Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[1z B4] turbo

mysza134
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 81
Rejestracja: 20 mar 2008, 17:12

[1z B4] turbo

Post autor: mysza134 » 11 lip 2008, 08:44

witam
czy wąż od turbo ktory jest u góry ,taki krótki laczacy plastikowa rure z dolotem do silnika powinien twardniec przy ostrym wcisnieciu gazu bo u mnie nie nie puchnie zastanawiam sie czy turbo dobrze pompuje.

Awatar użytkownika
dubbler
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 666
Rejestracja: 02 mar 2008, 12:30
Lokalizacja: LU / RBI
Kontakt:

Post autor: dubbler » 11 lip 2008, 09:10

na postoju słabo to czuć, ale jak ściśniesz to powinien lekko odpychać po dodaniu gazu, najlepiej jak się założy wskaźnik ciśnienia doładowania to się wie ile dmucha, albo VAG

furiosan
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 10
Rejestracja: 16 cze 2008, 22:57

Post autor: furiosan » 11 lip 2008, 09:57

ogolnie optymalnie jest zeby weze od turbo nie "puchnely" aczkolwiek w gumowych jest to niemal nie do osiagniecia ( zwlaszcza przy duzym doladowaniu ).
Po to sie piping robi :)
Ale w seryjne weze przy seryjnym ustawienu turbiny raczej nie powinny puchnac w duzym stopniu.

karol121
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1077
Rejestracja: 09 lis 2007, 11:06
Lokalizacja: Sandomierz

Post autor: karol121 » 11 lip 2008, 11:18

podepnij manometr lub zrob logi ibedziesz wiedzial ile turbawa laduje

przemik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 608
Rejestracja: 10 sie 2007, 11:16
Lokalizacja: Konskie/Warszawa

Post autor: przemik » 11 lip 2008, 15:23

Poprawnosc cisnienie doladowania sprawdzamy tylko w tescie dynamicznym(pod obciazeniem).
Na wolnych obrotach to sobie mozna pod dyskoteką pogazowac... ;-)

Pozdr

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 11 lip 2008, 18:10

Na wolnych obrotach po dodaniu gazu lekko powinien spuchnac <ok>

karol121
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1077
Rejestracja: 09 lis 2007, 11:06
Lokalizacja: Sandomierz

Post autor: karol121 » 11 lip 2008, 21:57

ja tez własnie nie rozumiem po co sciskac te weze skoro mozna podpiac manometr i pod obciazeniem sprawdzic ile turbo laduje ado tego trzeba cienki wezyk i manometr chyba ze ktos ma fejsa no logi sobie zrobi <ok> i kazdy kto nie jest pewien czy turbo mu dobrze laduje powinien najpierw ile pompuje :roll:

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 11 lip 2008, 22:27

Ja właśnie dzisiaj sprawdzałem u wujaszka w jego turbognojku. Jak ktoś wie o co chodzi to 10 minutek roboty i wszystko jasne. Nie tzreba snuć później domysłów, czy turbo daje ciśnienie czy nie daje.

joan.casrex
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 99
Rejestracja: 31 lip 2007, 21:29

Post autor: joan.casrex » 12 lip 2008, 00:35

wystarczy glupi manometr od pompowania kol i mozna spokojnie sprawdzic doladowanie na postoju.u mnie na postoju daje 0,85 bar.to prosty sposob,ale oczywiscie mozna podpiacm vaga lub deltascan1Z :lol:

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 12 lip 2008, 00:42

joan.casrex, na postoju? To do ilu ty go tam kręciłeś? Do odcinki? Takie badania zawsze robi się trasie, trzeci bieg i gaz do dechy bo silnik musi być obciążony.

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 12 lip 2008, 07:41

Labiel, Bo w 1Zecie nawet na wolnych obrotach ładuje prawie maxa, ale to i tak trzeba robić pod obciazeniem aby było wszystko pewne.

Awatar użytkownika
hudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4865
Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

Post autor: hudy » 12 lip 2008, 08:09

u mnie jak chciałem sprawdzić na postoju to na manometrze wskaźnik tylko lekko podskakiwał do góry tak do 0,3 i to jak go kręciłem do ponad 4000 obrotów. dopiero podczas jazdy wskaźnik idzie ostro do góry...

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 12 lip 2008, 09:18

hudy pisze:u mnie jak chciałem sprawdzić na postoju to na manometrze wskaźnik tylko lekko podskakiwał do góry tak do 0,3 i to jak go kręciłem do ponad 4000 obrotów. dopiero podczas jazdy wskaźnik idzie ostro do góry...
Dokładnie, bo silniki musi być obciążony. Jak jest obciążony to spala więcej paliwa i wytwarza więcej spalin co pozwala lepiej napędzać turbosprężarkę - proste i logiczne :-P

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 12 lip 2008, 16:11

To jak wyjasnicie to ze u mnie w serii dało sie na wolnych obrotach napompowac 0.8bara a po modach 1.1 bara, a pod obciazeniem 1.5 bara <mikolaj> ? Tylko odrazu pisze wszystko jest sprawne <piwo>

Awatar użytkownika
hudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4865
Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

Post autor: hudy » 12 lip 2008, 18:09

ja bym musiał to jeszcze raz sprawdzić bo testowałem na troche za grubym wezyku i może dlatego nie mogłem wycisnąć większych wartości...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl