestracja: 27 lip 2008, 23:34
- Lokalizacja: Lublin
Witam,
A i ja sie doczepie do tematu, bo mi to też coś nie daje spokoju. Posiadam 1.9 TDi rocznik '95 i np u mnie przyspieszenia dostaje dopiero przy 2200-2300 obr a jak jest niżej to mizernie ciągnie. Dochodzi do tych 2200 obr i zaczyna lepiej ciągnąć i dzieje się tak od kiedy kupiłem swą Niunie. Czy coś jest nie tak? Bo przemkolodz napisał że przed wymianą paska lepiej ciągną mu przy 1900 obr.
A i ja sie doczepie do tematu, bo mi to też coś nie daje spokoju. Posiadam 1.9 TDi rocznik '95 i np u mnie przyspieszenia dostaje dopiero przy 2200-2300 obr a jak jest niżej to mizernie ciągnie. Dochodzi do tych 2200 obr i zaczyna lepiej ciągnąć i dzieje się tak od kiedy kupiłem swą Niunie. Czy coś jest nie tak? Bo przemkolodz napisał że przed wymianą paska lepiej ciągną mu przy 1900 obr.
Z tego co wiem to 1Zecior ma maxymalny moment przy 2,3k obr/min wiec gdzies od tej granicy powinien zacząć ciągnąć... Pozatym jak będziecie tak od niskich obr. pałować te motorownie to szybko je wysracie... Ale to jest tylko moje zdanielukasz_Lbn pisze:Witam,
A i ja sie doczepie do tematu, bo mi to też coś nie daje spokoju. Posiadam 1.9 TDi rocznik '95 i np u mnie przyspieszenia dostaje dopiero przy 2200-2300 obr a jak jest niżej to mizernie ciągnie. Dochodzi do tych 2200 obr i zaczyna lepiej ciągnąć i dzieje się tak od kiedy kupiłem swą Niunie. Czy coś jest nie tak? Bo przemkolodz napisał że przed wymianą paska lepiej ciągną mu przy 1900 obr.
- lukasz_Lbn
- Forum Audi 80
- Posty: 13
- Rejestracja: 27 lip 2008, 23:34
- Lokalizacja: Lublin
lukasz_Lbn pisze:Co masz na myśli? Radzisz jeździć na wyższych obrotach czy jak?B4ME pisze:Pozatym jak będziecie tak od niskich obr. pałować te motorownie to szybko je wysracie...
Jeżeli przemieszczasz się spokojnie bez gwałtownych przyspieszeń to ok, można jeździć w granicach do 2-2,3k obr/min ale jak jedziesz na np: 4biegu 60 i walisz pedał w podłogę i chcesz żeby auto "ciągnęło od poniżej 2k no to :evil: takie jest moje zdanie-szybko powinno się jeździć górą a nie dołem.