[b4] Modyfikacje - obniżenie 40/40 60/40 80/60
[b4] Modyfikacje - obniżenie 40/40 60/40 80/60
Jak widzicie na fotkach jeżdze na 17" felgach o szerokości 8 cali, opony 215/45.
Moje pytanie jest nastepujace:
Czy jak opuszcze samochod o 40mm przod i tyl przednie kola podczas maksymalnego skrecania nie beda ocieraly mi o blotniki, nadkola itp. (podczas postoju jak i rowniez podczas jazdy na krotkich i ostrych zakretach kiedy samochod przechyla sie) ???
Moze ktorys z was mial taki problem i go w jakis sposob rozwiazal, a moze ktos jezdzi na takowych felgach i z takim zawieszeniem ???
Z gory dziekuje za podpowiedzi i licze na szczerosc.
Pozdro 600 V
Moje pytanie jest nastepujace:
Czy jak opuszcze samochod o 40mm przod i tyl przednie kola podczas maksymalnego skrecania nie beda ocieraly mi o blotniki, nadkola itp. (podczas postoju jak i rowniez podczas jazdy na krotkich i ostrych zakretach kiedy samochod przechyla sie) ???
Moze ktorys z was mial taki problem i go w jakis sposob rozwiazal, a moze ktos jezdzi na takowych felgach i z takim zawieszeniem ???
Z gory dziekuje za podpowiedzi i licze na szczerosc.
Pozdro 600 V
Ostatnio zmieniony 13 lut 2011, 23:46 przez finkiel, łącznie zmieniany 2 razy.
Witam! nie powinieneś mieć żadnych problemów przy skrętach chyba że planujesz niżej opuścić swoją audiczkę niż 40mm, kolega w b4 ma takie zestawienie i nie ma żadnych problemów z użytkowaniem swojej niuni (wizualnie wygląda o niebo lepiej od serii) przestrzeń w nadkolach w b4 jest naprawdę spora, ja mam w swojej 90 sprężyny -40mm oraz 15 felgi i powoli przymierzam się do zmiany na 17 , na www.vwzone.pl jeden z użytkowników w swojej b4 posiada glebę z tego co wyczytałem -60 przód, -40 tył oraz 18 fele, wygląda malina! jedynym problemem może być szerokość opon, przy zapakowanym samochodzie na krótszych sprężynach mogą ocierać o nadkola. Pozdrawiam!
Jeśli ET masz takie, że przy seryjnym zawiasie nic Ci nie trze, to możesz śmiało obniżać. Licz się jednak z tym, że przy -40mm prawe tylne koło będzie Ci na dziurach i podczas przechyłów na zakrętach odrobinę obcierać o plastkiowe nadkole. Wiąże się to z kształtem nadkola wymuszonym przez umiejscowienie zbiornika paliwa. Ogólnie nie jest to kwestia spędzająca sen z powiek.
Do b4 polecam obiżenie 60/40. Auto spokojnie znosi takie zawieszenie (wysoko umiejscowiona miska olejowa), a jeśli zdecydujesz się na mniejszą glebę, to gwarantuję, że za 3 miesiące będziesz żałował, że nie opuściłeś niżej.
Przy okazji polecam zamontowanie całego zestawu, tj. sprężyny i krótsze amortyzatory. Zagwarantuje to o niebo lepsze prowadzenie auta niż przy standardowych amortyzatorach i sportowych springach.
Do b4 polecam obiżenie 60/40. Auto spokojnie znosi takie zawieszenie (wysoko umiejscowiona miska olejowa), a jeśli zdecydujesz się na mniejszą glebę, to gwarantuję, że za 3 miesiące będziesz żałował, że nie opuściłeś niżej.
Przy okazji polecam zamontowanie całego zestawu, tj. sprężyny i krótsze amortyzatory. Zagwarantuje to o niebo lepsze prowadzenie auta niż przy standardowych amortyzatorach i sportowych springach.
Dziekuje bardzo za wypowiedzi na ten temat. Ogolnie to pocieszyliscie mnie Teraz tylko bede mial dylemat jakiej firmy wybrac spreżyny i czy nie lepiej bedzie tyl opuscic tylko 300 mm a przod 40mm (optyczny wyglad-chodzi o to aby troche samochod zanurkowal do przodu)
Jesli macie jakies spostrzezenia na ten temat tez bylbym wdzieczny za opinie.
Pozdro 600V
Jesli macie jakies spostrzezenia na ten temat tez bylbym wdzieczny za opinie.
Pozdro 600V
opuszczaj smialo nic Ci nie bedzie tarlo ja latam teraz na 40/40 17/40/235 i nic mi nie jest nawet przy 4 osobach ale zastanow sie czy nie opuscic przodu na -60 tak jak pisze sebolec bo ja juz teraz zaluje ze nie opuscilem na -60 balem sie mimo tego ze tez kazdy mi mowil zebym sie nie martwil (mam na mysli przod)a co do amorkow to zmieniaj komplet razem z zawiasami
http://centrum.audi80.pl/component/opti ... /catid,50/
http://centrum.audi80.pl/component/opti ... /catid,50/
-
- Forum Audi 80
- Posty: 220
- Rejestracja: 12 mar 2007, 15:34
- Lokalizacja: Bielsko-Biała ok
- Kontakt:
ok troche sobie poczytałem ale ja mam inny problem...mam już obnizone autko ale nawet niewiem ile, w karzdym bądź razie jest niskie...mam standardowe koła a chce kupić większe alumy....myslałem o 17'' ale doszedłem do wniosku że już jest za twardy a do 17 też chyba musze niską opone dobrać...niewiem czy nei zostane na 16''/205/55 - boje się o niższe gumy że będą twarde i mi rozwali zawias...coś doradzicie przy okazji?
[B4] Zawieszenie 80/60
Chce swoje Audi competition obnizyc wlasnie 80/60 macie moze jakies fotki???