[1z B4] turbo
[1z B4] turbo
witam
czy wąż od turbo ktory jest u góry ,taki krótki laczacy plastikowa rure z dolotem do silnika powinien twardniec przy ostrym wcisnieciu gazu bo u mnie nie nie puchnie zastanawiam sie czy turbo dobrze pompuje.
czy wąż od turbo ktory jest u góry ,taki krótki laczacy plastikowa rure z dolotem do silnika powinien twardniec przy ostrym wcisnieciu gazu bo u mnie nie nie puchnie zastanawiam sie czy turbo dobrze pompuje.
ja tez własnie nie rozumiem po co sciskac te weze skoro mozna podpiac manometr i pod obciazeniem sprawdzic ile turbo laduje ado tego trzeba cienki wezyk i manometr chyba ze ktos ma fejsa no logi sobie zrobi <ok> i kazdy kto nie jest pewien czy turbo mu dobrze laduje powinien najpierw ile pompuje :roll:
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
-
- Forum Audi 80
- Posty: 99
- Rejestracja: 31 lip 2007, 21:29
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Dokładnie, bo silniki musi być obciążony. Jak jest obciążony to spala więcej paliwa i wytwarza więcej spalin co pozwala lepiej napędzać turbosprężarkę - proste i logicznehudy pisze:u mnie jak chciałem sprawdzić na postoju to na manometrze wskaźnik tylko lekko podskakiwał do góry tak do 0,3 i to jak go kręciłem do ponad 4000 obrotów. dopiero podczas jazdy wskaźnik idzie ostro do góry...