Ta regulacja to zawór bezpieczeństwa. Ma upuszczać powietrze przed turbine w przypadku jej przeładowania.
Recepta na lejące wtryski - wymienić na nowe. Innej opcji chyba nie ma.
[B3 1.6TD intercooler 1989 80kM ] koniec turbiny??
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
No właśnie-pali od obrotu wału(nawet niecałego)-na tzw. dotyk na ciepło i na zimno.Spalanie w normie-ok.6-7l/100km ale bez trasy-kręcę się po mieście i mam lekką nogę.Przyśpieszenie jest w porządku-przed zmniejszeniem dawki paliwa był jeszcze żwawszy.Czyżby turbawka powodem dymienia?
Aha-pompę ustawiłem na ucho metodą prób i błędów i przehulałem ok.2tys. km bez większych problemów poza kopceniem.
Aha-pompę ustawiłem na ucho metodą prób i błędów i przehulałem ok.2tys. km bez większych problemów poza kopceniem.
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Jak to mówią, nie ma dymu bez ognia, a u nas akurat nie ma mocy bez dymu.
Mnie też czasami to wkurza że jak depnę nagle na 2 biegu to zostaje za mną chmura. Strasznie mnie to irytuje, szczególnie jak coś za mną jedzie. Ale z drugiej strony to co mnie to obchodzi - ważne że niunia dobrze sie odpycha. Już nie jedna benzyna dostała od niej niezłe lanie. Ostatnio BMW 316 :mrgreen: Ciekawe co myślał ten łysy placek jak go zwykły 1,6 TD objechał
Tobie też radze zrobić tak samo - nieprzejmować się za bardzo. Te typy tak mają, jak się depnie to musi zakopcić i nie ma innej możliwości. Oczywiście do pewnych granic. Jak już w tylnim lusterku nic nie będziesz wiedzieć to będzie znaczyć że faktycznie coś jest nie tak
Mnie też czasami to wkurza że jak depnę nagle na 2 biegu to zostaje za mną chmura. Strasznie mnie to irytuje, szczególnie jak coś za mną jedzie. Ale z drugiej strony to co mnie to obchodzi - ważne że niunia dobrze sie odpycha. Już nie jedna benzyna dostała od niej niezłe lanie. Ostatnio BMW 316 :mrgreen: Ciekawe co myślał ten łysy placek jak go zwykły 1,6 TD objechał
Tobie też radze zrobić tak samo - nieprzejmować się za bardzo. Te typy tak mają, jak się depnie to musi zakopcić i nie ma innej możliwości. Oczywiście do pewnych granic. Jak już w tylnim lusterku nic nie będziesz wiedzieć to będzie znaczyć że faktycznie coś jest nie tak
Na trasie jak jest ciepły,to dymu nie widać(płynniejsza jazda),a moc jest ok-nie ma problemu z wyprzedzaniem.Nawet młodszy brat,który lubi depnąć kiedyś pożyczył niunię powiedział,że przy 170km/h płynnie idzie i był jeszcze luz pod pedałem gazu:shock: Na codzień jeździ Mercedesem C180 i wspólnie stwierdziliśmy,że Audi jest o wiele wygodniejsze w trasie od Merca. <ok>
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt: