Panowie, ratunku!
Zakladalem u elektryka odcinanie zaplonu i po tej operacji padl mi nawiew. Dokladniej biegi I i II nie dzialaja a III dziala jak IV. Elektryk zdiagnozowal padnieta opornice, co zreszta pokrywa sie z tym co wyszukalem na forum.
Problem polega na tym, ze nie jest w stanie zalatwic takiej czesci z sensownym czasie a ja w poniedzialek wieczorem jade na miesiac do poludniowej Francji. Jechanie 2tys km z wyjaca dmuchawa to srednia przyjemnosc a bez niej na autostradzie sie ugotujemy
Z zwiazku z tym pytanie: Czy ktos z okolic Wroclawia bylby mi to w stanie naprawic do poniedzialku? Nie chodzi mi o wymiane opornicy a raczej np. o wstawienie jakiegos rezystora tak, by oslabic dzialanie wentylatora do poziomu II.
Ew. jesli znacie namiary na jakis sensownych elektrykow to tez poprosze.
Dzieki i pozdrawiam!
janek
[80 B4 1,9 1Z] Nawiew padl - pomocy!
Jasne, ze wrocilem. Od stwierdzil w czym blad i sie zaparl ze to niemozliwe zeby on to spalil bo on 'operowal' na czyms zupelnie innym. W tej chwili szarpanie sie z nim nie ma sensu, bo i tak nie jest w stanie zalatwic opornicy do srody a wtedy juz bede sie ugotowany na poludniuX3LucH pisze:Ja bym wrocil do ELEKTRYKA bo raczej samo sie nie zepsulo i zazadalbym naprawy moze to cos da jesli nie to trzeba czarowac Sorry za usmiechy wiem ze sytuacja jest powazna . pozdro
- Solskier
- Forum Audi 80
- Posty: 4315
- Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
- Imię: Sebastian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2,2 AAN
- Lokalizacja: Kłodzko
- Kontakt:
Słuchaj napraw sobie to samemu, w miejsce przepalonego obwodu w opornicy wystarczy wtawic diode badz zwykły kawałek drucika wszystko bedzie działało jak nalezy, a co do tego czy to wina elektryka to raczej nie obwiniałbym jego bo za bardzo nie da sie tego popsób a predzej stawiam na to iz był to zwykły zbieg okolicznosci. Jesli jestes zainteresowany zapraszam do Kłodzka jesli sie tylko da jestem w stanie to naprawić (o ile nie poszło na amen) w innym wypadku leć do kolegów z trzbnicy sprzedadza Ci nowy regulator obrotów (opornice) Wrazie czego mozesz do mnie dzwonić 608 011 662.
- Solskier
- Forum Audi 80
- Posty: 4315
- Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
- Imię: Sebastian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2,2 AAN
- Lokalizacja: Kłodzko
- Kontakt:
Byłem wczorja u kolegi i taka opcje własnie tez sprawdziłem i wychodzi na to iz opornica raczej jest dobra (przez diode jest przejscie) i winne sa raczej na 90% styki przy regulacji nawiewów, chociaz mógł szlak trafić po czesci tez opornice w co troche watpie ale nie wyłanczam tego elementu.assai pisze:Ja bym dokładnie sprawdził na wtyczce opornicy czy każdy zakres podaje tam prąd- u mnie był dokładnie ten sam objaw-a przyczyną były brudne styki włącznika.Wstawianie alarmu raczej z tym miejscem niewiele ma wspólnego,chyba ,że w okolicy były prowadzone przewody i się coś zruszyło niechcący.
Ten element który nazywacie diodą to po prostu bezpiecznik termiczny. Musi być przez niego przejście w obydwie strony.Solskier pisze: taka opcje własnie tez sprawdziłem i wychodzi na to iz opornica raczej jest dobra (przez diode jest przejscie)
Podłączcie prąd bezpośrednio z plusa akumulatora we wszystkie kontakty opornicy na założonej na nią wtyczce. Jeżeli opornica jet sprawna to silnik dwuchawy będzie się kręcił z różnymi prędkościami. Pokrętło prędkości przekręćcie skrajnie w lewo.